Bekijk volle/desktop versie : Feestzaal Captains Zwijndrecht: Ervaringen???



03-06-2009, 14:12
Hoi dames,

Wie heeft er ervaringen met de feestzaal Captains in Zwijndrecht? Hoe ziet deze er aangekleed uit? en is het geschikt voor 250 personen waarvan 150 vrouw en 100 man?

ik hoor graag van jullie...

03-06-2009, 15:30



Citaat door Intissarwedding:
Hoi meid,

Ik hoor er alleen maar positieve verhealen over
Helaas heb ik geen contactgegeven over het eneco gebouw voor je.

Mvg,
Yasmina


dankjewel voor je reactie

03-06-2009, 20:23
Hola meis,

Ik heb er 2x gedraaid. Het is opzich te doen(150 & 100 pers.) alleen jammer dat er grote pilaren midden van de zaal staan. Je houdt bij 15 tafels ook niet veel plek over voor de dansvloer dus je zou het echt goed moeten verdelen.


Nadeel vind ik ook dat het donker is en weinig ventilatie heeft ondanks de airco het zit, namelijk in een kelder van een restaurant.

Hoop dat je zo voldoende info hebt.

mvg. Bouchra

08-06-2009, 13:52

Citaat door LADY_BOUCHRA:
Hola meis,

Ik heb er 2x gedraaid. Het is opzich te doen(150 & 100 pers.) alleen jammer dat er grote pilaren midden van de zaal staan. Je houdt bij 15 tafels ook niet veel plek over voor de dansvloer dus je zou het echt goed moeten verdelen.


Nadeel vind ik ook dat het donker is en weinig ventilatie heeft ondanks de airco het zit, namelijk in een kelder van een restaurant.

Hoop dat je zo voldoende info hebt.

mvg. Bouchra


Hey meid dankjewel voor je reactie. Ik ben wezen kijken en het is inderdaad heel donker. En die pilaren en hekken vond ik heel jammer.

08-06-2009, 16:17



Citaat door Whatever1:
Hey meid dankjewel voor je reactie. Ik ben wezen kijken en het is inderdaad heel donker. En die pilaren en hekken vond ik heel jammer.