Bekijk volle/desktop versie : Uiterlijk Of Innerlijk



Pagina's : [1] 2 3

10-06-2009, 19:38
Dames,Dames

Waarop zijn jullie gevallen bij jullie Mannetje?
Was dat de uiterlijk die je heel erg aan trok Of toch het innerlijk?

10-06-2009, 19:44


even reageren leuk vraagje,

eerst uiterlijk toen innerlijk.

xxx Aya
Aya Bruidstaarten

10-06-2009, 20:03

Citaat door Aya_cakes:
even reageren leuk vraagje,

eerst uiterlijk toen innerlijk.

xxx Aya
Aya Bruidstaarten



Reageren mag altijd

10-06-2009, 20:09
Zijn uiterlijk zorgde voor de aantrekkingskracht maar zijn innerlijk maakte de doorslag

10-06-2009, 20:14


Het uiterlijk bracht ons bij elkaar, maar het innerlijk houdt ons bij elkaar.

10-06-2009, 20:20
Door het uiterlijk ben ik hem leuk gaan vinden en door innerlijk ben ik van hem gaan houden

10-06-2009, 20:21
Wij waren eigenlijk beste vrienden. Toen hij me vertelde over zijn gevoelens zei ik NEEN. Voelde me echt gek, want ik vertelde hem alles over mij, dus hij kende mij door en door en ik hem. Hij wist over mijn ex-en, ik over de zijne. We konden altijd bij elkaar terecht. Voor onze vriendschap vond ik hem wel leuk maar toen we bevriend raakte, zag ik hem door heel andere ogen. Ik verbrak alle contact toen hij me over zijn gevoelens vertelde, twee maanden er na klikte hij me aan op msn en gaf hij me een ganse liefdesverklaring en zei hij dat hij het nog een keer wilde proberen en dat hij me dan wel met rust zou laten. Wat mij opeens anders liet denken weet ik niet, ik miste hem gewoon. Ik gaf hem een kans en kijk nu 3,5j later hebben we ons verloofd en zijn we STAPEL VERLIEFD haha.

XxX

10-06-2009, 20:23

Citaat door boelilie:
Wij waren eigenlijk beste vrienden. Toen hij me vertelde over zijn gevoelens zei ik NEEN. Voelde me echt gek, want ik vertelde hem alles over mij, dus hij kende mij door en door en ik hem. Hij wist over mijn ex-en, ik over de zijne. We konden altijd bij elkaar terecht. Voor onze vriendschap vond ik hem wel leuk maar toen we bevriend raakte, zag ik hem door heel andere ogen. Ik verbrak alle contact toen hij me over zijn gevoelens vertelde, twee maanden er na klikte hij me aan op msn en gaf hij me een ganse liefdesverklaring en zei hij dat hij het nog een keer wilde proberen en dat hij me dan wel met rust zou laten. Wat mij opeens anders liet denken weet ik niet, ik miste hem gewoon. Ik gaf hem een kans en kijk nu 3,5j later hebben we ons verloofd en zijn we STAPEL VERLIEFD haha.

XxX


M3ashallah

10-06-2009, 20:26

Citaat door misz_sihem:
M3ashallah



En jij??? Hoe ben jij samengekomen met jouw partner??? XxX

10-06-2009, 20:30

Citaat door boelilie:
En jij??? Hoe ben jij samengekomen met jouw partner??? XxX



In de zomervakantie, zijn oom woont bij ons in de straat in marokko. We kwamen elkaar tegen en was liefde op het eerste gezicht . Later kwamen we elkaar weer tegen in nederland subhan'Allah en sindsdien zijn we bij elkaar. Nu alweer bijna een jaar dat we elkaar kennen

10-06-2009, 20:36

Citaat door misz_sihem:
In de zomervakantie, zijn oom woont bij ons in de straat in marokko. We kwamen elkaar tegen en was liefde op het eerste gezicht . Later kwamen we elkaar weer tegen in nederland subhan'Allah en sindsdien zijn we bij elkaar. Nu alweer bijna een jaar dat we elkaar kennen




Ik kan geen smilies zetten anders zette ik die met die hartjes ogen haha. MASHA'ALLAH. Is echt makhtab, vind het altijd leuk om zo een verhalen te lezen haha. XxX

10-06-2009, 20:38

Citaat door boelilie:
Ik kan geen smilies zetten anders zette ik die met die hartjes ogen haha. MASHA'ALLAH. Is echt makhtab, vind het altijd leuk om zo een verhalen te lezen haha. XxX



deze smiley haha

Allah ie kemal beghier meid

Ik vind het ook leuk om te lezen hoe stelletjes elkaar hebben leren kennen

10-06-2009, 20:43


Uppp ladies kom op met die verhalen mmmmmwah

10-06-2009, 20:46
Nou lady's bij mij ging het anders..ik viel eerst op zijn innterlijkheid en toen zijn uiterlijk..

10-06-2009, 20:59
Ik vond hem altijd al knap, maar we waren vrienden. Ik viel voor hem toen ik voor het eerst recht in zijn ogen keek. Dus deels innerlijk en deels uiterlijk, want hij had de liefste ogen die ik ooit had gezien

Pagina's : [1] 2 3