Bekijk volle/desktop versie : Ik ben je eeuwig dankbaar als je me kan helpen!



06-06-2009, 23:46
Ik had laatst een gesprek op school omdat het niet zo heel erg goed gaat, en ze hebben aan mij de keuze gelaten of ik volgend jaar daar wil blijven of dat ik naar een roc wil gaan. Toen vertelde m'n coördinator dus dat ik dan op niveau 2 moet beginnen en daarna naar niveau 3. En dan het dus ongeveer 5 jaar zou duren voor naar MBO 4 ga . Dat gaat mij een héél klein beetje te ver..

Nou iig, laatst vertelde een jongen mij dat zijn vriend een toelatingstest had gedaan voor niveau 3 of 4, ik weet et niet meer. Dat was op roc van Amsterdam. Maar ik vroeg me dus af of iemand daar wat meer over weet, en of het ook op andere roc's kan..

Héééél erg bedankt als je me kan helpen, ik moet namelijk een heel belangrijke keuze maken!

07-06-2009, 10:49


Check de website van de betreffende school en neem eventueel contact op!

07-06-2009, 11:17

Citaat door Ikke_benne_Ik:
Ik had laatst een gesprek op school omdat het niet zo heel erg goed gaat, en ze hebben aan mij de keuze gelaten of ik volgend jaar daar wil blijven of dat ik naar een roc wil gaan. Toen vertelde m'n coördinator dus dat ik dan op niveau 2 moet beginnen en daarna naar niveau 3. En dan het dus ongeveer 5 jaar zou duren voor naar MBO 4 ga . Dat gaat mij een héél klein beetje te ver..

Nou iig, laatst vertelde een jongen mij dat zijn vriend een toelatingstest had gedaan voor niveau 3 of 4, ik weet et niet meer. Dat was op roc van Amsterdam. Maar ik vroeg me dus af of iemand daar wat meer over weet, en of het ook op andere roc's kan..

Héééél erg bedankt als je me kan helpen, ik moet namelijk een heel belangrijke keuze maken!

wat doe jij nu?
ben jij uit rdam misschien?

ik vemoed dat jij verkeerd informatie hebt,
bij zadkine was er toelatingstoet (natuurkunde)voor leerlingen met mavo diploma die geen natuurkunde in hun pakket hadden.

07-06-2009, 21:02
Oh.. najah, daar heb ik niet echt veel aan, maar ja

Ik zit nu nog op het vmbo

08-06-2009, 10:58



Citaat door Ikke_benne_Ik:
Oh.. najah, daar heb ik niet echt veel aan, maar ja

Ik zit nu nog op het vmbo


doe jij vmbo tl? 4de jaars?

08-06-2009, 11:24
ga de keuken in je zal toch nooit wat bereiken met je vmbo-t

08-06-2009, 12:02

Citaat door Ikke_benne_Ik:
Ik had laatst een gesprek op school omdat het niet zo heel erg goed gaat, en ze hebben aan mij de keuze gelaten of ik volgend jaar daar wil blijven of dat ik naar een roc wil gaan. Toen vertelde m'n coördinator dus dat ik dan op niveau 2 moet beginnen en daarna naar niveau 3. En dan het dus ongeveer 5 jaar zou duren voor naar MBO 4 ga . Dat gaat mij een héél klein beetje te ver..

Nou iig, laatst vertelde een jongen mij dat zijn vriend een toelatingstest had gedaan voor niveau 3 of 4, ik weet et niet meer. Dat was op roc van Amsterdam. Maar ik vroeg me dus af of iemand daar wat meer over weet, en of het ook op andere roc's kan..

Héééél erg bedankt als je me kan helpen, ik moet namelijk een heel belangrijke keuze maken!


Wat voor niveau doe je nu en hoeveelste jaars?

08-06-2009, 21:15
Ik doe nu tl ja, ik heb in het verleden havo/vwo gedaan maar zoals ik al zei ging het niet zo goed op school. En ik zit nu in de 3e, ben ook nog een jaartje blijven zitten helaas..

08-06-2009, 21:16

Citaat door ikweetnietmeer:
ga de keuken in je zal toch nooit wat bereiken met je vmbo-t


Door leren, maar daar zal jij vast nooit van gehoord hebben

08-06-2009, 22:19

Citaat door Ikke_benne_Ik:
Ik doe nu tl ja, ik heb in het verleden havo/vwo gedaan maar zoals ik al zei ging het niet zo goed op school. En ik zit nu in de 3e, ben ook nog een jaartje blijven zitten helaas..



bij zadkine prinsenlaan hebben ze een keer een leerling van havo3 toegelaten op niveau 4

ze hebben ook een jongen van vmbo kader zonder diploma toegelaten op niveau 4.

het gaat om techniek, bouwkunde

als jij uit rotterdam komt ga maar daar proberen.