Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Mijn haar is een ramp:(



Pagina's : [1] 2

06-05-2004, 00:41
ik had vroeger een hele grote bos krullen, en aangezien ik het vaak stijlde en niet echt goed verzorgde zijn mijn krullen helemaal naar de maan.
Wat ik nu heb overgehouden aan die rotzooi, is een ramp op mijn hoofd...
Mijn haar is helemaal droog geworden, en styl...mijn krullen zijn foetsie...ik probeer het de laatste tijd extra goed te verzorgen, maar niets helpt....hebben jullie nog tips????....ik hoop het wel, want ik wil mijn 'normale' haar terug

06-05-2004, 01:00



Citaat:
Origineel gepost door sunshine_lady
ik had vroeger een hele grote bos krullen, en aangezien ik het vaak stijlde en niet echt goed verzorgde zijn mijn krullen helemaal naar de maan.
Wat ik nu heb overgehouden aan die rotzooi, is een ramp op mijn hoofd...
Mijn haar is helemaal droog geworden, en styl...mijn krullen zijn foetsie...ik probeer het de laatste tijd extra goed te verzorgen, maar niets helpt....hebben jullie nog tips????....ik hoop het wel, want ik wil mijn 'normale' haar terug
Gebruik maskers voor je haar, deze 2 gebruik ik zelf:
x Dove Hair Silk haarmasker voor droog beschadigd haar
x Henna plus Hairwonder Hot oil therapy
Succes meid

09-05-2004, 23:10
oke meid, ik heb de namen genoteerd...heel erg bedankt...nou maar hopen dat het helpt!!!!!

09-05-2004, 23:12
trouwens moet ik ze allebei gebruiken, of 1 van de 2...wat is het beste??!!!!

09-05-2004, 23:29



Citaat:
Origineel gepost door sunshine_lady
trouwens moet ik ze allebei gebruiken, of 1 van de 2...wat is het beste??!!!!
Nou je bent met allebei niet meer dan 10 euro kwijt, maar met de Dove doe je over het algemeen langer. Die gebruik ik nu dus ook wekelijks.
Ik had door verven heel stug haar gekregen, ik had er toen een stuk van afgeknipt, samen met gebruik van masker is het nu beter. Ook al verf ik het nog en steil ik het ook vaak.

Succes!

10-05-2004, 17:15
oke..bedankt voor je hulp!...
Ik ga ze zo snel mogelijk uitproberen!!!!

Groetjes!

10-05-2004, 19:04
IK HEB NU KRULLEN HET IS EEN RAMP SO EEN RAMP MAAR WEL ZONDER DAT JE HET STIJLT

10-05-2004, 19:15

Citaat:
Origineel gepost door sunshine_lady
ik had vroeger een hele grote bos krullen, en aangezien ik het vaak stijlde en niet echt goed verzorgde zijn mijn krullen helemaal naar de maan.
Wat ik nu heb overgehouden aan die rotzooi, is een ramp op mijn hoofd...
Mijn haar is helemaal droog geworden, en styl...mijn krullen zijn foetsie...ik probeer het de laatste tijd extra goed te verzorgen, maar niets helpt....hebben jullie nog tips????....ik hoop het wel, want ik wil mijn 'normale' haar terug
bij mij ook hetzelfde..... enige redding is mijn tang..... die nu door mijn moeder is verstopt!!!!!!!!!!!

10-05-2004, 23:38
ja saltje dat helpt zekerrrrrrrrr ik heb het ook fgebruikt en me haar werd er vollerd door, nu doe ik het effe niet meer, maar ga het inchallah deze week weerdoen

11-05-2004, 00:06

Citaat:
Origineel gepost door saltje
salaam zuster

ik heb een hele goedkope en voedzame product voor je gegarandeerd:
1- knoflook
2- olijfolie

4 teentjes knoflook met ongeveer 10 cm olijfolie, je moet de knoflook samen met de olijfloie doen en fijnmalen tot dat het een groen mengsel is , daarna smeer je het in je haar en laat het tot de volgende dag in. je wast je haar en geen 1 haar valt er nog uit . je haar word er heel zacht van.




p.s het stinkt wel heel erg, maar het helpt.
wauw bedankt voor de tip!...moet ik het dan een avond van te voren insmeren?...en echt mijn hele haar of is het gedeeltelijk wat ik in moet smeren????

Groetjes

11-05-2004, 00:10

Citaat:
Origineel gepost door alhoceimachaima
IK HEB NU KRULLEN HET IS EEN RAMP SO EEN RAMP MAAR WEL ZONDER DAT JE HET STIJLT
ja, inderdaad erg zonde, maar ja...toen ik nog die gezonde krullen had toen dacht ik tfoe ik ben ze zat ik wil styl en ja toen ondekte ik de FOHN..en stylkam...en die andere rotzooi dingen wat mijn haar verpest heeft...
maar ja, dat is meestal wel zo he, als je styl haar hebt wil je krullen, en als je krullen hebt wil je styl...totdat je t verpest

11-05-2004, 00:11

Citaat:
Origineel gepost door S.samira
ja saltje dat helpt zekerrrrrrrrr ik heb het ook fgebruikt en me haar werd er vollerd door, nu doe ik het effe niet meer, maar ga het inchallah deze week weerdoen
gelukkig maar dat het helpt...morgen meteen ff uitproberen

11-05-2004, 10:23


Goede tips hier! maak er gebruik van en blijf van je haar af! en laat al het uitgroeien dan kan je gelijk met een schone lei beginnen. ;-)

of kaalscheren is ook een optie



11-05-2004, 13:53
...ja ik denk dan maar dat ik dat ga doen mysticalia....ben ik er meteen vanaf

11-05-2004, 15:15

Citaat:
Origineel gepost door sunshine_lady
...ja ik denk dan maar dat ik dat ga doen mysticalia....ben ik er meteen vanaf
hulp nodig?




:melig:




Pagina's : [1] 2