Bekijk volle/desktop versie : Beschrijf je ideale MAN/VROUW :cool:



Pagina's : [1] 2 3

06-06-2009, 19:16

Citaat door chillz:
[beschrijf gewoon]

.

06-06-2009, 19:18


Hij moet eerlijk zijn,
Betrouwbaar,
Lief
Mohiem innerlijk moet perfect zijn, dan is het mijn ideale man..

Okeej en hij moet wel leuk zijn

06-06-2009, 19:18
De ideale man is een vrouw.

06-06-2009, 19:21
Ideaal:


06-06-2009, 19:22


Oke daar komt mijn waslijst!

- langer dan ik, min 1.78.
- Niet dik, niet dun
- Goed verzorgd
- Geen airmax en die hele mikmak erbij
- Geen afschuwelijk opscheertje
- Geen accent
- In het bezit van een rijbewijs en een Nederlands paspoort
- Zorgzaam, attent, liefdevol
- Praktiserend
- Ontwikkeld en dus op niveau



Ach ja, de vraag is niet voor niets de 'ideale' man

06-06-2009, 19:25
Ik wil een vrouw die ook weet wat zij wilt. Een zuster die praktiserend is en met alles wat ze doet goed nadenkt. Wat ik ook belangrijk vind is dat zij mij ook graag wilt. We moeten beide van elkaar houden en er voor elkaar zijn. Ik wil dat ze met mij huilt wanneer ik huil!Ik wil dat ze mij de moed inpraat wanneer die er even niet is. Het is belangrijk dat we ontzettend veel van elkaar houden en samen willen blijven tot de dood ons scheid. Geld moet geen problemen worden en vertrouwen normaal. Liegen moet een woord zijn die wij samen niet kennen. Kortom, ik wil een vrouw die alles voor mij over heeft en ik voor haar!

06-06-2009, 19:27
Ach, die komt toch niet voor in de werkelijkheid, alleen in mijn droom.

06-06-2009, 19:28

Citaat door 3zizi_Kwita:
Ik wil een vrouw die ook weet wat zij wilt. Een zuster die praktiserend is en met alles wat ze doet goed nadenkt. Wat ik ook belangrijk vind is dat zij mij ook graag wilt. We moeten beide van elkaar houden en er voor elkaar zijn. Ik wil dat ze met mij huilt wanneer ik huil!Ik wil dat ze mij de moed inpraat wanneer die er even niet is. Het is belangrijk dat we ontzettend veel van elkaar houden en samen willen blijven tot de dood ons scheid. Geld moet geen problemen worden en vertrouwen normaal. Liegen moet een woord zijn die wij samen niet kennen. Kortom, ik wil een vrouw die alles voor mij over heeft en ik voor haar!


Wauw prachtig verwoord.

Je blijft een man naar mijn hart

06-06-2009, 19:28

Citaat door chillz:
[beschrijf gewoon]


slank e sa7bie


...slank

06-06-2009, 19:30
met hoorns +3 ballen

06-06-2009, 19:31

Citaat door tagzeneyst:
Wauw prachtig verwoord.

Je blijft een man naar mijn hart



hahaha ik blijf jou maar overal tegenkomen

Effe kijken of ik voldoe aan jou eissen..

06-06-2009, 19:32

Citaat door 3zizi_Kwita:
Ik wil een vrouw die ook weet wat zij wilt. Een zuster die praktiserend is en met alles wat ze doet goed nadenkt. Wat ik ook belangrijk vind is dat zij mij ook graag wilt. We moeten beide van elkaar houden en er voor elkaar zijn. Ik wil dat ze met mij huilt wanneer ik huil!Ik wil dat ze mij de moed inpraat wanneer die er even niet is. Het is belangrijk dat we ontzettend veel van elkaar houden en samen willen blijven tot de dood ons scheid. Geld moet geen problemen worden en vertrouwen normaal. Liegen moet een woord zijn die wij samen niet kennen. Kortom, ik wil een vrouw die alles voor mij over heeft en ik voor haar!



raar

06-06-2009, 19:32



Citaat door 3zizi_Kwita:
hahaha ik blijf jou maar overal tegenkomen

Effe kijken of ik voldoe aan jou eissen..


Haha echt he!

Yallah rank jezelf ff

06-06-2009, 19:36

Citaat door 3zizi_Kwita:
Ik wil een vrouw die ook weet wat zij wilt. Een zuster die praktiserend is en met alles wat ze doet goed nadenkt. Wat ik ook belangrijk vind is dat zij mij ook graag wilt. We moeten beide van elkaar houden en er voor elkaar zijn. Ik wil dat ze met mij huilt wanneer ik huil!Ik wil dat ze mij de moed inpraat wanneer die er even niet is. Het is belangrijk dat we ontzettend veel van elkaar houden en samen willen blijven tot de dood ons scheid. Geld moet geen problemen worden en vertrouwen normaal. Liegen moet een woord zijn die wij samen niet kennen. Kortom, ik wil een vrouw die alles voor mij over heeft en ik voor haar!



Aaaah supercute!!

06-06-2009, 19:36

Citaat door tagzeneyst:
Oke daar komt mijn waslijst!

- langer dan ik, min 1.78.
Ik ben 1.83
- Niet dik, niet dun
Ik weeg 78 kg en ben zeker weten niet dik
- Goed verzorgd
Douche 2 keer per dag en ruik altijd lekker
- Geen airmax en die hele mikmak erbij
Blousjes in overvloed. Draag altijd blousjes. ( uitzondering zomers niet want dan is het veelste warm )
- Geen afschuwelijk opscheertje
Mijn haren zitten gewoon netjes
- Geen accent
Praat met de zachte G ( voor de rest geen enkel accentje )
- In het bezit van een rijbewijs en een Nederlands paspoort
Beschik zowel over het Nederlands paspoort als over een geldig rijbewijs
- Zorgzaam, attent, liefdevol
Jij moest eens weten
- Praktiserend
El hamdolilah
- Ontwikkeld en dus op niveau
Rond bijna mijn MBO af zodat ik verder kan gaan studeren op HBO niveau en wanneer we dan nog leergierig zijn inshallah op een Universiteit



Ach ja, de vraag is niet voor niets de 'ideale' man
volgens mij ben ik echt jou ideale man

Pagina's : [1] 2 3