Bekijk volle/desktop versie : Politie



07-06-2009, 17:44
Aan de Belgen onder ons, weet er misschien iemand of je aan de politie kan vragen voor een duplicaat van een verklaring die je ooit hebt afgelegd op het politiebureau? Kan dat telefonisch of moet je daarvoor naar hen gaan?

Bedankt.

07-06-2009, 20:06


Ik denk dat je sowieso tot daar moet gaan, om je te identificeren he?

07-06-2009, 20:49

Citaat door fayroz:
Ik denk dat je sowieso tot daar moet gaan, om je te identificeren he?



Ah ok, bedankt. Ik ga morgen eens proberen bellen en vragen of ze het al voor me klaarmaken zodat ik het kan ophalen en me dan kan identificeren.

07-06-2009, 21:05
Ja, je moet denk ik tot daar gaan en alles aangeven ( Je gegevens etc ) en normaal gezien moeten ze je dan een duplicaat geven.

07-06-2009, 21:12



Citaat door Tharoubjout:
Ja, je moet denk ik tot daar gaan en alles aangeven ( Je gegevens etc ) en normaal gezien moeten ze je dan een duplicaat geven.


Ok bedankt !!

07-06-2009, 23:43

Citaat door Lady_Be:
Aan de Belgen onder ons, weet er misschien iemand of je aan de politie kan vragen voor een duplicaat van een verklaring die je ooit hebt afgelegd op het politiebureau? Kan dat telefonisch of moet je daarvoor naar hen gaan?

Bedankt.


Had die ene verloren? Ik denk dat ze er geen probleem van maken maar je moet er wel langsgaan want via de post denk ik niet dat ze het nog zullen doen! Zij moeten zich zowiezo houden aan een bepaalde termijn om je een kopie kosteloos te overhandigen, op te sturen en die termijn is 15 dagen. Dus ga er maar heen inshallah