Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : de engal had een optreden met E-LIFE

Pagina's : [1] 2

tetouani79
10-11-2002, 04:03

jah das waar, kom net van een optreden in een hiphop party en e-life was de hoofd act van de avond. die gast is goed hoor echt, hij was met een live band, geen dj of zo. was een dope avond. en jah wij heben ook een beitje de show gestolen, alleen het public was geen hiphop public die stonde allemaal droog te kijken, maat jah het was leuk en ik heb me vermaakt. de engel heeft met e-life opgetreden :engel: :engel:

freemale
10-11-2002, 10:48
Die kerels van E-life??!!! Zijn een beetje nasty hoor... muziek goed maar additute slecht...

SweetCheeks
10-11-2002, 12:34
Hij is wel grappig bij KEVIN MASTERS..

cheetah
10-11-2002, 13:10
Ik zie hem zovaak bij mij in Rotjeknor rondhuppelen... Benjamin van GTST trouwens ook :Iluvu: :verliefd:

-Reda-
10-11-2002, 15:12

Origineel gepost door tetouani79 jah das waar, kom net van een optreden in een hiphop party en e-life was de hoofd act van de avond. die gast is goed hoor echt, hij was met een live band, geen dj of zo. was een dope avond. en jah wij heben ook een beitje de show gestolen, alleen het public was geen hiphop public die stonde allemaal droog te kijken, maat jah het was leuk en ik heb me vermaakt. de engel heeft met e-life opgetreden :engel: :engel: jij ook al? hij is klein he:D

tetouani79
10-11-2002, 16:03
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO jij ook al? hij is klein he:D hoezo ik ook al, wie nog meer dan. jah hij is zeker klein. de engel heeft zich vermaakt :engel: :engel:

-Reda-
10-11-2002, 16:21
Origineel gepost door tetouani79 hoezo ik ook al, wie nog meer dan. jah hij is zeker klein. de engel heeft zich vermaakt :engel: :engel: ik heb ook met hem opgetreden, twee drie jaar terug...:D:bril:

mimi_tangaouia
10-11-2002, 20:09
en Elife heeft voor mij een papiertje getekend speciaal voor mij lief he heeft de engel allemaal geregeld lief he!!

tetouani79
11-11-2002, 02:34
Origineel gepost door mokaltum sooooooo, spannend!!!!!!!!! haahahha, leuk joh, je eigen nog vermaakt? heb me zeker vermaakt jah. en vandaag ook, kom net van opptreden van the one and only RAHZEL(master of noyzes) die man is zoooooooooooooo goed, ik snap niet hoe hij al die geluiden tegelijker tijd uit zijn mond kan laten komen, echt niet(beatboxen heet dat). mijn weekend is perfect geweest. de engel heeft een dope weekend gehad :engel: :engel:

tetouani79
11-11-2002, 02:38
Origineel gepost door mimi_tangaouia en Elife heeft voor mij een papiertje getekend speciaal voor mij lief he heeft de engel allemaal geregeld lief he!! hahaha jah zeker, dat heb ik allemaal voor jouw geregeld, met je naam erop ook nog. maar heb nu ook andere handtekeningen, wil je die ook hebben, bijvoorbeeld die van RAHZEL of een bekend dj(die ken jij waarschijnlijk niet) dj JS-1. als je die wilt hebben kan je ze krijgen. de engel geeft ze weg :engel: :engel:

-Reda-
11-11-2002, 09:26
Origineel gepost door tetouani79 hahaha jah zeker, dat heb ik allemaal voor jouw geregeld, met je naam erop ook nog. maar heb nu ook andere handtekeningen, wil je die ook hebben, bijvoorbeeld die van RAHZEL of een bekend dj(die ken jij waarschijnlijk niet) dj JS-1. als je die wilt hebben kan je ze krijgen. de engel geeft ze weg :engel: :engel: jah geef maar aan mij!!!:D:D:D:D Rahzel is zeker the bomb, IF YOUR MOTHER ONLY KNEW!!!:boogie:

tetouani79
11-11-2002, 13:30
Origineel gepost door mokaltum ben blij voor je, maar wat is RAHZEL?????? SORRY WEET ECHT NIET WIE/WAT DAT IS! rahzel is eem mc(raper), beatboxer(iemand die muziek maakt met zijn mond). hij kan alle beats met zijn mond nadoen, kan ook tegelijkertijd zingen en muziek maken met zijn mond(probeer dat maar even). hij is wel heel beroemd, komt uit the states(usa). de beste van allemaal. zijn bijnaam is master of all noyzes. de engel geeft even een toelichting :engel: :engel:

mimi_tangaouia
11-11-2002, 14:45

Origineel gepost door tetouani79 hahaha jah zeker, dat heb ik allemaal voor jouw geregeld, met je naam erop ook nog. maar heb nu ook andere handtekeningen, wil je die ook hebben, bijvoorbeeld die van RAHZEL of een bekend dj(die ken jij waarschijnlijk niet) dj JS-1. als je die wilt hebben kan je ze krijgen. de engel geeft ze weg :engel: :engel: nee die van e-life is voldoende!! :D

NA3_NA3
11-11-2002, 20:25
salaam E LIFE IS ECHT EEN DOPE MC!! HIJ ZOU ZO MEE KUNNEN IN DE VS, SERIEUS!! MAAR IK VOND VOORAL ZN UNDERGROUND SHIT VETTT, VOORDAT IE DOORBRAK, DIE SHIT WAS RAUWER! EN WIE VINDEN JULLIE BETER E LIFE OF CAINE???

NA3_NA3
11-11-2002, 20:28
salaam Origineel gepost door tetouani79 rahzel is eem mc(raper), beatboxer(iemand die muziek maakt met zijn mond). hij kan alle beats met zijn mond nadoen, kan ook tegelijkertijd zingen en muziek maken met zijn mond(probeer dat maar even). hij is wel heel beroemd, komt uit the states(usa). de beste van allemaal. zijn bijnaam is master of all noyzes. de engel geeft even een toelichting :engel: :engel: misschien ken je kenny muhammed ook uit de states een beatboxer. meesterlijk!!!! hij staat op de laatste cd van de x-cutioners

Pagina's : [1] 2