Bekijk volle/desktop versie : Man leert zoontje roven en moorden



Pagina's : [1] 2 3 4

08-06-2009, 08:16
De Braziliaanse politie heeft een videoband gevonden waarop te zien is hoe een man zijn 4-jarig zoontje en zijn 3-jarige nichtje leert mensen geld af te troggelen en ze daarna te doden. Dat heeft de Braziliaanse krant Jornal da Globo zondag gemeld.

De vader is spoorloos. Braziliaanse justitie heeft zich over de kinderen ontfermd.

De politie was bij de man uit de zuidelijke deelstaat Santa Catarina poolshoogte gaan nemen, omdat hij werd verdacht van betrokkenheid bij een ontvoering. Hij zou een lerares en haar 3-jarige zoontje hebben ontvoerd om hen vervolgens na 32 uur weer vrij te laten.

Braziliaanse kinderen raken op steeds jongere leeftijd betrokken bij criminele activiteiten. Grote bendes die zich bezighouden met drugshandel en ontvoeringen werken graag met minderjarigen omdat die niet jarenlang de cel ingaan, mochten ze worden gearresteerd.

BRON

08-06-2009, 09:06


moslim, deze vader? marokkaan?

08-06-2009, 09:08

Citaat door atropos:
moslim, deze vader? marokkaan?


08-06-2009, 09:11
Dit gebeurt als je het WESTEN volgt

08-06-2009, 09:33


jee zeg heftig

08-06-2009, 10:49

Citaat door truebeauty:
De Braziliaanse politie heeft een videoband gevonden waarop te zien is hoe een man zijn 4-jarig zoontje en zijn 3-jarige nichtje leert mensen geld af te troggelen en ze daarna te doden. Dat heeft de Braziliaanse krant Jornal da Globo zondag gemeld.

De vader is spoorloos. Braziliaanse justitie heeft zich over de kinderen ontfermd.

De politie was bij de man uit de zuidelijke deelstaat Santa Catarina poolshoogte gaan nemen, omdat hij werd verdacht van betrokkenheid bij een ontvoering. Hij zou een lerares en haar 3-jarige zoontje hebben ontvoerd om hen vervolgens na 32 uur weer vrij te laten.

Braziliaanse kinderen raken op steeds jongere leeftijd betrokken bij criminele activiteiten. Grote bendes die zich bezighouden met drugshandel en ontvoeringen werken graag met minderjarigen omdat die niet jarenlang de cel ingaan, mochten ze worden gearresteerd.

BRON


armoe leidt tot vele andere problemen in de maatschapij

08-06-2009, 11:02
Ik ben in Brazilie geweest .......laat me het zo zeggen gaan niet met iets van waarde de straat op

een short, t-shirt en slippers van pakweg 10 euro is net safe .....tenzij je weet waar je gaat met auto en altijd overdag.

08-06-2009, 11:03

Citaat door Spaa_Blauw:
Net zoals de ''gezindsdrama'' in Nederland..? Ik bedoel: het is geen drama maar, maar gewoon moord. Ze verpakken het gewoon zodat men geen zwarte naam krijgt, niet normaal meer...


tuurlijk is het moord..
de media van tegenwoordig moet je niet blindelings gaan geloven
veel verzwijgen ze ook en veel verdraaien ze ook en over veel dingen wordt er ook gelogen.

08-06-2009, 11:05

Citaat door Mugabe:
Ik ben in Brazilie geweest .......laat me het zo zeggen gaan niet met iets van waarde de straat op

een short, t-shirt en slippers van pakweg 10 euro is net safe .....tenzij je weet waar je gaat met auto en altijd overdag.


ik zou daar nooit van me leven willen gaan!

08-06-2009, 11:08

Citaat door foreigner:
ik zou daar nooit van me leven willen gaan!


heel mooi land maar ook heel hard

08-06-2009, 13:27
Scary shit.

08-06-2009, 16:25

Citaat door Beauty-Rachida:
Scary shit.


gewoon durven dan kom je een heel eind

08-06-2009, 16:29



Citaat door atropos:
moslim, deze vader? marokkaan?

In Zuid-Amerika zitten ook Marokkanen !

08-06-2009, 16:31

Citaat door Mugabe:
Ik ben in Brazilie geweest .......laat me het zo zeggen gaan niet met iets van waarde de straat op

een short, t-shirt en slippers van pakweg 10 euro is net safe .....tenzij je weet waar je gaat met auto en altijd overdag.



08-06-2009, 16:31

Citaat door Mugabe:
Ik ben in Brazilie geweest .......laat me het zo zeggen gaan niet met iets van waarde de straat op

een short, t-shirt en slippers van pakweg 10 euro is net safe .....tenzij je weet waar je gaat met auto en altijd overdag.

Ik vind het een prachtig land en wil er ook graag heen.
Hopen dat ik daar met mijn toekomstige man heen ga want van mijn ouders mag ik niet.

Pagina's : [1] 2 3 4