Bekijk volle/desktop versie : Gemengde gevoelens [WAARGEBEURDT]



Pagina's : [1] 2 3

06-06-2009, 21:04
Hooi. Sommige dingen zijn wel verzonne.Het gaat over een meisje die anissa heet en 15 jaar oud is.
En der beste vriendin Youssra. Ze wordt verliefd op 2 jongens. Jamal en khalid. Ze weet niet wie ze moet kiezen maar later ontdekte ze iets.

PS: Ik schrijf korte vervolgjes.


06-06-2009, 21:14


Oke oke Ik begin wel :[

Anissa :

Het was een zonnige dag. Ik keek uit de raam en zag al paar kinderen naar school gaan. Huh !? Hoe laat is wel niet zei ze tegen zich zelf. xxx Het is al kwart over 8. Ik ging snel douchen. Later merkte ik niet dat ik naar school moest ik bleef maar genieten. Opeens werd er op de deur geklopt. ANISSA DOE SNEL KOM JE WEER TE LAAT. Ik werd wakker door me moeder gekrijs.
Ik stapte snel uit de douche. Ik zag dat het al 10 voor 9 was. Ik pakte maar een skinny jean en een mooi groen truitje. Ik rende voor de bus en ja ik haalde hem. Ik pakte me mp-3 en luisterde naar paar liedjes. Maar opeens werd me ogen gericht op een mooie jongen met groen/blauw ogen. Ik lette alleen maar op het jongen. De jongen zat tegen over der. Ik keek de jongen van top tot teen. Hij zag der lekker uit.

06-06-2009, 21:22
Niemand ?

06-06-2009, 21:41
Jaweel iikkk veder

06-06-2009, 21:47


huh ik vat het niet in je titel staat waargebeurd maar dan zeg je dat je het ter plekken verzind kifesh?

06-06-2009, 22:25

Citaat door Waarnaartu:
huh ik vat het niet in je titel staat waargebeurd maar dan zeg je dat je het ter plekken verzind kifesh?



Sommige dingen verzin ik. De namen enzo. xD Maar dat het ze verliefd word op 2 jongens en dat er erge dingen met der gebeurdt is waar.

07-06-2009, 00:02
WHAHAHA ik wet al waar ze achter gaat komen denk ik
dat ze Lesbi is ??
want het is precies het zelfde als dat liedje GEMENGDE GEVOELEND
dat kim lian verliefd word op fouradi en dan komt ze erachter dat ze dat meisje wil
mjaa GA VERDER

07-06-2009, 08:28

Citaat door XXmarokaanseXX:
WHAHAHA ik wet al waar ze achter gaat komen denk ik
dat ze Lesbi is ??
want het is precies het zelfde als dat liedje GEMENGDE GEVOELEND
dat kim lian verliefd word op fouradi en dan komt ze erachter dat ze dat meisje wil
mjaa GA VERDER



Hhahaha XDD. Nee ze wordt geen lesbie.

07-06-2009, 08:35
Khalid :

Het was een mooie dag. Ik stond op en keek naar me mobiel en zag dat ik een smsje had gekregen van me vriendin zoubida.

Heey schat.
Ik mis je. Afspreken?

Ik kreeg een glimlach op me gezicht. IK liep naar de badkamer en begon te douchen. Ik keek even naar de roosterwijzingen en zag dat ik 1e uur vrij was. YES! Ik trekte snel een G-star broek aan met een zwart truitje. Ik stapte de bus in. En ik zag opeens een mooi meisje. Ik kon me ogen niet van der af houden. Trouwens had ze grote ronddingen . Ik ging tegenover der zitten. Ik wou graag der nummer en msn. Maar dat ga ik niet onverwachts vragen. Later kwam er een meisje der bij. Die zag er ook wel goed uit maar niet als die. Ik moest steeds naar der kijken maar ik liet het ongemerkt. Ik wou iets zeggen. Maar ze stapte al uit. Ik zag dat ze naar zo'n kleine school inliep. Y-burg college. Toen werd ik opgebeld en ze was al weg.

07-06-2009, 10:31
Oeppppp Nieuwee fan!!

07-06-2009, 11:09
Anissa :

Oeff! Zag je die lekker boy in de bus? zei ik meteen tegen youssra. Jaa man vooral zn ogen. Snel liepen we naar de les we waren al te laat.
Alweer te laat? zei de docent en hij zuchtte. Ik ging snel zitten. Ik lette niet op ik dacht steeds aan de jongen in de bus. Wat was hij mooi zeg! Opeens werd ik wakker door de bel. Ik pakte snel in en voordat ik de deur uitliep riep de meester me. Goed nieuws , anissa! Ik keek de meester raar aan. Uhmm hoe bedoelt u. Jij mag een advies hoger je gaat havo doen. Ik was even stil. AAAH!! schreeuwde ik. Ik springde op en neer. Je bent zelfs TE slim voor deze school we sturen je naar Gerdania college. zei de meester. Ik liep snel juichend weg. Chííckiee , kom is even bij mij zei paar jongens langs de gang. Dat doen ze wel vaker. Ik negeerde ze en liep snel naar de kantine waar Youssra was. YOUSSRAAA IK MAG HAVO DOEN! Youssra knuffelde me heel lang. Ik zal je echt gaan missen schat ik zal vaak bij je school komen. Ik ga morgen naar die nieuwe school ik mag 2 weken meelopen. zei ik. Paar uur later. Héhé eindelijk zijn we uit. Youssra en ik liepen naar buiten. Maar opeens zag ik de jongen!

07-06-2009, 11:39
mOOOOiii .....




Ga veder je bent tog onnlinee

07-06-2009, 11:41


Ik ga nu verder

07-06-2009, 11:54
Khalid :

Hallo?
Fakaa!
Eeey! Wat moet je nou weer?
Kom na schooltijd naar Y-burg college ik ga me chickie ophalen.
Het was even stil. Daar zat het ene meisje op. JAA Ik tuurlijk mee.
En ik hangde op. Toen ik op school aan kwam zag ik me chick en liep naar der toe. Heey zei ze. Ze gaf me een zoen. Kom even mee naar een stil plekj zei ik. Toen we der waren gingen we zoenen en later tongen. We hoorden de bel gaan en we stopte. Het was lekker. Mn vriendin bloosde en ik raakte der kontje aan. Snel liep ik naar de les. Dames en heren zitten alsjeblieft en luisteren. Er komt een meisje van Y-burg college ze gaat 2 weken meelopen want misschien mag ze een advies hoger. Later gingen ze verder met de les. Na paar lessen later ging ik buiten wachten. Aha! Daar is Oussiam. Ik stapte in op de motor en we reden naar Y-burg college. Maar later zag hij het meisje.

07-06-2009, 12:01
uppp verderr!!! leuke verhaal!!!

Pagina's : [1] 2 3