Bekijk volle/desktop versie : Is dit eigelijk wel toegestaan????



28-04-2004, 23:39
Ik zie de laaste tijd veel mensen met een percieng lopen is dit eigelijk wel toegestaan of niet?? maar ik bedoel net die negers of nederlanders maar de marokkanen en de turken die percieng hebben onder hun kin en tong enz.

is dit eigelijk wel toe gestaan in de islam en zo niet hoezo niet eigelijk? wil het graag weten.

en graag serieuwze reactiez PLZ.


Beslamma Thalla:blauwkus: Aisha

29-04-2004, 00:36


Ik kan je niet iets vertellen wat ik helemaal zeker weet,
maar volgens mij is het voor een moslim niet toegstaan om piercings te dragen omdat je dan als het ware je gezicht verminkt en jezelf verminken is Haram...

OEA ALLAHOE A3LAM..!!

29-04-2004, 00:41
Meid, k denk dat je t zelf ook weet.

29-04-2004, 00:54
seriously haram!

in de tijd voor de Islam en tijdens de komst van Muhammed s.w.s hadden de Zjoehalla(opstanders tegen islam) piercingen over hun hele lichaam als een soort 'kenmerk' en daarom is het haram om een piercing te zetten(behalve oorbel voor een meisje)

Allahoe a3lem kan je niet het hele verhaal geven k zal t voor je nachecken amar tis zeker weten haram

29-04-2004, 01:05


Alles wat je lichaam schaadt/verminkt is niet toegestaan.

29-04-2004, 13:19
nou bedankt voor je reactiez
ja ik wist ook wel dat het haram was maar niet egt waarom of de reden hier voor maar nu wel thnxx sweety's

Laph yoe Aishaaaa

29-04-2004, 20:05
Ik heb gehoord dat het niet mag. Zelf een oorbel mag niet want het schaadt en verminkt je lichaam en dat is niet toegestaan dus precies wat humorloos zegt.

29-04-2004, 21:51
Pff yeh smaak ...
Piercings maar ja
Smaken verschillen, gelukkig !!

Enne

Het is verboden, zoals hieboven al gezegd is; alles wat je lichaam verminkt is verboden !!
Kun je eigenlijk nagaan, dat alles wat niet goed voor is, voor onze gezondheid, lichaam allessss wat slecht voor je is, Allah ons heeft verboden!!
Allah wil alleen het beste voor ons ...

29-04-2004, 22:08

Citaat:
Origineel gepost door Humorloos
Alles wat je lichaam schaadt/verminkt is niet toegestaan.
Ik denk dat een navel-piercing even erg is als een oorbel. Misschien is een navel-piercing nog wel minder erg, immers niemand mag je buik zien.

Maar ik wil eerst dalil zien voordat ik geloof dat piercings haram zijn. Ik had wel gehoord dat het haram is, maar nooit zelf gezien of gelezen.