Bekijk volle/desktop versie : Gewoon klikken, is grappig.



Pagina's : [1] 2

09-06-2009, 14:34
Ik stond een tijdje terug met me nichtje op tramhalte.
Ik was bij haar thuis en ze liep met me mee ( jullie weten zelf Adam-West is eng in de avond.

Mohim, er was zo'n loser aan de overkant die op stoplicht stond te wachten en uit zijn raam ons ging versieren met a zine dit a zine dat.

Dus wij gaven geen aandacht aan hem en keken hem echt droog van ga weg ofzo loser. Mohim, op een gegeven moment sprong stoplicht op groen en hij bleef gewoon daar staan ( mensen toeteren maar hij had schijt ) en ons nog steeds versieren met el 7biba en le3mar en dat soort ongein.

Zegt me nichtje, check dit.

Ze geeft hem een middelvinger op z'n Marokkaans met 2 handen en schreeuwt keihard HAAAAAAAAAAAAAK EL YEMAK..

Ik gierde het, was zo grappig om te zien. Hij begon te vloeken en te schreeuwen ( Terwijl mensen gewoon nog steeds op hem stonden te wachten!! )

Die dagen waren gewoon loldagen voor mij, had nog nooit zo buikspierpijn gekregen van het lachen.

09-06-2009, 14:37


Hoeveel topics open jij per dag

09-06-2009, 14:38
Veel, hahaha ik verveel me dood.

09-06-2009, 14:38
Ik zag het helemaal voor me

Ze lijkt wel op mijn nicht

09-06-2009, 14:41


HJahahahahaha, wollah was geweldig.

Meskien hij wist niet wat ie moest doen, reed ie gewoon weg.

09-06-2009, 14:43

Citaat door Al3ayla_:
HJahahahahaha, wollah was geweldig.

Meskien hij wist niet wat ie moest doen, reed ie gewoon weg.



Wees blij dat je geen kloppen hebt gekregen, beter negeer je gewoon zo'n dingen ipv stoer te doen

09-06-2009, 14:44

Citaat door Al3ayla_:
Ik stond een tijdje terug met me nichtje op tramhalte.
Ik was bij haar thuis en ze liep met me mee ( jullie weten zelf Adam-West is eng in de avond.

Mohim, er was zo'n loser aan de overkant die op stoplicht stond te wachten en uit zijn raam ons ging versieren met a zine dit a zine dat.

Dus wij gaven geen aandacht aan hem en keken hem echt droog van ga weg ofzo loser. Mohim, op een gegeven moment sprong stoplicht op groen en hij bleef gewoon daar staan ( mensen toeteren maar hij had schijt ) en ons nog steeds versieren met el 7biba en le3mar en dat soort ongein.

Zegt me nichtje, check dit.

Ze geeft hem een middelvinger op z'n Marokkaans met 2 handen en schreeuwt keihard HAAAAAAAAAAAAAK EL YEMAK..

Ik gierde het, was zo grappig om te zien. Hij begon te vloeken en te schreeuwen ( Terwijl mensen gewoon nog steeds op hem stonden te wachten!! )

Die dagen waren gewoon loldagen voor mij, had nog nooit zo buikspierpijn gekregen van het lachen.



OOOOOoh wat moet ik hard lachen zeg!!!! en dat noem jij grappig???? Kinderachtig bedoel je!!!

09-06-2009, 14:44

Citaat door Al3ayla_:
Ik stond een tijdje terug met me nichtje op tramhalte.
Ik was bij haar thuis en ze liep met me mee ( jullie weten zelf Adam-West is eng in de avond.

Mohim, er was zo'n loser aan de overkant die op stoplicht stond te wachten en uit zijn raam ons ging versieren met a zine dit a zine dat.

Dus wij gaven geen aandacht aan hem en keken hem echt droog van ga weg ofzo loser. Mohim, op een gegeven moment sprong stoplicht op groen en hij bleef gewoon daar staan ( mensen toeteren maar hij had schijt ) en ons nog steeds versieren met el 7biba en le3mar en dat soort ongein.

Zegt me nichtje, check dit.

Ze geeft hem een middelvinger op z'n Marokkaans met 2 handen en schreeuwt keihard HAAAAAAAAAAAAAK EL YEMAK..

Ik gierde het, was zo grappig om te zien. Hij begon te vloeken en te schreeuwen ( Terwijl mensen gewoon nog steeds op hem stonden te wachten!! )

Die dagen waren gewoon loldagen voor mij, had nog nooit zo buikspierpijn gekregen van het lachen.


lekkere klasse heeft die nicht van jou

09-06-2009, 14:46
Check mensen er serieus op ingaan

09-06-2009, 14:47

Citaat door Najat_231:
OOOOOoh wat moet ik hard lachen zeg!!!! en dat noem jij grappig???? Kinderachtig bedoel je!!!



ik moest ook hard lachen

09-06-2009, 14:47
Hahaha, Mevrouw Disser.. !!

09-06-2009, 14:49

Citaat door Al3ayla_:
Hahaha, Mevrouw Disser.. !!


Ik deed een keer precies hetzelfde als wat je nicht deed ...Alleeen was hij lopend ..dus is die kei hard door de stad achter me aan gerend

09-06-2009, 14:50



Citaat door MevrouwDisserr:
Ik deed een keer precies hetzelfde als wat je nicht deed ...Alleeen was hij lopend ..dus is die kei hard door de stad achter me aan gerend




Hahahahaha, ik ging be3da echt gieren van het lachen. Ik kon niet meer. De manier hoe ze het deed en op welk moment ook.

09-06-2009, 14:55
Hahaha Mijn Nicht Had Da Ook Al Eens Gedaan Ineens Stapte Die Beer Af Met Een Knuppel

09-06-2009, 14:57

Citaat door insaf18:
Hahaha Mijn Nicht Had Da Ook Al Eens Gedaan Ineens Stapte Die Beer Af Met Een Knuppel




Ha-ha-ha



Mensen moet eens 2 keer goed nadenken voor ze wat doen

Pagina's : [1] 2