Bekijk volle/desktop versie : Stelling: Domme meisjes zijn t.o.v. slimme meisjes vaker golddiggers..



Pagina's : [1] 2

09-06-2009, 13:25
Explanation: They don't make big bucks..
Dus willen ze het geld van een man, om hun materiele dromen te kunnen verwezelijken..

Slimme meiden hebben vaker een goedbetaalde baan, en kunnen zichzelf dus meer veroorloven..

09-06-2009, 13:27


Golddiggen is toch ook een kunst? Je moet als chick een miljonair wijsmaken dat je verliefd op hem als persoon bent en niet zijn centen.

09-06-2009, 13:27
Ik denk niet dat veel Marokkaanse meisjes blij zijn met deze topic

09-06-2009, 13:27
Laat mij maar lekker onafhankelijk zijn van die kutmannen. Heb hun geld niet nodig, meestal is het nog eens haram verdient ook.

09-06-2009, 13:28


Klopt, ik hoor natuurlijk bij de slimme meiden...






















Echt hoor!!!!!

09-06-2009, 13:29
ik ben dom.. maar ben geen golddigger... heb jullie geld niet nodig...

heb mijn handen en benen... dus kan voor mezelf werken...

09-06-2009, 13:29

Citaat door mr.niceguy:
Ik denk niet dat veel Marokkaanse meisjes blij zijn met deze topic



de marokkaanse meiden zijn eerder blij met zebs

09-06-2009, 13:30
Kan kloppen, maar vaak zijn het ook die 'domme meisjes' die alles gedaan krijgen.

09-06-2009, 13:32

Citaat door Unreachble:
Kan kloppen, maar vaak zijn het ook die 'domme meisjes' die alles gedaan krijgen.


Omdat de domme meisjes t doen met jan en alleman..

09-06-2009, 13:32

Citaat door Peligrosa_:
Explanation: They don't make big bucks..
Dus willen ze het geld van een man, om hun materiele dromen te kunnen verwezelijken..

Slimme meiden hebben vaker een goedbetaalde baan, en kunnen zichzelf dus meer veroorloven..


Daarnaast hebben ze ook nog dikke dijen en is geen hond die er naar ze om kijkt ..ze blijven tot hun 35e vrijgezel ..uiteindelijk nemen ze genoegen met een neef uit tzgdebdbshberg..

09-06-2009, 13:33

Citaat door el_cid:
Golddiggen is toch ook een kunst? Je moet als chick een miljonair wijsmaken dat je verliefd op hem als persoon bent en niet zijn centen.


Easy as hell.. Eerste maanden doen alsof zijn geld je niet boeit.. NIETS van m aannemen.. Alles zelf betalen.. Tot hij je begint te geloven en gek op je wordt.. Dan sla je toe..


Citaat door mr.niceguy:
Ik denk niet dat veel Marokkaanse meisjes blij zijn met deze topic


I'm not here for their entertainment..

09-06-2009, 13:34

Citaat door MevrouwDisserr:
Daarnaast hebben ze ook nog dikke dijen en is geen hond die er naar ze om kijkt ..ze blijven tot hun 35e vrijgezel ..uiteindelijk nemen ze genoegen met een neef uit tzgdebdbshberg..


Reactie van dom meisje.

09-06-2009, 13:35


slimme meiden hebben ook meer trots.

09-06-2009, 13:36

Citaat door Peligrosa_:
Easy as hell.. Eerste maanden doen alsof zijn geld je niet boeit.. NIETS van m aannemen.. Alles zelf betalen.. Tot hij je begint te geloven en gek op je wordt.. Dan sla je toe..

..


haha expert hier zo te lezen

09-06-2009, 13:38

Citaat door el_cid:
haha expert hier zo te lezen


Ik weet heel goed hoe ik mannen inpalm of hoe ik dingen voor elkaar krijg zonder mn benen wijd te doen, maar ik ben veel te trots en veel te zelfstandig om geld van een man aan te nemen..

I've got my own..

Pagina's : [1] 2