Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Welke scrub moet ik kopen?



10-06-2009, 20:49
salam,

Ik heb gééén idee wat voor scrub ik moet kopen, wie kan me helpen?
Ik heb een vette huid, met littekens van puistjes en veel zwarte punten...

bedankt,

10-06-2009, 20:54


Dankje! Maare zeezout is te hard voor mij, heb vorige zomer Zarqa dead sea salt reinigingsgel gebruikt, en die heeft mijn huid gewoon doen ontploffen, k kreeg ineens ontzettend veel puisten die ik nu nog steeds heb!

10-06-2009, 21:00
Je hebt blijkbaar een vettig huid.
Ga gewoon na de drogisterij en vraag ze, wat t beste scrub is voor een vettig huid

10-06-2009, 21:00
hey

je kan een masker van dr van der hoog proberenm voor een vettige onzuivere huid, helpt echt goed!!!

10-06-2009, 21:28


ik heb die van nivea

11-06-2009, 18:28

Citaat door Greenscarf_:
Je hebt blijkbaar een vettig huid.
Ga gewoon na de drogisterij en vraag ze, wat t beste scrub is voor een vettig huid



De rede van deze topic is vooral achterkomen welke scrub wel degelijk werkt! Ik kan natuurlijk altijd gwn aan verkoopster vragen, maar die heeft zeker geen ervaring met de producten én weet er niks van, althans zo zijn ze hier in de Kruidvat ...

11-06-2009, 18:48

Citaat door _imane_:
De rede van deze topic is vooral achterkomen welke scrub wel degelijk werkt! Ik kan natuurlijk altijd gwn aan verkoopster vragen, maar die heeft zeker geen ervaring met de producten én weet er niks van, althans zo zijn ze hier in de Kruidvat ...



Daarom lijkt het me ook handig om niet zomaar naar EEN drogisterij te gaan. Maar na een plek waar ze dat wel weten zoals schoonheidsalons etc.. die weten altijd meer

Je kan bijv wel 1 van de goedkope shit gebruiken maar of t werkt?
Ik heb zelf liever iets duurs wat goed is in plaats van 1000 goedkope shit artikele te kopen en niks mee doen


11-06-2009, 18:54
Ik gebruik ook ide van nivea. Ben er best tevreden mee. Ik heb lang gezocht naar de juiste. Ik zocht eentje met grote bolletjes erin :d

11-06-2009, 19:02
Ik ben gisteren begonnen met die scrub dinges van Niveau en me huid is nu al helemaal gladjes op school kreeg ik er heel veel complimentjes over dat ik een mooie huid had en iedereen vroeg waar ik het kocht dus Idd die van Niveau raad ik je aan

11-06-2009, 19:42
Nou ik zeg jullie GARNIER PURE! helpt echt zo goed haalt die zwarte puntjes van je gezicht af waar ik ook veel last van heb op mn neus, het reinigt je gezicht echt goed en geeft licht aan je gezicht, ik haal t altijd bij de kruidvat! Echt een aanrader!

xxFatimaaatj

11-06-2009, 21:00
daily scrub van SweetSunnah raad ik jullie allemaal aan , zonder chemische troep waardoor die pukkeltjes en etc terug komen steeds 100% biologisch
wel wat prijzig maar dan heb heb je tenminste iets wat ECHT werkt en ook nog eens betrouwbaar en veilig is
je kan m bestellen bij deze site en voor de geintresseerde heb ik een 10% kortingscode van bij het bestellen vanaf 20 euro
http://www.sweetsunnah.nl