Bekijk volle/desktop versie : Getrouwd



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

04-06-2009, 10:21
[ Mijn vrouw is verliefd op een ander .. graag tips ]

04-06-2009, 10:22



Citaat door marok24:
[ Mijn vrouw is verliefd op een ander .. graag tips ]



Dumpen, wat moet je met een vrouw die met haar lichaam bij jou is, maar met haar gedachten bij een ander. En leven met het gevoel dat jij bij haar op de 2e plaats komt lijkt mij op zn zachtst gezegd al helemaal klote.

04-06-2009, 10:25

Citaat door marok24:
[ Mijn vrouw is verliefd op een ander .. graag tips ]


Ik denk dat dit een geintje is maar goed.

Het komt wel vaker voor dat een vrouw zich aangetrokken voelt tot iemand anders (ook al houd ze nog van haar man) maar meestal is dat voor even. In dat geval zal ze het ook niet tegen je zeggen, maar als ze het wel zegt betekend misschien dat zij meer wil van die man..

04-06-2009, 10:26
wat erg man

dumpen je wilt toch niet op numm2 staan?

04-06-2009, 10:27



Citaat door lovegirl17:
Dumpen, wat moet je met een vrouw die met haar lichaam bij jou is, maar met haar gedachten bij een ander. En leven met het gevoel dat jij bij haar oip de 2e plaats komt lijkt mij al helemaal op zn zachtst gezegd klote.


Natuurlijk weer zo'n reactie...

@ Topicstarter: er zullen nog vele van zulke reacties volgen...

04-06-2009, 10:28

Citaat door Boodschappentas:
Natuurlijk weer zo'n reactie...

@ Topicstarter: er zullen nog vele van zulke reacties volgen...



Waarom standaard? Dat lijkt mij een beetje logisch. Ik zou hem be3da zeker dumpen. Ik ga niet met een persoon trouwen om vervolgens op de 2e plaats te komen.

04-06-2009, 10:29

Citaat door marok24:
[ Mijn vrouw is verliefd op een ander .. graag tips ]



Verliefd zijn is een tussenpoos, het gevoel kan overwaaien. Houden van is iets anders en is in je hart gedrukt, net als een stempel, voor altijd.

Meestal waait dan gevoel vanzelf bij haar over. Ik zou zeggen praat met haar, kom er achter wat ze wil doen. Negeert ze die verliefdheid of omarmt het en doet er wat mee. Mocht het dat laatste zijn dan zou ik er een eind aan maken.

meestal beseffen mensen pas dat ze iets missen als het er niet meer is, dan wil je terug en het is te laat

04-06-2009, 10:30
waar gaat dit allemaal naar toe ik ga van de ene gekke topic naar de andere

04-06-2009, 10:32

Citaat door lovegirl17:
Waarom standaard? Dat lijkt mij een beetje logisch. Ik zou hem be3da zeker dumpen. Ik ga niet met een persoon trouwen om vervolgens op de 2e plaats te komen.


Standaard, omdat als iemand hier op m.nl om advies vraagt (serieus of geouwehoer -> net als deze topic) er reacties volgen als: dumpen...

04-06-2009, 10:33

Citaat door Boodschappentas:
Standaard, omdat als iemand hier op m.nl om advies vraagt (serieus of geouwehoer -> net als deze topic) er reacties volgen als: dumpen...



Dan deel ik dus met vele anderen dezelfde mening.

04-06-2009, 10:35

Citaat door insaf21:
zelfmoord.

Behaarde pinguin probeer de volgende keer wat leuker te zijn

04-06-2009, 10:35

Citaat door lovegirl17:
Dan deel ik dus met vele anderen dezelfde mening.


Never mind. Doe je ding.

04-06-2009, 10:35


Bedankt voor jullie reacties ..

04-06-2009, 10:36

Citaat door sweetmizzy:
Verliefd zijn is een tussenpoos, het gevoel kan overwaaien. Houden van is iets anders en is in je hart gedrukt, net als een stempel, voor altijd.

Meestal waait dan gevoel vanzelf bij haar over. Ik zou zeggen praat met haar, kom er achter wat ze wil doen. Negeert ze die verliefdheid of omarmt het en doet er wat mee. Mocht het dat laatste zijn dan zou ik er een eind aan maken.

meestal beseffen mensen pas dat ze iets missen als het er niet meer is, dan wil je terug en het is te laat


precies!!

04-06-2009, 10:39

Citaat door Power28:
precies!!

Bedankt .. Hebben jullie dezelfde ervaringen ofniet ?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6