Bekijk volle/desktop versie : Meiden die versiert worden door straatjongens



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

10-06-2009, 21:14
Ik wou graag weten, soms gaan de jongens te ver
Soms komt er zelf ruzie

vertel jou ruzie is en hoe het gebeurde of van je nicht

straatjongens , bedoel ik mee gewoon normale jongens
die door de overheid op straat hangen

10-06-2009, 21:20


vertel dan, is toch saai bij jou
ewa vertel

(steek je tijd in een nuttig iemand)

10-06-2009, 21:22
Keertje in Marokko, of moet het alleen in NL zijn geweest

Want die zet ik gewoon op de negeer-modus..

10-06-2009, 21:22
Bij mij was het echt schandalig. Ik had een keer ruzie gekregen, omdat ik mijn nummer niet wilde geven. En ik stond bij centraal. Ging hij me uitschelden in het Arabisch toen ik wegliep van hem. Was zo schandalig. Er waren echt veel Marokkanen die me toen vies gingen aankijken.

10-06-2009, 21:22


ik liep alleen en er kwam een jongen naar mij en hij was met vrienden maar hij wilde zo graag mijn nr, hij had zelfs zijn vrienden alleen gelaten en hij volgde mij dus ik bleef volhouden dat ik het niet geef ineens pakt hij me bij mijn arm kei hard ewa geef ik heb geen tijd.. en ik zei heel kwaad als je me nu niet los laat dan ga je spijt hebben dat je uit jouw auto bent uitgestapt en hij zei tfoe slet en hij was weg hahaha

10-06-2009, 21:25
haha ook een keer kwam een jongen naar mij maar dit is gewoon zo grappig

hij zegt hey mag ik jouw nr, ik zeg geen nr dit dat, hij zegt ok ja respect enzo en stapte weg.. ik kwam hem weer tegen en zegt meisje meisje mag ik aub jouw gsm gebruiken want ik heb geen beltegoed meer ik zeg waga je mag het gebruiken en hij belde naar zijn gsm en zegt hebbes.. ik bel je deze avond ok hahahaha

10-06-2009, 21:26

Citaat door Chadiatje:
Keertje in Marokko, of moet het alleen in NL zijn geweest

Want die zet ik gewoon op de negeer-modus..

maak niet uit dit keer
vertel maar...

Citaat door -KRULLEBOL:
Bij mij was het echt schandalig. Ik had een keer ruzie gekregen, omdat ik mijn nummer niet wilde geven. En ik stond bij centraal. Ging hij me uitschelden in het Arabisch toen ik wegliep van hem. Was zo schandalig. Er waren echt veel Marokkanen die me toen vies gingen aankijken.



Citaat door fatimake:
ik liep alleen en er kwam een jongen naar mij en hij was met vrienden maar hij wilde zo graag mijn nr, hij had zelfs zijn vrienden alleen gelaten en hij volgde mij dus ik bleef volhouden dat ik het niet geef ineens pakt hij me bij mijn arm kei hard ewa geef ik heb geen tijd. en ik zei heel kwaad als je me nu niet los laat dan ga je spijt hebben dat je uit jouw auto bent uitgestapt en hij zei tfoe slet en hij was weg hahaha


10-06-2009, 21:28

Citaat door Aparte-Sweetboy:
maak niet dit keer
vertel maar...






daarom had ik het hem niet gegeven omdat hij zei heb geen tijd

10-06-2009, 21:28
Of als ze de tram deuren gaan blokkeren. Met andere woorden je mag de tram alleen uit als je je nummer geeft.

10-06-2009, 21:29
hahaahahahahaha

marokkaanse grondtroepen

hahahahahaahahahahahaahahahahahaahaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaa











Weet je wat het is denk ik.
Somige jongens denken van, mij geef je niet en andere wel
of je wilt wel maar je doet moeilijk
werk gewoon eve mee


MAAR DE ECHTE MEIDEN die totaal nooit hun nummer geven en jongens geen aandacht geven , met hun heb ik t wel te doen als ze uitgescholde worden.
ewa jongens je weet.

10-06-2009, 21:31

Citaat door Aparte-Sweetboy:
maak niet dit keer
vertel maar...

In Marokko werd ik dus hele tijd achtervolgd door zo een jongen, ik negeerde hem en hij bleef maar plakken en van die woorden fluisteren.. Op een gegeven moment walgde ik er zo erg van dat ik hem ging uitschelden en tot slot zei: Kowed eh Jagjoerrrrrrrrr!

Toen werd hij boooss... Hij wacht maar als ik je pak, ging hij dreigen. Ik dacht Jeah right z3ma. Mn tante was met mij, en zij zei temchoent wat heb je gezegd! Nu gaat hij ons achtervolgen tot huis, ka je weet niet hoe erg ze hier zijn bla bla..

Op een gegeven moment zegt ze doe met me mee, want hij bleef ons maar volgen en we waren bijna thuis Dus zij zwaait zo en zegt in het Marokkaans daar is je pa..

Dus wij beide naar voren, ik zo heey Bebaa!

En opeens was hij wegg Dat was dus goed afgelopen haha

10-06-2009, 21:32

Citaat door -KRULLEBOL:
Of als ze de tram deuren gaan blokkeren. Met andere woorden je mag de tram alleen uit als je je nummer geeft.





whahaha of ze gaan voor je neus staan en als je naar rechts stapt doen ze dat ook, naar links ook naar achter ze lopen dan voor je neus tot je nummer geeft gaan ze aan de kant

haha ik ben ook een marokkaanse en heb ook mijn middeltjes om jullie te ontwijken

10-06-2009, 21:33



Citaat door Aparte-Sweetboy:
hahaahahahahaha

marokkaanse grondtroepen

hahahahahaahahahahahaahahahahahaahaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaa











Weet je wat het is denk ik.
Somige jongens denken van, mij geef je niet en andere wel
of je wilt wel maar je doet moeilijk
werk gewoon eve mee



Hahaha sommige jongens gaan echt TE ver gewoon.

Werk gewoon even mee?
En als het om hun eigen zusje gaat ofzo zijn ze ineens wel de strengste en willen ze wel een jongen die haar goed behandelt. Ik geef niemand op straat mijn nummer.

10-06-2009, 21:34

Citaat door Aparte-Sweetboy:
hahaahahahahaha

marokkaanse grondtroepen

hahahahahaahahahahahaahahahahahaahaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaa











Weet je wat het is denk ik.
Somige jongens denken van, mij geef je niet en andere wel
of je wilt wel maar je doet moeilijk
werk gewoon eve mee


MAAR DE ECHTE MEIDEN die totaal nooit hun nummer geven en jongens geen aandacht geven , met hun heb ik t wel te doen als ze uitgescholde worden.
ewa jongens je weet.



weetje wat erg is.. je doet niks je wandeld ze kijken naar je, je negeerd.. en dan roepen ze slet ofzo

wollah geen respect zo'n jongens tfoe om te walgen vandaar dat ik nooit mijn nr geef

10-06-2009, 21:34

Citaat door Chadiatje:
In Marokko werd ik dus hele tijd achtervolgd door zo een jongen, ik negeerde hem en hij bleef maar plakken en van die woorden fluisteren.. Op een gegeven moment walgde ik er zo erg van dat ik hem ging uitschelden en tot slot zei: Kowed eh Jagjoerrrrrrrrr!

Toen werd hij boooss... Hij wacht maar als ik je pak, ging hij dreigen. Ik dacht Jeah right z3ma. Mn tante was met mij, en zij zei temchoent wat heb je gezegd! Nu gaat hij ons achtervolgen tot huis, ka je weet niet hoe erg ze hier zijn bla bla..

Op een gegeven moment zegt ze doe met me mee, want hij bleef ons maar volgen en we waren bijna thuis Dus zij zwaait zo en zegt in het Marokkaans daar is je pa..

Dus wij beide naar voren, ik zo heey Bebaa!

En opeens was hij wegg Dat was dus goed afgelopen haha


hahaha ye marokkaan, alsof je hem 50 euro schuldig bent
wel goed eruitgekomen

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9