Bekijk volle/desktop versie : Heb een probleem, wie helpt me??



09-06-2009, 17:01
Ik werk op een afdeling met alleen Hollandse vrouwen/meiden, als of dat nog niet genoeg zit mn leidinggevende van 28 mijn constant met mij te flirten en wil ze wat van mij.

Ik ben totaal niet geintreseert in haar of een ieder ander hier wat dat betreft, als ik aan t dollen ben met andere krijg ik alle ' fouten' (werkgerelateerd) over mij heen van haar (jaloezie).....

I don't know what to do

09-06-2009, 17:09


Neem haar in der kantoor...Misschien krijg je opslag!

09-06-2009, 17:50
3la antwoord Bilal. Wat is jouw probleem.
Dat zou ik vooral niet doen.

Tis verrot omdat het je leidinggevende is. Maar je kan toch gewoon aangeven dat je het ''vervelend'' vind?

09-06-2009, 18:35
Je zou je wekker beter in moeten stellen

09-06-2009, 18:45


Zeg dat je homo bent, vrouwen houde van homos dan beschouwd ze jou als haar beste vriendin, met wie ze alle geheime kan dele

09-06-2009, 18:48

Citaat door nemmoes:
Ik werk op een afdeling met alleen Hollandse vrouwen/meiden, als of dat nog niet genoeg zit mn leidinggevende van 28 mijn constant met mij te flirten en wil ze wat van mij.

Ik ben totaal niet geintreseert in haar of een ieder ander hier wat dat betreft, als ik aan t dollen ben met andere krijg ik alle ' fouten' (werkgerelateerd) over mij heen van haar (jaloezie).....

I don't know what to do



Het is wel lastig omdat ze je leidinggevende is. Maar kun je voorbeelden noemen van geflirt? Misschien dat het dan duidelijker wordt..