Bekijk volle/desktop versie : Fietsen!



Pagina's : [1] 2 3

07-06-2009, 19:44
Ik wil binnenkort heel graag een fiets kopen. Alleen heb ik er weinig tot geen verstand van. Daarom wil ik de dames hier graaaaaaaaaaaaaaaaaaaag om advies vragen.

Waar moet ik opletten? Wat is ongeveer de prijs van een fiets?

Ohw ja en de reden waarom ik een fiets wil kopen is voornamelijk om de bweging. Wat train je eigenlijk allemaal als je fietst? En als je regelmatig fietst zie je dan algauw wat resultaten.

Alvast bedankt!

ps: ik wil het liefst wel een nieuwe fiets.

07-06-2009, 20:35


je moet letten of de motor goed is,accu niet leeg en ook airco!

07-06-2009, 20:35

Citaat door Fancy_Face:
Fietsen raak je ontmaagd van.


Lol


Ik dacht alleen van paardrijden?

07-06-2009, 20:37

Citaat door tangia26:
je moet letten of de motor goed is,accu niet leeg en ook airco!


Motor: Mn benen werken nog goed

Wat betreft airco, als het maar geen tegenwind is.

07-06-2009, 20:38


Ik heb vorig jaar een Gazelle Orange Plus gekocht



Alleen ik heb hem in het paars gekocht, je hebt nu wel nieuwere modellen, deze was rond de 699,- hij is fantastisch!

Je moet er op letten waar je de fiets voor wil gebruiken, voor mij is was het voornamelijk, voor boodschappen en naar het werk te gaan... dus ik had niet meer dan 3 versnellingen, dus een echte stadsfiets...

07-06-2009, 20:38

Citaat door Fancy_Face:
Prijs?
Bij ons zijn ze bij de junk voor rond de 20 eur.. en soms als je mazzel hebt dan voor tientje zo meenemen.
Geen garantie.. dat wel


Voor 20 euro verwacht ik toch echt wel garantie. De junkies van tegenwoordig verlenen echt geen service meer

07-06-2009, 20:39
lang leve de halleluja fiets

07-06-2009, 20:40

Citaat door Azhaar:
Ik heb vorig jaar een Gazelle Orange Plus gekocht



Alleen ik heb hem in het paars gekocht, je hebt nu wel nieuwere modellen, deze was rond de 699,- hij is fantastisch!

Je moet er op letten waar je de fiets voor wil gebruiken, voor mij is was het voornamelijk, voor boodschappen en naar het werk te gaan... dus ik had niet meer dan 3 versnellingen, dus een echte stadsfiets...


Zo dat is een mooie! Besaha! De prijs is trouwens best pittig. Maar inderdaad ik zoek ook een stadsfiets.

07-06-2009, 20:41
- Ketting;
- Zadel (moet wel lekker zitten);
- versnelling (je moet wel hard kunnen fietsen)
- Wielen (op onverharde wegen moet je ook vooruit komen);
- Fijne rem.

07-06-2009, 20:46

Citaat door Sunshine_h:
Zo dat is een mooie! Besaha! De prijs is trouwens best pittig. Maar inderdaad ik zoek ook een stadsfiets.



Je vind deze trouwens tegen wat kleinere prijs ook bij Halfords, hun eigen merk... die is net zo goed trouwens... alleen tja ik moest en zou een Gazelle hebben

Deze heeft een voor verende voorvork, dus bobbels enzo merk je minder goede vering... en een gelzadel, dus geen pijn aan je bibs... echt gewoon een heerlijke fiets..........

07-06-2009, 20:47

Citaat door jijmensikmens:
- Ketting;
- Zadel (moet wel lekker zitten);
- versnelling (je moet wel hard kunnen fietsen)
- Wielen (op onverharde wegen moet je ook vooruit komen);
- Fijne rem.

'
Bedankt voor de tips!

07-06-2009, 20:47
Ik raad je trouwens een Batavus aan...k heb een heel fijne!

07-06-2009, 20:49



Citaat door Azhaar:
Je vind deze trouwens tegen wat kleinere prijs ook bij Halfords, hun eigen merk... die is net zo goed trouwens... alleen tja ik moest en zou een Gazelle hebben

Deze heeft een voor verende voorvork, dus bobbels enzo merk je minder goede vering... en een gelzadel, dus geen pijn aan je bibs... echt gewoon een heerlijke fiets..........


Ja, ik zoek dus ook een fiets met een vering. Tenminste heb ik dus ook gehoord dat dat echt fijn is.

Heb je trouwens lang gezocht? Of wist je geljk waar je moest kijken?

07-06-2009, 20:52


Deze heb ik, fijne fiets...brengt me overalnaartu!

07-06-2009, 20:53
Heb een Gazelle Davos, ben er helemaal blij mee, rijden super fijn en 7 versnellingen, gel zadel(heb hem trouwens via marktplaats gekocht voor 200 euro, was zo goed als nieuw, misschien een optie om daar even te kijken en zou echt voor een Gazelle gaan.

Pagina's : [1] 2 3