Bekijk volle/desktop versie : Dingen niet uit handen kunnen geven!



Pagina's : [1] 2

10-06-2009, 21:01
Wie heeft daar ook heel erg last van. Nou ik ben daarin dus een ramp, wil alles zelf doen, terwijl eigenlijk genoeg te doen is he. Nou zitten we in de verhuizing en iedereen staat klaar om te helpen en iedereen belt op of ze komen helpen, maar ik wil het niet omdat naar mijn idee ik alles aankan Mijn schoonzussen vinden het maar raar en voelen zich denk ik een beetje beledigd, alsof ik hun hulp niet waardeer(heb ik het idee alleen hoor)

10-06-2009, 21:02


ja dat heb ik ook wel een beetje

en uit eindelijk dan doe je het allemaal zelf
en raak je uitgeput
en dan denk je had ik tog maar die hulp aangenomen

10-06-2009, 21:03
Heb ik ook heel veel last van, ik doe het liever zelfs zodat ik zeker weet dat het op mijn manier gaat

10-06-2009, 21:03
Ik heb dat heel erg. Ik wil alles gewoon hebben zoals ik het wil. Al doe ik er weken langer over in mijn uppie..,

10-06-2009, 21:04


wie heeft dat ook gehad
toen de kraam zorg langs kwam?

10-06-2009, 21:04
zo lijkt het alleen maar , maar dat is het niet. ik ben ook zo een type.
ik wil alles zelf doen. heb geen hulp van anderen nodig. je hebt zo iets van ik weet wat ik moet doen en kan alles aan. ik begrijp precies wat je bedoelt.

10-06-2009, 21:08
ik meld me ook, ik moet alles ook perse op mijn manier doen, ben ook perfectionistisch

10-06-2009, 21:13
gelukkig nog meer mensen, voelde me echt ondankbaar vanmiddag, iedereen maar bellen ik maar afwijzen dat het allemaal op orde is, maar als ik eerlijk mag zijn moet er nog veel gedaan worden!

10-06-2009, 21:20
Nou ik zou zeggen kom maar op met jullie hulp. De badkamer en WC mag in de gloor. De trap en kozijnen mogen geschuurd worden. En met de hoge drukreiniger en harde bezem de tuintegels schrobben......

Tja.. dit zijn nou niet bepaald dingen die nou perse op mijn manier gedaan moeten worden hoor.... Ik zou zeggen laat ze vooral helpen en hun gang gaan. Des te meer energie je zelf overhoud voor de leukere dingen tijdens een verhuizing.... je gordijnen/vitrages ophangen, foto's voor je lijsten kiezen, en de rest van je huis naar eigen smaak decoreren. ....

10-06-2009, 21:22

Citaat door CocaCola_chick:
Nou ik zou zeggen kom maar op met jullie hulp. De badkamer en WC mag in de gloor. De trap en kozijnen mogen geschuurd worden. En met de hoge drukreiniger en harde bezem de tuintegels schrobben......

Tja.. dit zijn nou niet bepaald dingen die nou perse op mijn manier gedaan moeten worden hoor.... Ik zou zeggen laat ze vooral helpen en hun gang gaan. Des te meer energie je zelf overhoud voor de leukere dingen tijdens een verhuizing.... je gordijnen/vitrages ophangen, foto's voor je lijsten kiezen, en de rest van je huis naar eigen smaak decoreren. ....



nou dat zijn denk ik net de dingen die zij echt niet willen doen, wel dweilen, ramen zemen enz. maar schuren en tuintegels schrobben hmmmm denk het niet

10-06-2009, 21:24
By my niet hoor ; toen ik ging verhuizen ging myn hatelykste schoonzus haar ook gaan opdringen van ik wil helpen ; ik weet hier alles van & ik ga het je tonen hoe je een kast in mekaar steekt etc. etc. (ze denkt soms dat ze alles beter weet & ik de dombo ben)

ik natuurlyk bly ; een nieuw slaafje dus ik heb daar zeeeeeeekers geen problemen mee behalve als het me ouders of zus is ofzo hchouma dat zou ik ook niet willen

maar sommige mensen zyn zo die gewoon niet willen dat anderen het voor hun doen ; dan moeten anderen zich zekers niet gaan opdringen al bedoelen ze het wel goed maar ik denk als iemand echt hulp nodig heeft het zelf wel zal vragen

10-06-2009, 21:35
Ik heb dat heel erg maar dat komt allemaal omdat ik op vroege leeftijd al echt zelfstandig was. Van een jaar of 15 ofzo en zo is dat in mij gebleven dat ik alles zelf doe want bij mij heeft het ook te maken met mijn ongeduldigheid ik kijk dan bijvoorbeeld naar iemand en de tijd da ik verspil om iets te vragen dan heb ik het allang zelf gedaan

10-06-2009, 21:38



Citaat door paradijs79:
nou dat zijn denk ik net de dingen die zij echt niet willen doen, wel dweilen, ramen zemen enz. maar schuren en tuintegels schrobben hmmmm denk het niet


Dat is nou jammer ..

10-06-2009, 21:39

Citaat door StreetChic:
By my niet hoor ; toen ik ging verhuizen ging myn hatelykste schoonzus haar ook gaan opdringen van ik wil helpen ; ik weet hier alles van & ik ga het je tonen hoe je een kast in mekaar steekt etc. etc. (ze denkt soms dat ze alles beter weet & ik de dombo ben)

ik natuurlyk bly ; een nieuw slaafje dus ik heb daar zeeeeeeekers geen problemen mee behalve als het me ouders of zus is ofzo hchouma dat zou ik ook niet willen

maar sommige mensen zyn zo die gewoon niet willen dat anderen het voor hun doen ; dan moeten anderen zich zekers niet gaan opdringen al bedoelen ze het wel goed maar ik denk als iemand echt hulp nodig heeft het zelf wel zal vragen


Die schoonzus zeker blij, want zij heeft het voor je gedaan
Ik zeg ook als ik hulp nodig heb, dan roep ik wel, maar ik weet eigenlijk van mezelf dat ik dat niet zal doen

10-06-2009, 21:40

Citaat door Ninatoen:
Ik heb dat heel erg maar dat komt allemaal omdat ik op vroege leeftijd al echt zelfstandig was. Van een jaar of 15 ofzo en zo is dat in mij gebleven dat ik alles zelf doe want bij mij heeft het ook te maken met mijn ongeduldigheid ik kijk dan bijvoorbeeld naar iemand en de tijd da ik verspil om iets te vragen dan heb ik het allang zelf gedaan



nu je het zegt, zelf zijn wij ook erg streng opgevoed en moesten dingen al zelf kunnen doen op jonge leeftijd

Pagina's : [1] 2