Bekijk volle/desktop versie : Huwelijksnacht help mij!!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

10-06-2009, 13:54
Salaam Aleikoum allemaal,

Ik heb een tijdje terug een topic geopend over mij verleden..

Elhamdoeiliaah ga ik nu bijna een jaar met me man en we gaan deze zomer trouwen..
Mijn man die woont nog in Marokko vandaar dat we onze feest daar houden..
Ik ben ook altijd eerlijk tegen mijn man geweest over alles..
Ik ben een paar jaar geleden verkracht, ik heb hier zeker 3 jaar niet over kunnen praten elhamdoeiliaah heeft de therapie mij erdoor heen gesleept..
Ik ben toen ook begonnen met bidden en heb Allah swt om vergevenis gevraagd..

Ik heb mijn man dit niet letterlijk verteld, wel heb ik gezegd dat ik waarschijnlijk niet zal bloeden..
Elhamdoeiliaah heeft hij dit geaccepteerd en wilt toch dat ik zijn vrouw wordt..

Nu het volgende ik ben doodsbang dat ze in Marokko bloed willen zien op het doekje, me man die heeft tegen mij gezegd we zeggen gewoon dat je ongesteld bent geworden.. Ik ben zo gelukkig met hem!

Ik vertrek zelf eerder dan me ouders op vakantie, me man heeft me vandaag voorgesteld om het allemaal eerder te doen (HET dus!!)
Ik durf het niet omdat ik me doodschaam voor hem, en zeker op onze avond..
Hij zegt je bent hier eerder als we dit eerder doen dan zal het makkelijker gaan op onze avond dan schaam jij je niet meer enz..

Ik weet niet want ik moet doen hij heeft aan de ene kant wel gelijk dan zal ik me niet meer zo schamen maar ik weet het echt niet meer..


Wat vinden jullie?



Salaam Aleikoum

10-06-2009, 13:56


Meid,

NIET doen!!!

Hij is je aan het testen, hij hoeft nog niet zolang te wachten en zal alleen maar meer bewondering voor je hebben als je nee zegt. Geloof mij!

10-06-2009, 13:59
Zeker niet doen!.. Krijg je alleen maar spijt van. Dan ziet hij dat je al ontmaagd bent en dan blaast ie alles af met drama dr bij. Neem aan dat je ouders op de hoogte zijn van jouw 'verkrachting'. Dus mocht jouw man na het huwelijk zeggen dat je ontmaagd bent, heb je nisk te vrezen. Maar zoals mootje al zei het is een test!!! Doe het niet!

10-06-2009, 13:59

Citaat door Mo_ootje:
Meid,

NIET doen!!!

Hij is je aan het testen, hij hoeft nog niet zolang te wachten en zal alleen maar meer bewondering voor je hebben als je nee zegt. Geloof mij!



Ik vind ook niet dat je het moet doen. Als hij van je houdt, dan wacht hij gewoon lekker tot jullie huwelijksnacht. Verder is de kans groot dat je wel zult bloeden hoor, aangezien het vreselijke wat je overkomen is, maar één keer gebeurd is, en het nu al wat langer geleden is.

10-06-2009, 14:00


Niet doen meid, niet doen

Wacht op je huwelijksnacht!!!

10-06-2009, 14:04
Bedankt voor de reactie's..

Mijn ouders die weten van niks en ik kan ze dit ook niet zeggen..
Ik zat toen nog op een middelbare school die heeft mij met alles geholpen..

Ik weet zelf ook als ik wacht op onze huwelijksnacht dat ik niet durf want ik durf niks meer ik heb nog steeds die angst..
Kijk we hebben wel al onze zawzija ..


Echt moeilijk allemaal

10-06-2009, 14:07

Citaat door Mo_ootje:
Meid,

NIET doen!!!

Hij is je aan het testen, hij hoeft nog niet zolang te wachten en zal alleen maar meer bewondering voor je hebben als je nee zegt. Geloof mij!



Meid niet doen..

Het is toch bijna zover, hij kan best nog wel even wachten
Laat zien dat je wat waard bent
En geloof mij dan zal allah voor jou een avond/nacht maken om nooit te vergeten

En als jou man jou accepteert zoals je bent
wat kan jou zijn familie interreseren
Zeg maar gwn dat het iets tussen ons is en dat willen we ook zo houden
Heeft me zus ook gedaan. (niks aan de hand)

10-06-2009, 14:09
Ik zou het echt never nooit eerder doen.

Klinkt misschien lullig maar hij moet gewoon eventjes nog geduld hebben. Moge Allah swt je steunen lijkt me echt moeilijk allemaal.

Ghair inch'Allah en Moge allah swt jullie huwelijk zegnen.

10-06-2009, 14:13
Ten eerste .. je had het je man duidelijk moeten vertellen .. volgens mij denkt hij nu dat je gwn met iemand naar bed bent geweest ipv dat je verkracht bent .. das een verschil .. voor jou zal sex een andere betekenis hebben .. het is een aangrijpende gebeurtenis die je nog lang met je mee zult dragen, emotioneel .. wees hier duidelijk over .. dan weet hij waarom jij zo terug houdend bent ..

ten tweede, zulke dingen zijn belangrijk .. ik zou het wel mn ouders hebben verteld hoe hchoema het ook is .. zij zullen mij vertrouwen en zij zullen mij troosten .. nu sta je met lege handen .. je weet hoe krom de gedachtes zijn van Marokkanen ..

ten derde .. Jij kent jouw man het best, jij weet wat de intentie is, jij weet hoe hij over dingen denkt .. daar kunnen wij niet op in spelen, miss doet hij het juist wel met de geode intentie .. Allahhoea3lam ..

Allah i kemel bil ghair, en trouwens dat test verhaal zijn allemaal bullshit .. miss wilt hij het voor jou gwn wat makkelijker maken ..

10-06-2009, 14:13
Het is ook super moeilijk hij zegt mij niet dit omdat hij haast heeft nee helemaal niet hij zegt ook aan jouw de keus wil je wachten dan wachten we wil je het eerder doen kan ook..

Hij wilt niet dat ik dan bang ben op onze huwelijksnacht hij wilt dat ik me juist goed voel op onze avond omdat ik mezelf al heb blootgegeven om het zo maar te zeggen..

het is echt zo moeilijk,

ik weet dat hij van me houdt, en nooit van me weggaat ook al doen we het eerder maar het ligt nu aan mij

10-06-2009, 14:15

Citaat door Lynn:
Ten eerste .. je had het je man duidelijk moeten vertellen .. volgens mij denkt hij nu dat je gwn met iemand naar bed bent geweest ipv dat je verkracht bent .. das een verschil .. voor jou zal sex een andere betekenis hebben .. het is een aangrijpende gebeurtenis die je nog lang met je mee zult dragen, emotioneel .. wees hier duidelijk over .. dan weet hij waarom jij zo terug houdend bent ..

ten tweede, zulke dingen zijn belangrijk .. ik zou het wel mn ouders hebben verteld hoe hchoema het ook is .. zij zullen mij vertrouwen en zij zullen mij troosten .. nu sta je met lege handen .. je weet hoe krom de gedachtes zijn van Marokkanen ..

ten derde .. Jij kent jouw man het best, jij weet wat de intentie is, jij weet hoe hij over dingen denkt .. daar kunnen wij niet op in spelen, miss doet hij het juist wel met de geode intentie .. Allahhoea3lam ..

Allah i kemel bil ghair, en trouwens dat test verhaal zijn allemaal bullshit .. miss wilt hij het voor jou gwn wat makkelijker maken ..



Als ik het mijn verkrachtte vrouw makkelijker wil maken, wacht ik er juist langer mee. Op het moment dat zij er juist klaar voor is. En vraag haar niet telefonisch om het al eerder te doen!

10-06-2009, 14:15

Citaat:

Vraag:

Kan een meisje op stap gaan met haar verloofde als ze een huwelijkscontract hebben opgemaakt, maar er nog geen trouwfeest is gehouden?

Vraag ontvangen op 29 maart 2004

Antwoord:

Alle lof zij Allah en vrede en zegeningen zij met Zijn Boodschapper.

Het Islamitische huwelijkscontract dient aan de volgende vereisten te voldoen: het huwelijksaanbod door de Waliy (vader, indien deze is overleden dan haar broer enz.) van de vrouw en de acceptatie hiervan door de man. De Waliy van de vrouw dient, met haar goedkeuring, te zeggen: “Ik huw je …(naam van de vrouw).” en de man dient te zeggen: “Ik accepteer.” Daarnaast behoeft het de voorkeur dat de omvang van de bruidschat (Mahr) bepaald is en dienen er getuigen aanwezig te zijn. Op dat moment is de Islamitische trouwakte opgemaakt en is contact tussen de man en vrouw dus toegestaan.

Als de Waliy van de vrouw echter als voorwaarde heeft gesteld dat er geen contact tussen de beide echtgenoten zal zijn totdat de man zijn eigen huis heeft of totdat het huwelijksfeest is gehouden, dan dienen de beide echtgenoten zich te houden aan deze voorwaarde. De Profeet (vrede zij met hem) zei: “De moslims dienen zich te houden aan hun (onderlinge gestelde) voorwaarden.”
(authentieke overlevering)

Heeft de vader echter geen bezwaar hiertegen dan is het hebben van contact geen probleem, omdat de beide echtgenoten op dat moment volgens de Islamitische wetgeving voor elkaar toegestaan zijn.

En Allah weet het beter.

Sheich Fawaz Jneid

Misschien heb je hier wat aan..

10-06-2009, 14:16



Citaat door Mo_ootje:
Als ik het mijn verkrachtte vrouw makkelijker wil maken, wacht ik er juist langer mee. Op het moment dat zij er juist klaar voor is. En vraag haar niet telefonisch om het al eerder te doen!



of niet .. juist na de huwlijk zijn alle ogen op hen gericht .. ze zegt toch zelf dat ze wachten op dat doekje ? als ze het eerder doen, dan zullen de ogen niet zo op haar gericht zijn ..

10-06-2009, 14:16

Citaat door verloren2009:
Het is ook super moeilijk hij zegt mij niet dit omdat hij haast heeft nee helemaal niet hij zegt ook aan jouw de keus wil je wachten dan wachten we wil je het eerder doen kan ook..

Hij wilt niet dat ik dan bang ben op onze huwelijksnacht hij wilt dat ik me juist goed voel op onze avond omdat ik mezelf al heb blootgegeven om het zo maar te zeggen..

het is echt zo moeilijk,

ik weet dat hij van me houdt, en nooit van me weggaat ook al doen we het eerder maar het ligt nu aan mij



Als het aan jou ligt, dn moet je het zelf weten toch. Wij geven enkel advies...

En over dat goed volen op de avond zelf... hoe ga je je dan voelen op die dag als het eerder zou gebeuren? Dan moet je je toch ook helemaal geven, dan ben je toch net zo bang?

10-06-2009, 14:17

Citaat door Lynn:
Ten eerste .. je had het je man duidelijk moeten vertellen .. volgens mij denkt hij nu dat je gwn met iemand naar bed bent geweest ipv dat je verkracht bent .. das een verschil .. voor jou zal sex een andere betekenis hebben .. het is een aangrijpende gebeurtenis die je nog lang met je mee zult dragen, emotioneel .. wees hier duidelijk over .. dan weet hij waarom jij zo terug houdend bent ..

ten tweede, zulke dingen zijn belangrijk .. ik zou het wel mn ouders hebben verteld hoe hchoema het ook is .. zij zullen mij vertrouwen en zij zullen mij troosten .. nu sta je met lege handen .. je weet hoe krom de gedachtes zijn van Marokkanen ..

ten derde .. Jij kent jouw man het best, jij weet wat de intentie is, jij weet hoe hij over dingen denkt .. daar kunnen wij niet op in spelen, miss doet hij het juist wel met de geode intentie .. Allahhoea3lam ..

Allah i kemel bil ghair, en trouwens dat test verhaal zijn allemaal bullshit .. miss wilt hij het voor jou gwn wat makkelijker maken ..




Haai Lynn,

Klopt, ik had ook alles moeten vertellen maar ik was bang dat ik hem kwijt zou raken en daarom heb ik het niet gedaan!!
Ik ben ook 2weken met hem geweest toen ik me zawzija ging doen toen was ik terug houdend en dat vond hij raar ik vind het zielig!!

Ik heb dit mijn ouders niet kunnen vertellen omdat ik me doodschaam en nu nog, ik voel me zo schuldig tegen over me ouders..

Ja daarom zegt mijn man ook ik wil je juist helpen om je door alles heen te slepen ik wil ook dat jij straks met mij kunt slapen en als we het eerder doen dat je dat ook gemakkelijker kunt..

Heel erg bedankt meid voor je reactie

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6