Bekijk volle/desktop versie : jeNnY FrOm ThA BlOcK!



Pagina's : [1] 2

09-11-2002, 15:15
jah ik zou graag willen weten wat jullie van J.Lo vinden! Want volgens mij ben ik de enige die inziet dat ze best wel een S.letje is! kijk maar hoeveel mannen ze al verslind heeft! Maar tog hoor ik steeds iedereen zeggen ohw J.Lo is zo lekkah dit dat, maar als bv. je buurvrouw ofzo 5 keer trouwt zeg je ook wat een H.oertje Maar J.Lo mag dat ofzo??????? Vind ik wel een beetje raar! Wat vinden jullie?

09-11-2002, 15:21


wHAHAHAHAH NADOR ZINA.......ahhh gekke echt weer iets voor jouw.
nou ik vond j.lo echt een mooie stoere vrouw......maar nu....neeh man....ze heb echt zware kapsones gekregen....ze moet alles zo mooi en veel mogelijk.......elke clip word steeds bloter....heeft geen verhaal meer all1 haar kop zie je.....en vooral die dikke xxxx van haar...datvind ik gewoon echt dom.........en tsja ik kan het wel begrijpen van die vele mannen weet dat dat echt moeilijk is....als je zo populair en verwend bent nog een goeie relatie te behouden......maar ze is wel een flashertje hoor ze heb haar zehma zangcarriere(ze kan niet eens zingen vind ik) aan puff daddy te danken........ze gaan scheiden en nu is ze nog bekender dan hem.whauahaha

09-11-2002, 15:22
jah zo gelukkig iemand die me begrijpt! thnx schat :blauwekus:

09-11-2002, 15:25
Maar jah ik zeg niet dat ze lelijk is ofzo hoor ik vind haar best wel een mooie vrouw en helemaal voor haar leeftijd! maar ze kan beter gewoon naakt in die clips rondlopen want iedereen heeft tog al alles van haar gezien dus jah doe geen moeite! maar jah die kapsones komt wel door al die mensen die op al haar plaatjes en clips enz enz zitten te ...... (je weet wel)
Maar jah ik durf te wedden dat deze huwelijk binnen 1 jaar afgelopen is met die Ben!

09-11-2002, 15:28


nou stel je voor als ALS het dan uit is met abdes en mij(dacht het niet) dan wil ik die ben wel........want ze heb wel smaak in iedergeval
niet dat ik met die neger poep daddy zou willen.maar die anders hmmmmz valt over te denken hwuahahah

09-11-2002, 15:29
Nou ik vind haar smaak wel mee vallen hoorz! en helemaal die somalier p.poepvlek! tfoeee je zou maar naast zoiemand wakker moeten worden1 en cris vond ik ook egt geen mooie man! jah deze Ben die ze nu heeft is dan nog de beste! hahaha

09-11-2002, 15:32
Maar haar nieuwe pokoe jenny from tha block zo die beat is egt gruwelijk~!!!!!!!!!! jah sorry moest ik ff kwijt :boogie:

09-11-2002, 15:32
maar met die ene zou ik wel willen dansen.....zou ik wel raad mee weten.hwuahaha en puff daddy iegh tfoe.........maar ik zou wel een paar mooie kettinkjes en ringen ontvangen......en als die zware party`s .whoeeooee .....neeh ik zou wel een dagje willen ruilen met de POSITIE van j.lo maar zoals haar zelf zou ik niet willen worden....zo arrogant geen rvijheid meer.....

09-11-2002, 15:34
jahwel is wel een leuk liedje ik heb ook niks met haar muziek ofzo.......maar kijk als ze haar teksten niet zelf schrijft.....haar beats moeten worden uitgevonden...ze heb zelf helemaal geen creativiteit alles word voor haar gedaan....zelfs haar stem word veranderd door die apparatuuur....jah zo ken ik het ook

09-11-2002, 15:37
Jah nou ik wil egt niet 1 dag ruilen met haar! want als k zou ruilen met haar zou ik het voor de roem doen en dan ruil ik liever met iemand anders die ook nog een leuk leven heb naast de roem! bv.alicia keys ofzo! zij is gewoon egte gurlie met klasse weet je! maar J.Lo wajow zij maakt mij misselijk! altijd als ze wat gewoonen heb Moet ze altijd zo zeggen! Hello! im jenny from tha block! im from tha bronx ! en dan gaat ze ook nog liedje over maken hahaha omdat ze gewoon niet meer weet waar ze over moet schrijven1 klaar ze is gewoon zieligerd!

09-11-2002, 15:38
Trouwens volgens mij zijn wij de enige hier die J.Lo kennen ofzo???????????

09-11-2002, 18:24
Niet allemaal tegelijk reageren aub

09-11-2002, 18:57


Ehhhhh.......who cares?
mooi of niet mooi, bloot of niet bloot, man of geen man
J.Lo boeit niemand denk ik, vandaar dat niemand reageert!!!

09-11-2002, 18:58
Tjah daarom zet ik deze topic ook om te kijken of er iemand een mening over heb duhhhh

09-11-2002, 19:24
Ze is mooie vrouw, vooral voor haar leeftijd (lees: 32 jaar) ziet ze er nog bijzonder goed uit!! Verder heeft ze wel kapsones van hier tot Tokio... Maar goed, volgens mij heeft elke ster wel kapsones...

Pagina's : [1] 2