Bekijk volle/desktop versie : cremes en woedoe



05-06-2009, 23:18
Hoe doen jullie dat met dat met dag en nachtcremes en de woedoe?

Ik heb elke keer het gevoel dat ik het eraf was. nachtcreme nu ook omdat fadjr vroeg is.

Doen jullie na de wassing weer opnieuw smeren?

05-06-2009, 23:25


Ik MOET iedere keer nadat mijn gezicht in aanraking is geweest met water opnieuw creme smeren. Ik heb namelijk best een droge huid en anders krijg je zo'n trekkerig gevoel..dat is echt zoooooo irritant.

05-06-2009, 23:58
Ik had net woudou gedaan, en pakte mn creme potje en zag dat het al weer bijna op was. Creme gaat bij mij dus echt snel op omdat ik elke keer nadat ik woudou heb gedaan of gedoucht heb, opnieuw smeer. Soms smeer ik zelfs bij fajr opnieuw nachtcreme

06-06-2009, 00:06

Citaat door 3anood:
Hoe doen jullie dat met dat met dag en nachtcremes en de woedoe?

Ik heb elke keer het gevoel dat ik het eraf was. nachtcreme nu ook omdat fadjr vroeg is.

Doen jullie na de wassing weer opnieuw smeren?

Oef! Ik heb een heel erg droge huid. Als je naar me kijkt zie je er absoluut niets van maar van zodra dat ik in aanraking ben gekomen met water dan krijg ik zo'n trekkerig gevoel dus ja na elke wassing smeer ik gewoon beetje nivea op men gezicht.

06-06-2009, 09:18


Ik doe bijna na elke woedo opnieuw creme smeren, heb een droge huid dat dan trekkerig aanvoelt.

06-06-2009, 09:32
Hier ook

06-06-2009, 22:14
hahah wij zijn dus een doelgroep aan wie ze het meest verdienen

ok dacht dat ik enige was die gek was, want je voelt het ook tijdens de wassing dat je het er af wast