Bekijk volle/desktop versie : Lhalba vraagje....



Pagina's : [1] 2 3 4

08-06-2009, 15:00
Ik begin vandaag aan mijn 2e poging lhalba. Ik wil voor 15 juli minimaal 2 kg aan zijn gekomen. Dat moet wel te doen zijn toch, ruim nog een maand voor ik naar Marokko ga. In Marokko ga ik me een maand lang vet mesten ahaha en daar wil ik dan ook minimaal nog 3 kg aankomen. Dus 5 totaal binnen 2 maanden....

Ik heb dit keer die kleine korreltjes lhabla. Heb net een handjevol ingenomen mewt water alsof het asprine was. Doe ik het zo goed? Me man zegt dat ik dit 3 of 4 x per dag moet doen. Maar is dat niet teveel?

Zelf denk ik gewoon aan een handje sochtends en een handje smiddags....

Oja en ik heb nu standaard deo en parfum in me tas zitten hahaha

08-06-2009, 15:03


Ik wens je veel geluk met de lucht ... want je gaat er enorm naar stinken.
Helpt lhelba dan om aan te komen..?

08-06-2009, 15:05
Gypsy, is inderdaad beetje veel. Ik drink het in de ochtend/middag/avond. Dat is voldoende, I think. Te veel is ook weer niet gezond. Ik kook het in water en drink het daarna op, net als thee eigenlijk.

Je gaat er inderdaad van stinken. Na een tijdje merk je zelfs dat je urine naar elhalba gaat stinken

08-06-2009, 15:05
Daarom zei ik al dat ik nu standaard overal parfum en deo's met me mee draag haha. Maarja nu is het vakantie en de mensen om me heen weten dat ik wil aankomen. Ja je krijgt er schijnbaar veel honger door.

08-06-2009, 15:06


geloof me in marokko ga je afvallen!!!

denk niet dat je zal aankomen, heb daar tenminste zelf erg veel last van

je drinkt veel en bent meer in beweging

maar succes met aankomen meid!

stinkerd

08-06-2009, 15:06

Citaat door Art.:
Gypsy, is inderdaad beetje veel. Ik drink het in de ochtend/middag/avond. Dat is voldoende, I think. Te veel is ook weer niet gezond. Ik kook het in water en drink het daarna op, net als thee eigenlijk.

Je gaat er inderdaad van stinken. Na een tijdje merk je zelfs dat je urine naar elhalba gaat stinken



Waarom kook je het? Maar kan ik het ook gewoon zo als asprine innemen of niet? Ik neem eigenlijk een half theelepeltje vol korreltjes in. Is dat goed? En jij zegt dus ook 3x per dag?

08-06-2009, 15:07
Waarom wil je aankomen ben je bang dat ze je niet door de douane door laten

08-06-2009, 15:08
oef je gaat stinken meid al ga je douchen die geur blijft. Ik raad je aan om nuravit te drinken die kan je in marokko halen of peractine of apetine (pilletjes) daar krijg je eetlust van en wordt je dikker

08-06-2009, 15:08

Citaat door schatje26:
Waarom wil je aankomen ben je bang dat ze je niet door de douane door laten


Hahaha, nee ik probeer al een jaar aan te komen maar lukte niet. Ga er nu echt voor.

08-06-2009, 15:08

Citaat door Gypsymeid:
Waarom kook je het? Maar kan ik het ook gewoon zo als asprine innemen of niet? Ik neem eigenlijk een half theelepeltje vol korreltjes in. Is dat goed? En jij zegt dus ook 3x per dag?


Mijn moeder heeft het me zo aangeleerd. Ik vind het zo makkelijker, dan twintig pitjes slikken.

Drie keer is denk ik meer dan genoeg. Ik doe bij elke kopje elhalba een handje vol.

08-06-2009, 15:09

Citaat door majdouline_:
oef je gaat stinken meid al ga je douchen die geur blijft. Ik raad je aan om nuravit te drinken die kan je in marokko halen of peractine of apetine (pilletjes) daar krijg je eetlust van en wordt je dikker


Ok zal er eens naar opzoek gaan als ik straks in Marokko ben, haal ik dit bij een apotheek of gewoon een drogisterij?

08-06-2009, 15:09
weet je wat je het beste kan doen, doe die helba ongeveer klein handje vol in een fles en met water erbij, laat het inwerken tot helba een beetje ingewerkt is met het water en de water van helba drinken.
Dat deed mijn man en daarna at ie die helba op.

08-06-2009, 15:10



Citaat door Gypsymeid:
Hahaha, nee ik probeer al een jaar aan te komen maar lukte niet. Ga er nu echt voor.


ik gebruik zelf periactine help echte hé wallah je gaat alles willen eten, maar je krijgt wel een slaap bui die moet je echt zien te doorstaan

08-06-2009, 15:18

Citaat door toutou20:
ik gebruik zelf periactine help echte hé wallah je gaat alles willen eten, maar je krijgt wel een slaap bui die moet je echt zien te doorstaan



Ok periactine dus, en na hoelang zie je dan resultaat? Hoevele ben je inmiddels aangekomen en hoelang deed je erover?

08-06-2009, 15:20
ja moet je echt doen de eerste paar dagen krijg je slaap maar dat gaat over

Pagina's : [1] 2 3 4