Bekijk volle/desktop versie : Hamdi Rouid wordt getest door Bayer & Hertha



Pagina's : [1] 2 3

10-06-2009, 19:36
Hamdi Rouid To Be Tested By Hertha Berlin & Bayer Leverkusen

The defender will travel to Germany in the coming days to trials with the Bundesliga sides.



10 Jun 2009

According to Infosfoot.net, Club Sportif Sfaxien centre-back Hamdi Rouid could be the latest Tunisian footballer on his way to the German Bundesliga, if he succeeds during his upcoming trials with both Hertha Berlin and Bayer Leverkusen this month.

He scored three goals for Sfaxien this season and will be heavily missed if he moves abroad, especially considering the fact that his team captain and fellow defender, Issam Merdassi, is on the verge of signing for an unnamed Emirati side.

Rouid could potentially join Tunisian international forward Amine Chermiti at Hertha Berlin if all goes well or become the replacement for Karim Haggui at Bayer Leverkusen, after the former Etoile du Sahel player signed with Hannover recently.

Despite the player’s importance, Sfaxien are reportedly open to allowing him to begin a professional career in Europe and will not deprive him of his dream move if it materialises.

Rami Ayari, Goal.com

Bron:http://www.goal.com/en/news/89/africa/2009/06/10/1315938/hamdi-rouid-to-be-tested-by-hertha-berlin-bayer-leverkusen

Mooi, je kan nooit genoeg talentjes hebben

10-06-2009, 19:57


Hoe vaak moet ik jou nog vertellen dat het me geen ene kanker uit maakt wat jij denkt, en hoe vaker je tegen me praat hoe vaker ik dit soort topics zal openen.

Het boeit je blijkbaar wel want anders zou je niet reageren sukkeltje.

10-06-2009, 19:58
hoe oud is die gozer, heeft een hoofd van een 26+er

10-06-2009, 20:13

Citaat door semir:
hoe oud is die gozer, heeft een hoofd van een 26+er


Hij is 21 volgens mij

10-06-2009, 20:17


hmm lijkt me wel een talent


nu maar hopen dat hij goed word gekeurd door bayer of herta

10-06-2009, 20:18

Citaat door Riffie_denboch:
wolla ma het boeide mij, k zag deze topic al zolang zonder reactie , en k dagt wrm wordt deze mannetje nie wakker, dit is een marokkaanse site, geen 1 marokkaan heeft intresse in jullie amateur voetballers


Nee en toch reageer je 3 keer, reageer dan niet als het je niet boeit, als je wel reageert dan boeit het je dusdanig dat je het niet laten kan om niet te reageren.

Ga nou maar lekker met je legoblokjes spelen

10-06-2009, 20:24
Hij kan het weer niet laten hoor, de teller staat op 4

eenmaal.....

andermaal.....

10-06-2009, 20:26
op zijn manier heeft Riffie Den Bosch gelijk, ik dacht in eerste instantie dat het een marokkaan was , maar ik nu weet dat het een Tunesiër is , is het niet relevant voor Marokko.nl

10-06-2009, 20:30

Citaat door elTahar:
op zijn manier heeft Riffie Den Bosch gelijk, ik dacht in eerste instantie dat het een marokkaan was , maar ik nu weet dat het een Tunesiër is , is het niet relevant voor Marokko.nl


Correctie, kortzichtige Marokkaan hoort te zeggen: " Het interesseert mij niet " , en in dat geval hoor je ook niet te reageren.

Het is een sporthoek er wordt sport gepost van alle nationaliteiten dus waarom is het telkens alleen als er iets Tunesisch gepost wordt dat kleine kleuters telkens moeten komen melden hoe oninteressant ze het vinden(waarmee je dus eigenlijk mn punt bewijst).

Ik post dit voor mensen die het interessant vinden, als er echt niemand reageert....pech!



Citaat door Riffie_denboch:
daarom.welke Marokkaan intreseert nou tunesie, helemaal geen 1..zoiets moet je op een tunesishe site plaatsen


De teller staat op 5

10-06-2009, 20:33
mensen openen toch ook topic over brazilie of frankrijk of spelers van die afkomst

10-06-2009, 20:33

Citaat door kapoon129:
Correctie, kortzichtige Marokkaan hoort te zeggen: " Het interesseert mij niet " , en in dat geval hoor je ook niet te reageren.

Het is een sporthoek er wordt sport gepost van alle nationaliteiten dus waarom is het telkens alleen als er iets Tunesisch gepost wordt dat kleine kleuters telkens moeten komen melden hoe oninteressant ze het vinden(waarmee je dus eigenlijk mn punt bewijst).

Ik post dit voor mensen die het interessant vinden, als er echt niemand reageert....pech!




De teller staat op 5


Heeft niets met kortzichtigheid te maken met alle respect, maar gewoon logica...het zou het zelfde zijn als ik als Atlasleeuwfan op een Oranjesite constant de transfers van Marokkaanse spelers vermeld...

10-06-2009, 20:33
Laat die jonge tunesiers zijn onze broeders toch !

10-06-2009, 20:34



Citaat door kapoon129:
Correctie, kortzichtige Marokkaan hoort te zeggen: " Het interesseert mij niet " , en in dat geval hoor je ook niet te reageren.

Het is een sporthoek er wordt sport gepost van alle nationaliteiten dus waarom is het telkens alleen als er iets Tunesisch gepost wordt dat kleine kleuters telkens moeten komen melden hoe oninteressant ze het vinden(waarmee je dus eigenlijk mn punt bewijst).

Ik post dit voor mensen die het interessant vinden, als er echt niemand reageert....pech!




De teller staat op 5


En daarbij het klopt dat sommige andere nationaliteiten plaatsen, maar wel vaak grote voetballers als Kaka, Messi etc...

10-06-2009, 20:35

Citaat door elTahar:
Heeft niets met kortzichtigheid te maken met alle respect, maar gewoon logica...het zou het zelfde zijn als ik als Atlasleeuwfan op een Oranjesite constant de transfers van Marokkaanse spelers vermeld...


Niks mis mee toch als het in het juiste sub-forum wordt geplaatst, wel kortzichtig dus.


Citaat door elTahar:
En daarbij het klopt dat sommige andere nationaliteiten plaatsen, maar wel vaak grote voetballers als Kaka, Messi etc...


Oh en grote of bekende voetballers die zijn wel welkom? haha ga toch fietsen sport= sport en als iets je niet interesseert dan kijk je niet.

10-06-2009, 20:37

Citaat door Riffie_denboch:
maar dan gaat het over, spelers als Kaka, henry, etoo, messi,adebayor, ribery, geen amatuer uit tunesie,


De teller staat op 6

Pagina's : [1] 2 3