Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Fashion bloopers..



Pagina's : [1] 2 3

10-06-2009, 21:10
Waarom dragen meiden de laatste tijd van die vreselijke kledingcombinaties?
bijvoorbeeld van die gele bristol pumps met een 'bijpassend' geel blousje en om het af te maken bijvoorbeeld nog een gele hoofddoek?

Zo kan ik er nog wel meer noemen..

Heeft iemand hier een verklaring voor? Aangezien hier genoeg leuke foto's staan van echte mode...

by the way, deze topic is niet aanvallend bedoeld hoor, niemand ziet er perfect uit natuurlijk. Ik wil gewoon weten waarom mensen dat zichzelf aandoen, terwijl er genoeg normale kleren te koop zijn..

10-06-2009, 21:11


k denk dat zij dat juist fashionable vinden

10-06-2009, 21:13

Citaat door _Heaven_:
k denk dat zij dat juist fashionable vinden


Ja, dan moet iemand ze maar eens even heeeel gauw aan hun verstand peuteren dat dat totaal niet fashionable is! hoe kan ik dat het beste aanpakken, ik ben bereid om ze een handje te helpen..

10-06-2009, 21:23
te veel combineren, is zo NOT DONE.

10-06-2009, 21:32


misschien zit er een steekje bij ze los?

11-06-2009, 17:05

Citaat door S_the_one:
Ja, dan moet iemand ze maar eens even heeeel gauw aan hun verstand peuteren dat dat totaal niet fashionable is! hoe kan ik dat het beste aanpakken, ik ben bereid om ze een handje te helpen..

hahah dat gaat je niet lukken, dat is net als proberen om vrede in de wereld te krijgen..of het hongersnood probleem op te lossen..doesnt work

11-06-2009, 17:08
Kleur met kleur combineren staat bij sommige heel mooi!Maar om een combinatie met gele pumps daarop tedoen vind ik een beetje teveel van het goede..

11-06-2009, 18:05
zijn ze jou een verklaring schuldig dan? Tja er zijn sommige meiden die dat leuk of mooi vinden ofseu. Het zou wel ERG saai zijn als iedereen dezelfde kledingstyl zou hebben.

Dus dames ga maar lkkr gerust verder met gele pumps combinaties!
zolang ik het niet draag vind ik alles best!

11-06-2009, 18:06
ja dat zie ik ook heel vaak. Dan zij ze te gecombineerd, afschuwelijk is dat

11-06-2009, 18:12
Nou ik combineer ook soms als ik bijv een paars jurkje aan heb dat ik ook paarse hoofdoek draag

11-06-2009, 18:38
Ieder z'n eigen stijl, of niet?

12-06-2009, 12:06
ik heb net gezegd dat ik het niet aanvallend bedoel ofzo, ik geef gewoon mijn mening dat ik dat soort gele kleurencombinatie's niet mooi vind. Natuurlijk kan je best kleuren op elkaar afstemmen, bijvoorbeeld een paars jurkje en paarse hoofddoek (wat Tanger_lover ook al zei), daar is verder niets mis mee.. En iedereen is er natuurlijk vrij in om te bepalen wat hij/zij zelf draagt. Maar ik vraag me gewoon af wat sommige meiden daar zo mooi aan vinden. Zag vandaag bijvoorbeeld een meisje met felroze pumps, een felgele riem, felgeel truitje en roze/gele hoofddoek... Is toch een beetje to much, vind je niet?

12-06-2009, 12:07



Citaat door xladyxtetouanx:
ja dat zie ik ook heel vaak. Dan zij ze te gecombineerd, afschuwelijk is dat


jij begrijpt m!

12-06-2009, 12:10
Topicstarter je hebt gelijk. Dat is zo spuuglelijk, zo markt-achtig. Maar hier bij ons zie ik dat niet meer veel. Wat iedereen hier nu draagt is bontjassen en sneakertjes van D&G, prada of Dsquared. Jurkjes met zara vest er boven op, tasjes, riempjes, sieraden, kapje met sjaal er op. Iedereen heeft over gekopieerd van elkaar. Eerst was het mooi nu vind ik het niks meer.

12-06-2009, 12:14
ik ben blij dat ik mijn eigen stijl heb.....

euhm alleen die mango jas die ik voorbije winter heb gekocht vond ik ZOO spijtig iedereen liep er mee rond verdomme!

Pagina's : [1] 2 3