Bekijk volle/desktop versie : Gezondheidsverklaring???????



Pagina's : [1] 2

04-06-2009, 11:04
Klopt het dat je een gezondheidsverklaring moet halen bij de dokter om voor de marokkaanse wet te trouwen. Want ik heb ook begrepen dat wanneer je de gezondheidsverklaring heb gehaald bij de dokter dat je die dan moet laten legaliseren bij de minister van buitenlandse zaken in den haag. Klopt dit?

04-06-2009, 11:26



Citaat door Sweety_Esmae:
Klopt het dat je een gezondheidsverklaring moet halen bij de dokter om voor de marokkaanse wet te trouwen. Want ik heb ook begrepen dat wanneer je de gezondheidsverklaring heb gehaald bij de dokter dat je die dan moet laten legaliseren bij de minister van buitenlandse zaken in den haag. Klopt dit?



Ben je al getrouwd voor de NL wet ?

04-06-2009, 13:15

Citaat door Madame_Louisa:
Ben je al getrouwd voor de NL wet ?





Ik ga niet trouwen op de nederlandse wet ik trouw in marokko voor de marokkaanse wet.

04-06-2009, 14:24
Ga jezelf naar Marokko..??

04-06-2009, 14:26


nog nooit van gehoord dat het gelegaliseerd word

04-06-2009, 14:31
Het moet vertaald worden in het Arabisch of Frans..maar als je zelf gaat..kan je daar halen..

04-06-2009, 14:36
Wat heb je allemaal nodig als je voor Marokkaanse wet wil trouwen in Marokko, weet iemand dat?

04-06-2009, 14:41
meid ik had geen verklaring van de dokter nodig voor de marokaanse had ik alleen het boekje van vader mee waar alle kids in staan verder niks ze vroegen me ook niks bij consulaat, of ik wel wilde enzzz.

haha zoals ze zeggen ik stond erbij en keek er naar.

04-06-2009, 14:56

Citaat door thefa2child:
meid ik had geen verklaring van de dokter nodig voor de marokaanse had ik alleen het boekje van vader mee waar alle kids in staan verder niks ze vroegen me ook niks bij consulaat, of ik wel wilde enzzz.

haha zoals ze zeggen ik stond erbij en keek er naar.


Haha beter toch. In welke stad ben je getrouwd en hoe lang geleden was dat?

04-06-2009, 15:25

Citaat door Sweety_Esmae:
Ik ga niet trouwen op de nederlandse wet ik trouw in marokko voor de marokkaanse wet.


Ooh dan kan ik je niet helpen.


Het lijkt me eigenlijk wel logisch dat je het zou moeten vertalen als je het hier haalt, maar je kan het ook in marokko halen hoor ik van sommigen?

Ik hoop dat meiden die hier ervaring mee hebben, je verder kunnen helpen dus bij deze : UP !

04-06-2009, 15:31

Citaat door NOUR-el-HOUDA:
Ga jezelf naar Marokko..??



Ik ga zelf niet naar marokko ik heb mijn vader bij de consulaat gemachtigd om voor mij te tekenen. Maar toen ik bij de consulaat was hebben ze gezegd dat ik een gezondheidsverklaring moet halen bij de dokter en die moet laten vertalen naar het arabisch of frans en dat ik die moet laten legaliseren bij de minister van buitenlandse zaken in den haag wat een toestand allemaal om te trouwen

04-06-2009, 15:31

Citaat door PrincessFiona07:
nog nooit van gehoord dat het gelegaliseerd word



Dat vond ik dus ook al raar

04-06-2009, 15:33



Citaat door thefa2child:
meid ik had geen verklaring van de dokter nodig voor de marokaanse had ik alleen het boekje van vader mee waar alle kids in staan verder niks ze vroegen me ook niks bij consulaat, of ik wel wilde enzzz.

haha zoals ze zeggen ik stond erbij en keek er naar.





Bij de gemeente feliciteren ze je nog als je gaat trouwen en bij de marokkaanse consulaat wordt je als het ware weg gegeven

04-06-2009, 15:33
Ik wist niet dat dat moest. Ben 3 jaar geleden getrouwd voor de Marokkaanse wet toen wouden ze een cetrificaat dat je maagd bent (sahadaat el3oezoebia ofzo). kan je gewoon bij een dokter krijgen zonder dat hij je aanraakt. en el3alamadania en je la carte.. Als je in nl bent geboren willen ze ook zo een papiertje hebben weet niet meer precies weke, maar die moet je in Rabat halen..

04-06-2009, 15:34
je vader kan het voor je halen in marokko?

ben ook in marokko getrouwd en mijn neef heeft dat papiertje voor mij geregeld....

Pagina's : [1] 2