Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid Ik Heb Heel Veel Overgewicht En Ben Radeloos



Pagina's : [1] 2 3 4

08-06-2009, 16:32
Ik heb veel overgewicht en wil zsm afvallen!!! Mijn voornemen is om 1 week niks te eten. Behalve water drinken en elke dag een appeltje eten. Hoe veel denken jullie dat ik in 1 week kwijt kan als ik maar 40 cal binnen krijg per dag? Wie heeft dit ook gedaan en kan mij er meer over vertellen.
Het is niet goed voor mijn gezondheid, dat weet ik, maar ik moet echt binnen een week afvallen. Ik dacht zelf aan 15 kilo in een week tijd. Haalbaar of totaal niet?

08-06-2009, 16:33


Neej Ik Denk Zelf 6 À 7 Kilo Per Week Ga Dan Anders Joggen Ofzo OF NIET??

08-06-2009, 16:35
Dat Is Absoluut Niet Gezond!!!!!!!!!!!!!!!!!!

08-06-2009, 16:35
15 kilo?
Waarom wil je zo snel afvallen?!

08-06-2009, 16:35



Citaat door GOUDAWESTBITCH:
Neej Ik Denk Zelf 6 À 7 Kilo Per Week Ga Dan Anders Joggen Ofzo OF NIET??


Ik kan niet joggen als ik geen energie heb. Misschien dat ik vaker de fiets pak ipv de metro. 6 kilo is niet veel. Ik ken een nicht van mij die modifast dieet deed en die viel 5 kilo in een week af. Dus laat staan als je alleen 1 appel eet op een dag.

08-06-2009, 16:36

Citaat door Megadik:
Ik kan niet joggen als ik geen energie heb. Misschien dat ik vaker de fiets pak ipv de metro. 6 kilo is niet veel. Ik ken een nicht van mij die modifast dieet deed en die viel 5 kilo in een week af. Dus laat staan als je alleen 1 appel eet op een dag.




dit is alleen maar het begin van je stofwisseling naar de maan helpen

08-06-2009, 16:37

Citaat door -Aliya-:
Dat Is Absoluut Niet Gezond!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Jah kweet.

08-06-2009, 16:37
je zult alleen maar nog verder van huis zijn

08-06-2009, 16:38

Citaat door -Aliya-:
dit is alleen maar het begin van je stofwisseling naar de maan helpen


Hoe minder ik zal eten hoe kleiner mijn maag word. Eerste dagen gewoon doorbijten oe saffie.

08-06-2009, 16:51
Meid,

Dat moet je absoluut niet doen, dat is enorm slecht voor je lichaam.
Uiteindelijk zul je toch hervallen en zullen alle kilootjes en meer zelfs er weer aan vliegen. Vertrouw me maar. Begin gewoon stap voor stap je eetmethodes aan te passen. Bijvoorbeeld eerst stoppen met prikdranken en in plaats daarvan water te drinken, dan stop je met sappen, en meet snoepen, dan met andere vettige zaken enzovoort. Gewoon stap voor stap. En als je het daar heel moeilijk mee hebt kun je voor een eventuele maagverkleining gaan, ken iemand die dat heeft gedaan, en ze is nou enorm afgevallen. Het is wel pijnlijk en je moet echt oppassen want er zijn een heleboel dingen die je niet mag eten/doen met die maagring in je.

08-06-2009, 16:53
Niets eten helpt echt niet. Je zult je zwakker en slechter voelen. Je zult dan geen energie hebben, ook niet om workoutoefeningen of dergelijke te doen. Misschien beland je zelfs in een depressie. En uiteindelijk zul je je toch overgeven omdat je lichaam die eet - of zal ik zeggen niet-eet-methode aan kan.

08-06-2009, 17:03
niet eten is het slechtste wat je kunt doen, ga gezond eten 3 tot 6 KLEINE GEZONDE maaltijden per dag, rond 1000/1200 kcal per dag (als je echt modifast of weight care of zo wilt doen kan ook)

en ga 2 tot 3 uur per dag trainen, gewoon thuis youtube opzetten en oefeningen doen als je niet naar de sportschool wilt/kunt

daar bereik je meer mee dan 1 appel op een dag eten

08-06-2009, 18:13



Citaat door Tharoubjout:
Meid,

Dat moet je absoluut niet doen, dat is enorm slecht voor je lichaam.
Uiteindelijk zul je toch hervallen en zullen alle kilootjes en meer zelfs er weer aan vliegen. Vertrouw me maar. Begin gewoon stap voor stap je eetmethodes aan te passen. Bijvoorbeeld eerst stoppen met prikdranken en in plaats daarvan water te drinken, dan stop je met sappen, en meet snoepen, dan met andere vettige zaken enzovoort. Gewoon stap voor stap. En als je het daar heel moeilijk mee hebt kun je voor een eventuele maagverkleining gaan, ken iemand die dat heeft gedaan, en ze is nou enorm afgevallen. Het is wel pijnlijk en je moet echt oppassen want er zijn een heleboel dingen die je niet mag eten/doen met die maagring in je.



Ja lief dat je mee leeft maar dat was mijn vraag niet. Ik weet hoe slecht het is. Maar 'n mens kan 70 dgn zonder eten. Zal het zkr overleven.

08-06-2009, 18:14

Citaat door Tharoubjout:
Niets eten helpt echt niet. Je zult je zwakker en slechter voelen. Je zult dan geen energie hebben, ook niet om workoutoefeningen of dergelijke te doen. Misschien beland je zelfs in een depressie. En uiteindelijk zul je je toch overgeven omdat je lichaam die eet - of zal ik zeggen niet-eet-methode aan kan.



Niks eten helpt. Er komt geen vet, kh binnen en zo val ik af. Binnen een week moet ik 10 kilo afvallen.

08-06-2009, 18:15

Citaat door NuFFniet:
niet eten is het slechtste wat je kunt doen, ga gezond eten 3 tot 6 KLEINE GEZONDE maaltijden per dag, rond 1000/1200 kcal per dag (als je echt modifast of weight care of zo wilt doen kan ook)

en ga 2 tot 3 uur per dag trainen, gewoon thuis youtube opzetten en oefeningen doen als je niet naar de sportschool wilt/kunt

daar bereik je meer mee dan 1 appel op een dag eten




Ja kweet dat het slecht is. 1000 kcal is te veel om binnen te krijgen.
Wil het houden op 50 per dag, anders val ik gwn niet af???

Pagina's : [1] 2 3 4