Bekijk volle/desktop versie : Terugkeren naar Marokko



Pagina's : [1] 2

29-04-2004, 13:14
Salaam


Hebben jullie er ooit over nagedacht terug te keren naar Marokko?
Of kennen jullie mensen die het hebben gedaan?





29-04-2004, 13:18


ik ken wel meisjes die terug moesten van hun ouders omdat ze met irakezen wilden trouwen, maar ik heb er nooit over naged8 om terug te gaan naar marokko.
Greetz Alpha_girl

29-04-2004, 13:29

Citaat:
Origineel gepost door alpha_girl
ik ken wel meisjes die terug moesten van hun ouders omdat ze met irakezen wilden trouwen, maar ik heb er nooit over naged8 om terug te gaan naar marokko.
Greetz Alpha_girl
...O..


Ik dus wel . Zou graag terugkeren en de adnaan horen.

Maar ik ken zelf niet echt mensen die teruggekeerd zijn .



29-04-2004, 15:21
mijn zus heeft dat gedaan

29-04-2004, 15:29



Citaat:
Origineel gepost door DaNGeRouZLy
mijn zus heeft dat gedaan
Echt? en heeft ze er spijt van? woont ze er graag?

Ik weet dat ik dat niet moet vergelijken met de zomervakanties




29-04-2004, 19:48
een vriend van me vader was teruggegaan een maandje geleden.

owwwwwwwwwwwww wat was ik jaloers. want ik wil ook terug!

ooit zal die dag komen van: dat ik afscheid moet nemen, en dat ik me paspoort moet inleveren, en dat ik me vrienden vaarwel zeg,.....

ooit....................................


































en toen ging de wekker. en dronk ik gelijk fanta

29-04-2004, 21:12
eselaam ouelekoum, als ik mijn salaris voor 1oo% zou behouden dan zou ik wel terug willen hoor, en anders blijft het gewoon bij de vakanties. mijn oom is twee jaar geleden terug gegaan, maar het was wel eve wenen voor hem, maar hij heeft het wel slim gedaan hij was hier in 1989 illelgaal heeft toen illegaal bij een beton fabriek gewerkt heeft toen in die tussen tijd papieren gemaakt (scheinheuwlijk) want zijn gezin was in marokko nou en toen hij zen papieren had heeft hij nog een jaar of 4 gewerkt , en toen had hij opeens last van zen rug je weet wel hoe dat gaat, dus kon hij niet meer werken, en kreeg hij een wao uitkeering en nu is hij in marokko, en dit alles binnnen 15 jaar knap he

29-04-2004, 22:25
ik wil het doen

29-04-2004, 22:38

Citaat:
Origineel gepost door nazib
eselaam ouelekoum, als ik mijn salaris voor 1oo% zou behouden dan zou ik wel terug willen hoor, en anders blijft het gewoon bij de vakanties. mijn oom is twee jaar geleden terug gegaan, maar het was wel eve wenen voor hem, maar hij heeft het wel slim gedaan hij was hier in 1989 illelgaal heeft toen illegaal bij een beton fabriek gewerkt heeft toen in die tussen tijd papieren gemaakt (scheinheuwlijk) want zijn gezin was in marokko nou en toen hij zen papieren had heeft hij nog een jaar of 4 gewerkt , en toen had hij opeens last van zen rug je weet wel hoe dat gaat, dus kon hij niet meer werken, en kreeg hij een wao uitkeering en nu is hij in marokko, en dit alles binnnen 15 jaar knap he
Tis maar wat je knap noemt...


Maar terug keren naar Marokko.Als de leefomstandigheden er kleurrijk uit zagen dan was het nog liever gister dan vandaag.Maar ooit insha'allah zal ik terug keren naar mijn moederland als het niet is wanneer ik leef dan is het wel wanneer ik sterf.

30-04-2004, 00:54
Ik denk er soms weleens over na en wellicht dat ik het inshallah ook ooit doe, maar het lijkt me wel wennen.

30-04-2004, 00:59

Citaat:
Origineel gepost door C_OUJDIA
Tis maar wat je knap noemt...


[B]Maar terug keren naar Marokko.Als de leefomstandigheden er kleurrijk uit zagen dan was het nog liever gister dan vandaag.Maar ooit insha'allah zal ik terug keren naar mijn moederland als het niet is wanneer ik leef dan is het wel wanneer ik sterf. [/B]
kom we gaan samen terug

30-04-2004, 11:50
hahahah nou ik moet helaas ook terug gaan , en ben hier nog wel geboren en getogen.

30-04-2004, 14:23



Citaat:
Origineel gepost door kamar20
hahahah nou ik moet helaas ook terug gaan , en ben hier nog wel geboren en getogen.
hoezo helaas?


Ik ben hier ook geboren en getogen maar ... kweetnie, vraag me af hoe het zou zijn daar te leven. Er is groot kans dat ik het inshAllah in praktijk zal brengen.



05-05-2004, 18:16
gaat niemand met me mee ?

06-05-2004, 14:57

Citaat:
Origineel gepost door doc25
gaat niemand met me mee ?
Ik denk het niet .

ik denk dat je er alleen voor staat.







Pagina's : [1] 2