Bekijk volle/desktop versie : Schande zeg van paar Marokaanse spelers (video)



Pagina's : [1] 2

07-06-2009, 22:42
Zairi was uitgenodigd om te spelen met Marokko...maar hij koos voor zijn familie

Chamakh zou spelen maar hij koos voor Tennis

Kerkouri zou spelen maar hij deed zijn telefoon uit

ou zid ou zid


http://maxizik.com/kooora/maroc.htm

07-06-2009, 22:43



Citaat door Breaking_News:
Zairi was uitgenodigd om te spelen met Marokko...maar hij koos voor zijn familie

Chamakh zou spelen maar hij koos voor Tennis

Kerkouri zou spelen maar hij deed zijn telefoon uit

ou zid ou zid


http://maxizik.com/kooora/maroc.htm


Die kunnen ze toch wel missen

07-06-2009, 22:47
Dit gebeurt bij elk land, denk eens aan Nederland: Van bommel, Seedorf, Davids en ga zo maar door.

07-06-2009, 22:49
Zairi was toch geblesseerd idem Chamack en Karkouri zoals Riffi al aangeeft kunnen ze missen als kiespijn

07-06-2009, 22:50


Ja dat gebeurt bij die landen als ze zeker zijn van een plaats voor t WK of EK, en ze niet onder druk staan.

07-06-2009, 22:50
Ik geloof niet dat dat van Jaouad Zairi waar is.

07-06-2009, 22:53
Wat is er mis mee als je je familie bove voetbal verkiest, mischien is er wel iemand ziek ofzo.

verder een verstandige keuze van talal

07-06-2009, 22:58

Citaat door AbouTnawie:
Dit gebeurt bij elk land, denk eens aan Nederland: Van bommel, Seedorf, Davids en ga zo maar door.


Ja maar het is toch wel MAROKKO waar je voor mag spelen.

Kom op man.

Die Nederlanders hebben niet eens trots.

Wij Marokkanen wel echt dom die spelers vooral Chamack hadden we kunnen gebruiken.

07-06-2009, 23:05
chamack had geen tijd voor die wedstrijd

die ging tennis kijken in los angelos

wie is er in jullie ogen nu een landverrader???

chamack of affelay?

07-06-2009, 23:08
Chamakh ..is echt een landverrader nu ...wallah ik had het niet verwacht

07-06-2009, 23:08
afellay

chamakh werd belachelijk gemaakt na de nederlaag tege gabon, ik begrijp t wel een kleiiiiin beetje, hij was ten slotte de gene die in de 93e minuut de gelijkmaker tege Algerije scoorde

07-06-2009, 23:11
elhamdaoui stelt me echt teleur

johan derksen had in het begin van de eredivisie toch gelijk

hij is een beperkte speler, hij is niet goed genoeg voor de buitenlandse top

als je zo met zulke kansen omgaat dan ben je echt niet klaar voor een concrete sevilla of barcelona geroddel

nu kan je wel lullen grasmat bla bla bla maar je hoort professioneel om te gaan met zulke kansen, dus niet gelijk in paniek schieten

07-06-2009, 23:11



Citaat door snorro91:
afellay

chamakh werd belachelijk gemaakt na de nederlaag tege gabon, ik begrijp t wel een kleiiiiin beetje, hij was ten slotte de gene die in de 93e minuut de gelijkmaker tege Algerije scoorde



Ik denk dat Afellay niet slim is geweest met zijn keuze , ondanks dat Oranje naar het WK is, komt hij met dir Oranje met zijn vele kwaliteiten op het middenveld absoluut niet in de basis

07-06-2009, 23:14

Citaat door Don_Apatron:
elhamdaoui stelt me echt teleur

johan derksen had in het begin van de eredivisie toch gelijk

hij is een beperkte speler, hij is niet goed genoeg voor de buitenlandse top

als je zo met zulke kansen omgaat dan ben je echt niet klaar voor een concrete sevilla of barcelona geroddel

nu kan je wel lullen grasmat bla bla bla maar je hoort professioneel om te gaan met zulke kansen, dus niet gelijk in paniek schieten



Eto'o werd ook de wedstrijd uitgespeeld door Benaita, maakt dat hem ook een beperkte speler?...El Hamdaoui miste, maar heeft vaak bewezen dat hij uit elk hoek makkelijk scoort en altijd gevaar sticht voor de goal van de tegenstander...zelfs in deze wedstrijd waarin hij alles zelf moest doen kwam hij er een paar keer gevaarlijk uit, de volgende keer scoort hij gewoon, hij kan absoluut op zijn minst een club als bijvoorbeeld Sevilla aan , daarin had Johan Derksen dus ongelijk in

08-06-2009, 00:20

Citaat door elTahar:
Eto'o werd ook de wedstrijd uitgespeeld door Benaita, maakt dat hem ook een beperkte speler?...El Hamdaoui miste, maar heeft vaak bewezen dat hij uit elk hoek makkelijk scoort en altijd gevaar sticht voor de goal van de tegenstander...zelfs in deze wedstrijd waarin hij alles zelf moest doen kwam hij er een paar keer gevaarlijk uit, de volgende keer scoort hij gewoon, hij kan absoluut op zijn minst een club als bijvoorbeeld Sevilla aan , daarin had Johan Derksen dus ongelijk in



Etoo niet dan.. Hij heeft Ferdinand en Viduc lesje geleerd. Het enige probleem is.. Hij heeft geen Messi die hem de pasjes in zn voetjes geeft.. En wij wel .. Wij hebben Boussoufa en Taarabt. Let maar op volgende wedstrijd zul je zien ze gaan killen.

En Zemmama vond ik ook goed. Hij stond steeds aan de basis om een tactiek op te zetten met Elahmadi. Onze voorhoede was gewoon onscherp. Alloudi tegenover Song plaatsen en saffie het had 4-0 kunnen staat in de eerste helft.

Maar oke.. gebeurt is gebeurt. Next time Alloudi, Zairi, Taarabt en Boussoufa terug en ze gaan weer killen.

Togo wordt afgemaakt volgende keer let maar op.

Pagina's : [1] 2