Bekijk volle/desktop versie : Een paar nieuwtjes rondom de Atlasleeuwen



02-06-2009, 22:20
Abdessalam Ouaddou werd opgeroepen als vervanger van Talal, maar weigerde deze oproep

Chamakh is 3 weken geblesseerd, maar volgens LDA.net kan het ook zijn dat Chamakh niet meer voor Marokko uit wil komen na de hevige kritiek na de wedstrijd tegen Gabon.

Roger Lemerre en Fathi Jamal zijn vandaag 'spionnen' tijdens Tubeke-Kameroen, Roger Lemerre wil de spelwijze van Kameroen zelf observeren.

Veel blessures , Marokko verliest zwaar denk ik

02-06-2009, 22:22



Citaat door snorro91:
Abdessalam Ouaddou werd opgeroepen als vervanger van Talal, maar weigerde deze oproep

Chamakh is 3 weken geblesseerd, maar volgens LDA.net kan het ook zijn dat Chamakh niet meer voor Marokko uit wil komen na de hevige kritiek na de wedstrijd tegen Gabon.

Roger Lemerre en Fathi Jamal zijn vandaag 'spionnen' tijdens Tubeke-Kameroen, Roger Lemerre wil de spelwijze van Kameroen zelf observeren.

Veel blessures , Marokko verliest zwaar denk ik



duidelijk dat zegt dat ze dood zijn verklaard, ina ilana wa ina ilahie raj3oen

02-06-2009, 22:25
tfoe tfoe tfoe tfoe tfoe stop met voetballen en met leven en waarom doet die ouaddou zo moeilijk

02-06-2009, 22:26

Citaat door Mission007:
duidelijk dat ze al dood zijn verklaard, ina ilana wa ina ilahie raj3oen


Ahahahahah

02-06-2009, 22:33


de wedstrijd komt niet op de marokkaanse zenders. de enige zenders die de wedstrijd vertonen zijn ARTE SPORT en een Kameroenese zender.
In brussel is de wedstrijd in alle cafe's te zien en in sommige cafe's op grote scherm.

02-06-2009, 23:41

Citaat door jawad-BXL:
de wedstrijd komt niet op de marokkaanse zenders. de enige zenders die de wedstrijd vertonen zijn ARTE SPORT en een Kameroenese zender.
In brussel is de wedstrijd in alle cafe's te zien en in sommige cafe's op grote scherm.



yep,welke café ga jjj meestal kijken?

03-06-2009, 09:57

Citaat door brownie74:
yep,welke café ga jjj meestal kijken?



naar andalucia, nahda of tetouan. in de buurt van de zuidstation

altijd sfeervol

03-06-2009, 10:41
Heb je ook geen school nu :P

03-06-2009, 11:45

Citaat door elzhar8:
Heb je ook geen school nu :P


Wie, ik?

03-06-2009, 12:20
Dat jullie nog over Marokko praten na elke keer teleurgesteld te worden. Petje af hoor..

Na de Afrikacup van vorig jaar heb ik alle hoop voor het Marokkaanse elftal al opgegeven. Ik kijk de wedstrijden wel, maar ik verwacht niets.