Bekijk volle/desktop versie : Verloofde meiden, kom eens!



06-06-2009, 16:45
Toen er officieel om jullie hand werd gevraagd, wat hadden jullie toen aan?

Liefs,

[I]Lella_Aroussa. [/I]

06-06-2009, 17:23


ik had een witte kaftan aan.

xxx

06-06-2009, 17:24
Oke, gewoon een satijne witte kaftan! Heb je die laten make of kifesh.
Kijk, op mijn verloving wil ik een witte jurk aan. Dus het moet niet te dubbel worden. Ik weet het gewoon niet

Het is btw geen kennismaking ze komen gelijk met de bruid-schat. Ik ken mijn schoonouders al, ze leren enkel mn ouders kennen.

Liefs,

Lella_Aroussa.

06-06-2009, 17:26

Citaat door Lella_Aaroussa:
Oke, gewoon een satijne witte kaftan! Heb je die laten make of kifesh.
Kijk, op mijn verloving wil ik een witte jurk aan. Dus het moet niet te dubbel worden. Ik weet het gewoon niet

Het is btw geen kennismaking ze komen gelijk met de bruid-schat. Ik ken mijn schoonouders al, ze leren enkel mn ouders kennen.

Liefs,

Lella_Aroussa.

nee niet van satijn.

doe een leuke kaftan aan ..

allahi kemel gl ghair..

06-06-2009, 17:27


Een mooie nette kokkersrok met witte pums, witte bloesje en een bijpassende gilletje. Ik had mijn haren half los.

06-06-2009, 17:28

Citaat door samiramous:
nee niet van satijn.

doe een leuke kaftan aan ..

allahi kemel gl ghair..


Amien, InshaAllah! Ik heb 3 jabadors, een goudachtige/Een limegroene, en een Donkeroranje. Owja, en nog een goude met ornaje achtig.

Oeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeef, ik wil er gewoon netjes en verzorgd uitzien. .

06-06-2009, 17:29

Citaat door Kwebbel_Tante:
Een mooie nette kokkersrok met witte pums, witte bloesje en een bijpassende gilletje. Ik had mijn haren half los.



Pumps? Ik ben al lang genoeg Ik ben zelf langer als mn schoonpa, doe ik de deur open steek ik 30 koppen boven hun uit! Dus geen pumps, misschien nette ballerinas Ik weet het zelf niet.

06-06-2009, 17:30
Tegenwoordig heb je ook leuke ballerina's. Neem anders een kijkje bij de Dolcis Succes!

06-06-2009, 17:32
Soukran voor je advies, Gaat wel lukken InshAllah! Ik heb hier een zwart colbertje met een V rok smal en ik heb nette Guess ballerinas. Doe dr gewoon een mooie kleur blouche onder, sjaaltje! En me haar gewoon laten fohnen bij een Kapsalon met grote golven krulspelden. Make up, lichtjes doen. Ik ken me schoonouders al gelukkig.

Komt wel goed Voor 1 juli ben ik verloofd, ben een beetje zenuwachtig. Maar ook weer niet.

06-06-2009, 17:32

Citaat door Lella_Aaroussa:
Amien, InshaAllah! Ik heb 3 jabadors, een goudachtige/Een limegroene, en een Donkeroranje. Owja, en nog een goude met ornaje achtig.

Oeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeef, ik wil er gewoon netjes en verzorgd uitzien. .

probeer die goudachtige..
met leuke sieraden, schoentjes, je haar leuk, en maak je uiteraad mooi.

succes hbiba..

06-06-2009, 17:36

Citaat door Lella_Aaroussa:
Soukran voor je advies, Gaat wel lukken InshAllah! Ik heb hier een zwart colbertje met een V rok smal en ik heb nette Guess ballerinas. Doe dr gewoon een mooie kleur blouche onder, sjaaltje! En me haar gewoon laten fohnen bij een Kapsalon met grote golven krulspelden. Make up, lichtjes doen. Ik ken me schoonouders al gelukkig.

Komt wel goed Voor 1 juli ben ik verloofd, ben een beetje zenuwachtig. Maar ook weer niet.



Nou dat klinkt toch hartstikke leuk? Gewoon doen meid en niet zoveel twijfelen

06-06-2009, 17:36

Citaat door samiramous:
probeer die goudachtige..
met leuke sieraden, schoentjes, je haar leuk, en maak je uiteraad mooi.

succes hbiba..


Thanks, gurl! Ik zie het wel joh, densoods laat ik een simpele jabador naaien. Of haal ik em kant & klaar.

06-06-2009, 17:37



Citaat door Kwebbel_Tante:
Nou dat klinkt toch hartstikke leuk? Gewoon doen meid en niet zoveel twijfelen


Komt wel goed joh, mwuahah je weet toch vrouwen zijn! Ik wil ook niet te sollicterend overkomen! Alsof ze komen solliciteren naar mijn hart/ en hand.

06-06-2009, 18:04
Ik zelf zou gewoon wat netjes aantrekken.
Niet al teveel optutten denk ik..

06-06-2009, 21:41

Citaat door Lella_Aaroussa:
Komt wel goed joh, mwuahah je weet toch vrouwen zijn! Ik wil ook niet te sollicterend overkomen! Alsof ze komen solliciteren naar mijn hart/ en hand.



Groot gelijk wollahiellah!

Jij doet me denken aan een lid trouwens...Was jij hiervoor Marokkaanse20_