Bekijk volle/desktop versie : Mn ma die me de dood wenst!



Pagina's : [1] 2 3

06-06-2009, 15:45
Ze wenst me de dood in de salaat. Ze wenst me dood om de 5 min. Is toch nie meer normaal !

06-06-2009, 15:46


Met zo een dochter kan ik haar best begrijpen al mag je volgens de islaam niemand doodwensen


Praat met der who knows

06-06-2009, 15:47

Citaat door tanger_lover:
Met zo een dochter kan ik haar best begrijpen al mag je volgens de islaam niemand doodwensen


Praat met der who knows

Enige wat ik uit haar mond hoor is Inschallah ga je dood, Ik hoop dat een bus tegen je aankomt. Alles wat met de dood te maken heeft.

06-06-2009, 15:49

Citaat door tanger_lover:
Met zo een dochter kan ik haar best begrijpen al mag je volgens de islaam niemand doodwensen


Praat met der who knows


Nou nou, niet zo gemeen. Jij weet toch niet hoe zij is? Sowieso hoor je als moeder zijnde je kind niet de dood te wensen.

@ Topicstartster, hoe komt het dat jouw moeder dat soort dingen roept? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat een moeder zo harteloos is en zulke erge dingen loopt te roepen

06-06-2009, 15:50


Ewa zeg tegen der wrm wens je me dood
En wil ze der niet mee ophouden
Zou ik zeggen negeer gewoon

06-06-2009, 15:52
Ik zou het niet wensen, maar gewoon hebben gedaan

06-06-2009, 15:52
je neukt,je blowt,je drinkt.

ik wil niet oordelen maar ik kan je moeder wel begrijpen.

06-06-2009, 15:52

Citaat door tanger_lover:
Ewa zeg tegen der wrm wens je me dood
En wil ze der niet mee ophouden
Zou ik zeggen negeer gewoon

Ik kan er niet negeeren. Als ze wat zegt dan moet k gewoon wat terug zeggen

06-06-2009, 15:53

Citaat door tanger_lover:
Met zo een dochter kan ik haar best begrijpen al mag je volgens de islaam niemand doodwensen


Praat met der who knows




Wat een onzin dat je zo reageerd, je kent haar toch niet '' met zo een dochter '' haha wat voor wijfen heb je hier zeg..tering ey

06-06-2009, 15:55

Citaat door Art.:
Nou nou, niet zo gemeen. Jij weet toch niet hoe zij is? Sowieso hoor je als moeder zijnde je kind niet de dood te wensen.

@ Topicstartster, hoe komt het dat jouw moeder dat soort dingen roept? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat een moeder zo harteloos is en zulke erge dingen loopt te roepen


Citaat door knucklecracker:
je neukt,je blowt,je drinkt.

ik wil niet oordelen maar ik kan je moeder wel begrijpen.


DAMES ZIE ZIJN REACTIE TOPICSTARTER HEEFT ALTIJD ZELF GEZEGD WAT ZE DOET DUS JAH IK KAN HAAR MOEDER WEL BEGRIJPEN

Citaat door Beautifull-:
Wat een onzin dat je zo reageerd, je kent haar toch niet '' met zo een dochter '' haha wat voor wijfen heb je hier zeg..tering ey

06-06-2009, 15:55
je moeder heeft vast een goede reden daarvoor, misschien moet je een keer in de islam verdiepen, als je moeder je vervloekt dan moet je snel vergeving zoeken, want als je dood bent, zullen er erge dingen op je wachten

06-06-2009, 15:56

Citaat door -MAGHREBIIA:
Ik kan er niet negeeren. Als ze wat zegt dan moet k gewoon wat terug zeggen

Ik had ook zo een vriendin die kon nooit haar mond dichthouden.

Maar als je gewoon negeert zal ze zelf ophouden want dan ziet ze dat het jou niet meer raakt.
Zo krijg jij het niet meer te horen

06-06-2009, 15:56


Ik begrijp haar wel met zo een dochter. Je hebt haar letterlijk helemaal ziek gemaakt. Als je moeder je nog zelfs de dood wenst, dan weet je hoe erg het wel niet met jou zit ! Een moeder zegt dat heus niet zomaar.

06-06-2009, 15:56

Citaat door Beautifull-:
Wat een onzin dat je zo reageerd, je kent haar toch niet '' met zo een dochter '' haha wat voor wijfen heb je hier zeg..tering ey


Niet zo vooroordelen.
Haar mening is gebaseerd op de zonden die de topicstarter openbaar heeft gemaakt.

06-06-2009, 15:57

Citaat door tanger_lover:
Ik had ook zo een vriendin die kon nooit haar mond dichthouden.

Maar als je gewoon negeert zal ze zelf ophouden want dan ziet ze dat het jou niet meer raakt.
Zo krijg jij het niet meer te horen

Soms raakt et me ook niet. Maar nu begint ze me ermee te irriteren. Als ze zo door gaat wollah pak me spullen en wegwezen!

Pagina's : [1] 2 3