Bekijk volle/desktop versie : waarom waarom?? heren?



Pagina's : [1] 2

10-06-2009, 15:30
[Is mijn leuke zus nog vrijgezel? Ik wil niet opscheppen hoor, maar she's got it all.. brains, leuk, lief, mooi en daarbij ook nog eens vriendelijk, nou zeg nou zelf waar vind je dat nou tegenwoordig nog, met al die 'strakke broeken hoofddoek typetjes', lachwekkend toch?

Daarbij spreekt mijn zus ook nog eens goed marokkaans, tegenwoordig spreken die meiden alleen maar berbers en kunnen dan nog niet eens normaal communiceren met hun eigen familie, omdat hun ouders ze de Arabische taal niet hebben geleerd.. (soort van kromme integratie) no offence hoor

kortom; ik ben zelf een marokkaanse meid, en heb het gehad met die marokkaanse (hoe zal ik het noemen) schreewlelijkerds, aandachtvragende soort van ''ik loop op straat maar als me vader of broer me tegenkomt maakt hij me af typetjes''..

maar ik dwaal weer af (vind je het gek, je kan hier een boek over schrijven :titel mislukte marokkaanse meid)

Nou, mijn zus dus, ik probeer gewoon een leuke man voor haar vinden (toch een beetje raar zo op marokko.nl, maargoed ik geef jullie ook een kans )..

Dus vind je jezelf de moeite waard om te reageren om later in deze leuke familie te kunnen vertoeven, schroom dan niet om te reageren, wellicht zitten we binnenkort samen aan de na3 na3 thee, en niet slurpen want dan krijg ik znoen. (kan ik niets aan doen)]

10-06-2009, 15:35


Leuk zo''n zus.. ik wilde dit ook doen, maar et mag nit van haar

hoe oud is je zus?

10-06-2009, 15:37
ben jij niet die die leuke zus misschien
reclame maken voor jezelf slimmmm

10-06-2009, 15:40

Citaat door S_the_one:
[Is mijn leuke zus nog vrijgezel? Ik wil niet opscheppen hoor, maar she's got it all.. brains, leuk, lief, mooi en daarbij ook nog eens vriendelijk, nou zeg nou zelf waar vind je dat nou tegenwoordig nog, met al die 'strakke broeken hoofddoek typetjes', lachwekkend toch?

Daarbij spreekt mijn zus ook nog eens goed marokkaans, tegenwoordig spreken die meiden alleen maar berbers en kunnen dan nog niet eens normaal communiceren met hun eigen familie, omdat hun ouders ze de Arabische taal niet hebben geleerd.. (soort van kromme integratie) no offence hoor

kortom; ik ben zelf een marokkaanse meid, en heb het gehad met die marokkaanse (hoe zal ik het noemen) schreewlelijkerds, aandachtvragende soort van ''ik loop op straat maar als me vader of broer me tegenkomt maakt hij me af typetjes''..

maar ik dwaal weer af (vind je het gek, je kan hier een boek over schrijven :titel mislukte marokkaanse meid)

Nou, mijn zus dus, ik probeer gewoon een leuke man voor haar vinden (toch een beetje raar zo op marokko.nl, maargoed ik geef jullie ook een kans )..

Dus vind je jezelf de moeite waard om te reageren om later in deze leuke familie te kunnen vertoeven, schroom dan niet om te reageren, wellicht zitten we binnenkort samen aan de na3 na3 thee, en niet slurpen want dan krijg ik znoen. (kan ik niets aan doen)]



voldoe je zelf niet aan die eisen.........?

10-06-2009, 15:43



Citaat door jdidija2006:
Leuk zo''n zus.. ik wilde dit ook doen, maar et mag nit van haar

hoe oud is je zus?

ik doe het ook stiekem! moet je ook doen hihi

10-06-2009, 15:44

Citaat door chickiesflesser:
ben jij niet die die leuke zus misschien
reclame maken voor jezelf slimmmm


nee, eerst maar eens mijn zus aan de man helpen en dan kijken of er misschien ook nog eentje voor mij is..

ja, ik ben echt heel sociaal

10-06-2009, 15:44

Citaat door abdars20:


denk je dat je misschien in aanmerking komt?

10-06-2009, 15:44

Citaat door abdars20:


Lachbekkie

10-06-2009, 15:45

Citaat door HBAJLI:
voldoe je zelf niet aan die eisen.........?


why?

10-06-2009, 15:52
Uitverkoop wella?

10-06-2009, 15:53

Citaat door Zikos:
Uitverkoop wella?


Weet jij waarom? Of ben je verdwaald?

10-06-2009, 15:56

Citaat door S_the_one:
Weet jij waarom? Of ben je verdwaald?


Als ik het wist had ik het niet gevraagd heh..

verdwaald?

10-06-2009, 15:58



Citaat door Zikos:
Als ik het wist had ik het niet gevraagd heh..

verdwaald?


Okee,
en denk jij dat jij een goede kandidaat bent? of wil je niet?

10-06-2009, 15:59
Als je zus ZO leuk was Dan zat jij nu niet hier zo desprate een man voor haar te zoeken.

en over die marokkaanse meiden geef ik je groot gelijk.

10-06-2009, 16:00

Citaat door S_the_one:
Okee,
en denk jij dat jij een goede kandidaat bent? of wil je niet?


Ik ben al gereserveerd (denk ik )


Maar veel succes me je zoektocht, miss wat meer info over je zus kan handig zijn.!

Pagina's : [1] 2