Bekijk volle/desktop versie : PES2010 de officiele trailer..



Pagina's : [1] 2

02-06-2009, 23:28
Hier is de trailer dan eindelijk!!!

http://www.psonly.nl/videos/3203/E3:_Pro_Evolution_Soccer_10_-_Debuut_Trailer/

02-06-2009, 23:33


4 nieuwe foto's van PES2010

http://winningelevenblog.com/blog/4-new-pes-2010-screens-released/

02-06-2009, 23:35
De foto's zijn prachtig vooral die dag verlichting met torres kijk zijn gezicht kijk hoe fel het licht is.

Morgen is konami zijn persconferentie en ze gaan denk ik gameplay laten zien ben benieuwd hoe het beweegt

02-06-2009, 23:57

Citaat door Sensitivemocro:
Ik begrijp jouw echt niet. Die beelden zien eruit net als pes2009. Die foto's zijn niet te vertrouwen want als je een wedstrijd ziet het niet uit. Het doet pijn om pes zo een drama is geworden. Ik word er niet goed van. iedere jaar zeggen ze het is slecht en volgend jaar wordt het beter maar helaas.


Jij oordeelt te snel en je ziet duidelijk niet de verschillen. Ik zie al duidelijk grafische verschillen. Alles oogt scherper en betere verlichtingen. Maar ik wacht eerst op bewegend beeld om echt te oordelen.

03-06-2009, 00:37


k ben totaal niet benieuwd meer naar de PES series, ze worden gewoon slechter elk jaar ... FIFA is ook gaar met hun neppe plak voetbal.

Konami moet morgen Metal Gear Solid: Rising voor de PS3 officieel aankondigen .. enige spel wat me boeit.

03-06-2009, 00:48
is zowieso 2009, want is ouwe shirt barca en liverpool

03-06-2009, 00:54

Citaat door Barca4Ever10:
Hier is de trailer dan eindelijk!!!

http://www.psonly.nl/videos/3203/E3:_Pro_Evolution_Soccer_10_-_Debuut_Trailer/



Verspeel je tijd toch niet aan dat spel en kies voor Fifa.

03-06-2009, 00:57

Citaat door amstermoro:
Verspeel je tijd toch niet aan dat spel en kies voor Fifa.


Ik heb FIFA09 en die vind ik beter dan PES2009. Dat heb ik al vaak geroepen. PES was in ps2 tijdperk top. Hopelijk gaan ze dat me PES2010 weer terug brengen.

03-06-2009, 01:01

Citaat door _Y.assintjj:
is zowieso 2009, want is ouwe shirt barca en liverpool


Jij bent helemaal dom
PES2010 is het alleen ze maken het nog met de oude kits omdat ze nog niet de licenties klaar hebben voor de nieuwe kits. Het is pes2010 dat is al officieel op de site van konami gezet die foto's en trailer.

03-06-2009, 01:04
fifa en pes hebben allebei zn voor en nadelen ... fifa speelt lekker maar is te traag en is nep met hun onzin trucjes, als je een steekpaas geeft moet je nog 30 meter rennen voordat je de keeper bereikt .. pes is sneller en lijkt meer op echt voetbal maar speelt als een houten drol en online is het drama ..


fuck ze allebei

03-06-2009, 01:13

Citaat door Barca4Ever10:
Jij bent helemaal dom
PES2010 is het alleen ze maken het nog met de oude kits omdat ze nog niet de licenties klaar hebben voor de nieuwe kits. Het is pes2010 dat is al officieel op de site van konami gezet die foto's en trailer.


owa oke dan hb ik niets gesegt

03-06-2009, 01:15

Citaat door Cllash:
k ben totaal niet benieuwd meer naar de PES series, ze worden gewoon slechter elk jaar ... FIFA is ook gaar met hun neppe plak voetbal.

Konami moet morgen Metal Gear Solid: Rising voor de PS3 officieel aankondigen .. enige spel wat me boeit.

?

Is 't een vervolg op 4?

03-06-2009, 01:22



Citaat door Prodigy:
?

Is 't een vervolg op 4?






meer weten we niet, k hoop voor die Jappen dat het ook op de PS3 komt, anders vlieg k daar persoonlijk heen en schiet ik ze met mn zelfgemaakte tranquilizer gun

03-06-2009, 01:39

Citaat door Cllash:




meer weten we niet, k hoop voor die Jappen dat het ook op de PS3 komt, anders vlieg k daar persoonlijk heen en schiet ik ze met mn zelfgemaakte tranquilizer gun

Kifesh "hopen" dat 'ie voor de PS3 uitkomt. Lijkt me logisch toch? Ze gaan 't heus niet uitbrengen op Gameboy Color. Of bedoel je zo'n slap aftreksel voor de PSP?

Wollahila ik was verdrietig toen ik 4 had uitgespeeld. Dit geeft mij weer hoop .

03-06-2009, 01:46

Citaat door Prodigy:
Kifesh "hopen" dat 'ie voor de PS3 uitkomt. Lijkt me logisch toch? Ze gaan 't heus niet uitbrengen op Gameboy Color. Of bedoel je zo'n slap aftreksel voor de PSP?

Wollahila ik was verdrietig toen ik 4 had uitgespeeld. Dit geeft mij weer hoop .


dit was uitgezonden op de Microsoft conferentie, je ziet ook aan het einde alleen de Xbox 360 logo .. geruchten gingen dat het exlusief was voor de 360. maar volgens andere sites is het ook voor de ps3 en zelfs pc.


4 was gruwelijk, maar dit is geen vervolg, want er staat nergens een 5. k gok op een spinoff van Raiden .. maar we weten waarschijnlijk morgen meer, dan is de Konami pers conferentie.

Pagina's : [1] 2