Bekijk volle/desktop versie : Hellloppp



Pagina's : [1] 2

07-06-2009, 15:22
Salaam mensen,

Titel zegt het al, ik heb dringend hulp nodig!
Ik heb net een wasje gedraaid voor mn broer in zn huis en heb een gele polo over het hoofd gezien. RESULTAAT je raadt het al, de andere kledij heeft allemaal een geel tintje gekregen! Het ZIET ERNIET uit en dit terwijl dit nog mooie kleren waren.

Nu heb ik ooit gehoord dat daar een middeltje voor is, waarmee je deze `verpeste` kleren kunt wassen zodat ze weer de oude worden.!!!!

Mijn vraag dus: KENT IEMAND DIT MIDDEL OF WEET IEMAND MISS EEN ANDERE OPLOSSING!!!!

Ik ben je eeuwig dankbaar.!!

Liefs Miena

07-06-2009, 15:26


ja er is een middeltje ervoor ( ik weet alleen het naam niet meer) je kunt het bij de drogist of onderdelenhuis kopen, maar je moet het gebruiken wanneer je verpestte kleding nog nat is, dus niet als ze al opgedroogt zijn en het werkt volgens mij alleen bij kleurechte kleuren.

07-06-2009, 15:27
Echt waar helpt dat??

07-06-2009, 15:28

Citaat door mainwalid:
ja er is een middeltje ervoor ( ik weet alleen het naam niet meer) je kunt het bij de drogist of onderdelenhuis kopen, maar je moet het gebruiken wanneer je verpestte kleding nog nat is, dus niet als ze al opgedroogt zijn en het werkt volgens mij alleen bij kleurechte kleuren.



Bedankt voor je reactie!!

Maar wat bedoel je precies met kleurechte kleuren?

07-06-2009, 15:28



Citaat door b_karima:
vanish?



Echt waar helpt dat?

Bedankt voor je reactie trouwens

07-06-2009, 15:32

Citaat door miena20:
Echt waar helpt dat?

Bedankt voor je reactie trouwens



ik hoop het voor je, mijn moeder en mijn man doen da altijd helpt wel bij hun dus waarom bij jou niet?




geween probleem hoor

07-06-2009, 15:35
ik heb even op google gekeken het heet volgens mij Dr beckmann ontkleurder.

volgens mij betekent niet kleurechte kleuren dat het eerst wit was en dat ze het geverfd hebben, maar weet dit niet zeker.

07-06-2009, 15:39
je broer gaat je killen.

07-06-2009, 15:45

Citaat door b_karima:
ik hoop het voor je, mijn moeder en mijn man doen da altijd helpt wel bij hun dus waarom bij jou niet?




geween probleem hoor


oke chokran meid. Ga het morgen meteen kopen

07-06-2009, 15:46

Citaat door miena20:
Salaam mensen,

Titel zegt het al, ik heb dringend hulp nodig!
Ik heb net een wasje gedraaid voor mn broer in zn huis en heb een gele polo over het hoofd gezien. RESULTAAT je raadt het al, de andere kledij heeft allemaal een geel tintje gekregen! Het ZIET ERNIET uit en dit terwijl dit nog mooie kleren waren.

Nu heb ik ooit gehoord dat daar een middeltje voor is, waarmee je deze `verpeste` kleren kunt wassen zodat ze weer de oude worden.!!!!

Mijn vraag dus: KENT IEMAND DIT MIDDEL OF WEET IEMAND MISS EEN ANDERE OPLOSSING!!!!

Ik ben je eeuwig dankbaar.!!

Liefs Miena


Mij is precies hetzelfde overkomen een tijdje terug.

07-06-2009, 15:46

Citaat door mainwalid:
ik heb even op google gekeken het heet volgens mij Dr beckmann ontkleurder.

volgens mij betekent niet kleurechte kleuren dat het eerst wit was en dat ze het geverfd hebben, maar weet dit niet zeker.


oke chokran meid. Ga morgen ook meteen opzoek naar dit middeltje

07-06-2009, 15:47

Citaat door florida:
Mij is precies hetzelfde overkomen een tijdje terug.


En wat heb je daar aan gedaan?

07-06-2009, 15:49



Citaat door BellaDonna:
je broer gaat je killen.


hamdl val hij wel mee maar ik voel me zo schuldig

07-06-2009, 15:49

Citaat door miena20:
En wat heb je daar aan gedaan?


Ik heb er niks aan gedaan ik heb mijn excuses aangeboden hij zei het kan gebeuren nu mag ik bij hem thuis niet meer aan zijn kleren en wasmachine komen.

07-06-2009, 15:52

Citaat door florida:
Ik heb er niks aan gedaan ik heb mijn excuses aangeboden hij zei het kan gebeuren nu mag ik bij hem thuis niet meer aan zijn kleren en wasmachine komen.


haha oke dan nou ik wil wel een oplossing zoeken!!

Pagina's : [1] 2