Bekijk volle/desktop versie : Men, ik ben denk ik verliefd op een Nederlander...



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26

04-06-2009, 20:00


Nooit heb ik het me voor mogelijk gehouden dat ík, moOie_mOker op een HOLLANDER zou vallen. Italianen, Poolse mannen, Belgische mannen ik heb ze allemaal gehad maar een HOLLANDER? Met een oerhollandse naam .

Hij is mijn collega en we zien elkaar af en toe op werk. We werken niet op dezelfde afdeling, maar 's avonds tijdens pauzes en als het tijd is om naar huis te gaan dan kwamen we elkaar weleens tegen en praatten we weleens. Ik zag hem nooit meer dan gewoon "een collega". Tot gisternacht..

Ik ging naar een feestje met een paar Turkse vrienden. Hij was er ook.. Ik had iets te veel drank op waardoor ik moest kotsen.. Gelukkig had de uitsmijter mij niet gezien want anders was ik de club uitgezet en het was allemaal dankzij hem anders lag ik daar nog steeds languit in mijn kots. Hij ging meskien met mij mee naar de wc, hij ging mijn sexy been schoonmaken (ja ik werd er geil van word ik altijd als ik aangeschoten ben). Daarna kocht ie paar drankjes voor me en een paar lolly's (en nee, niet de lolly tussen zijn benen) en ging ie me helemaal verzorgen. Dat heeft me echt geraakt .

En hij is gewoon superduperlief. Mooie blauwe ogen, en prachtig glanzend blond haar.. En ook zo supermannelijk.

Op een gegeven moment wilde ik weg om mijn vriendinnen te zoeken (die spoorloos waren).. Hij gaf me echt zo'n lieve kus op mijn wang . Ik zweeer, ik had de neiging om hem volop op z'n bek te pakken, amar zijn vriendin zat naast ons en zij had me ook geholpen . Kon ik niet maken.

Later toen we naar huis gingen zat hij aan mijn arm, en vanaf mijn arm ging hij met zijn hand zo naar mijn hand . Gweoon superlief.

MAAR nogmaals hij heeft een vriendin. Anders waren we samen naar huis gegaan


Dat was mijn avondje uit.

04-06-2009, 20:02


Ik denk dat ik hem zaterdag gewoon ga verkrachten in zijn kantoortje..

04-06-2009, 20:04


Hahahahahahahahaha, kapot lieef!

04-06-2009, 20:04
Klinkt als een sexy zorgzame guy

Je moet hem gewoon verleiden man, dan verlaat hij zn vriendin wel

Ik vond ook ooit een nl jongen bij mij op werk leuk, maar dat duurde 1 weekje.

04-06-2009, 20:05


Levensverhaal

04-06-2009, 20:05
alleen was hij kaal en had een kleinnn tintje door de zonnebank Blond vind ik 3 x niks haha

04-06-2009, 20:06

Citaat door ParfumGeurtjee_:


Hahahahahahahahaha, kapot lieef!

Ik weeeeeeeeeet. Hij was echt schattig, zorgzaam, lief, mooi, geil, alles.

Citaat door HornyVirgin:
Klinkt als een sexy zorgzame guy

Je moet hem gewoon verleiden man, dan verlaat hij zn vriendin wel

Ik vond ook ooit een nl jongen bij mij op werk leuk, maar dat duurde 1 weekje.

Istie ook volgens mij.

Jaa, maar zijn vriendin had mij meskiena ook geholpen met die kots enzo. Ze ging water voor mij halen in flesje alles.. hele tijd drankjes halen . Ik vond het zielig, men. Ze is echt een goed mens (wel een friggin' skater, maar wel een goed mens ).

dit gaat ook niet zo lang duren dnek ik, heurr. Denk dat als ik eindelijk die zoen heb gehad waardoor hun relatie kapot gaat dat ik er alweer klaar mee ben

04-06-2009, 20:08
heheh schat je moet wat minder gaan drinken voortaan..

04-06-2009, 20:10

Citaat door Hottie_87:
Levensverhaal

Wees blij. Dit verhaal is gratis.

Citaat door fraCk:

What's so funny, of is het een van geluk (die je voor mij voelt)

Of zo.

Citaat door HornyVirgin:
alleen was hij kaal en had een kleinnn tintje door de zonnebank Blond vind ik 3 x niks haha

Jaaa. Ik houd normaal ook niet van blond, en blauwe ogen maar idd ook tintje, precies heo jij het omschrijft..

Maar deze jiongen heeft HET. I swearrr. Daar ben ik gisteren achtergekomen.

04-06-2009, 20:10
wat moeten wij hier van denken a loopse teefje

04-06-2009, 20:11

Citaat door Bouchra124:
heheh schat je moet wat minder gaan drinken voortaan..

Zooooooooooveel had ik niet eens op. Ik ben gewoon een mongool die op lege maag ging drinken (ik had 2 frietjes gegeten om 6 uur, en daarna gelijk halve fles tequila) en de hele avond door..

Daar lag het ook gewoon aan.

Citaat door rijnbaan:
ziwnum battata

De wat?

04-06-2009, 20:12

Citaat door salimaatje23:
wat moeten wij hier van denken a loopse teefje

Even denken of het mij interesseert wat jullie ervan denken.. ehhhhhhhh...


NEUH. Als jouw mening van materiaal was dan had ik mijn kont ermee afgeveegd.

04-06-2009, 20:14



Citaat door moOie_mOkerrr:
Wees blij. Dit verhaal is gratis.



wollahilaaa ik heb toch abonnement

04-06-2009, 20:14
Nog ff en ik schiet in de lach. Allaah ie hdiek.

Zeg maar Ameen.

04-06-2009, 20:18

Citaat door moOie_mOkerrr:
Even denken of het mij interesseert wat jullie ervan denken.. ehhhhhhhh...


NEUH. Als jouw mening van materiaal was dan had ik mijn kont ermee afgeveegd.



ok jij bent dus het loopse teefje...thnx! voor het opstaan

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26