Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : wie wil er terug naar marokko

Pagina's : [1] 2

emsoem
26-02-2002, 21:38

:Iluvu: hallooo wolLAH IK WIL ER ECHT WEL NAAR MAROKKO ik hou van dat land :Iluvu: ook als is dat land arm eigenlijk is dat niet arm als je maar werk hebt dan heb je geld genoeg maar de meesten wil hier komen dus werken ze niet maar ik wil echt wel terug :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu:

Meknessia_warda70
15-12-2002, 01:29
ja ik wil terug naar marokko... hahahahha deze topic is hartsikke oud...maja

al_hamka
15-12-2002, 18:31
Origineel gepost door emsoem :Iluvu: hallooo wolLAH IK WIL ER ECHT WEL NAAR MAROKKO ik hou van dat land :Iluvu: ook als is dat land arm eigenlijk is dat niet arm als je maar werk hebt dan heb je geld genoeg maar de meesten wil hier komen dus werken ze niet maar ik wil echt wel terug :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: Ik ook :huil: Zullen we samen gaan?!!? :Iluvu:

emsoem
15-12-2002, 18:32
hahahaha mijn best met jouw wil ik wel gaan hoor :Iluvu: =emsoem=

selmAa
15-12-2002, 18:33

Ik ook, ik heb er echt genoeg van, ik heb het hier wel gezien. En het is hier veel te koud voor m'n tenen. Soms dan ben je buiten en dan zie je echt overal blond, en dan denk je van al was ik in Marokko, dan zag ik gewoon overal zwart, kon ik gewoon mijn eigen taal spreken, hoef ik mij ook niet aan te passen. maar jah.. ik ga denk als ik met pensioen ga of zo, richting Marokko, duurt wel tijdje :( selma

emsoem
15-12-2002, 18:35
Origineel gepost door selmAa Ik ook, ik heb er echt genoeg van, ik heb het hier wel gezien. En het is hier veel te koud voor m'n tenen. Soms dan ben je buiten en dan zie je echt overal blond, en dan denk je van al was ik in Marokko, dan zag ik gewoon overal zwart, kon ik gewoon mijn eigen taal spreken, hoef ik mij ook niet aan te passen. maar jah.. ik ga denk als ik met pensioen ga of zo, richting Marokko, duurt wel tijdje :( selma ahhhhh maar voor je het weet is het al..... :D =emsoem=

RaZer
15-12-2002, 18:36
hij kreeg toen helemaal geen antwoord :haha:

emsoem
15-12-2002, 18:36
Origineel gepost door Mustapha AA Ik ga insha allah ook terug Bedrijven zoals unilever en shell zoeken mensen die daar willen werken. Insha allah ik zo daarnaar toe effe mijn oplkeiding afmaken hmm leuk is dat joh..(ga jij dan zo de auto ramen wassen joke :D ) =emsoem=

selmAa
15-12-2002, 18:37
Origineel gepost door emsoem ahhhhh maar voor je het weet is het al..... :D =emsoem= ja, maar ik heb het gevoel dat ik nog vele koude winters hier moet doorbrengen. Of ik ga in marokko een bedrijfje openen. En dan daar relaxed leven...maar jah dreams he. Selma

emsoem
15-12-2002, 18:37
Origineel gepost door RaZer hij kreeg toen helemaal geen antwoord :haha: jah pim fortyn was toen nog niet aan de macht :D =emsoem=

emsoem
15-12-2002, 18:38
Origineel gepost door selmAa ja, maar ik heb het gevoel dat ik nog vele koude winters hier moet doorbrengen. Of ik ga in marokko een bedrijfje openen. En dan daar relaxed leven...maar jah dreams he. Selma ahhaa bedrijfje....wat voor eentje :D jaah maar soms worden dromen RaEl :Iluvu: =emsoem=

al_hamka
15-12-2002, 18:51
Origineel gepost door emsoem hahahaha mijn best met jouw wil ik wel gaan hoor :Iluvu: =emsoem= Yallah wanneer zullen we gaan :D

maghrabia82
15-12-2002, 18:52

voor altijd.......ik weet niet hoor....

selmAa
15-12-2002, 18:59
Origineel gepost door emsoem ahhaa bedrijfje....wat voor eentje :D jaah maar soms worden dromen RaEl :Iluvu: =emsoem= UHhhh...UHhhh...Ja wat voor bedrijfje he.. Ik zie wel..desnoods ga ik een ramen-wassers-bedrijfje opzetten?? Iemand op zoek naar een baan?? selma

SamiaGirl
15-12-2002, 19:07
Origineel gepost door selmAa ja, maar ik heb het gevoel dat ik nog vele koude winters hier moet doorbrengen. Of ik ga in marokko een bedrijfje openen. En dan daar relaxed leven...maar jah dreams he. Selma Kom we gaan samen een bedrijfje beginnen. dus je kan je dreams waarmaken ;) met mij :stout: heerlijk leven daar mooie villa,lekker eten,gezellige mensen om me heen :( wat mis ik marokko in deze koude dagen :tranen:

Pagina's : [1] 2