Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid Mercy's Afval-topic. Yes we can!



02-06-2009, 22:14
Ben jij die overtollige kilo's zat en snak je naar een beter levensstijl en conditie?


Dan ben je hier op het goede adres!


Wat is de bedoeling?

- Gezond eten

3 keer per dag gezond eten. Dus 's ochtends,'s middags en 's avonds. Zoete en vette tussendoortjes boycotten en je mag niet meer dan 3 keer eten en maaltijden overslaan. Veel water drinken!


- Conditie verbeteren

Elke dag 1 uurtje lang sporten en bewegen. Sportschool,dansen,fietsen,springtouwen,steppen,sk eeleren,wandelen. Het maakt niet uit,als je maar lekker beweegt en conditie op peil houdt.

- 1 keer per week wegen


- Dagelijks verslagje plaatsen met wat je hebt gegeten en hoelang je hebt gesport.

Doen jullie gezellig mee?

Kom op dames! weg met die kilo's! YES WE CAN!






[/SIZE]

03-06-2009, 00:10


Hoi Mercy,

ik heb ook de juni dieet/sport topic geopend
Misschien dat we samen kunnen doen!

Hoe is jouw dag gegaan?

03-06-2009, 08:29

Citaat door sandous:
Hoi Mercy,

ik heb ook de juni dieet/sport topic geopend
Misschien dat we samen kunnen doen!

Hoe is jouw dag gegaan?


Heey Sandous,


Ik heb jouw topic gezien. Nice topic. Ik ga zekers meedoen.

Mijn dag is pas begonnen. Ik ga rond 10.00 ontbijten, die gaat bestaan uit 2 volkoren boterhammen en glas halfvolle melk. lunch en avondeten weet ik nog niet.


Hoe gaat het met jou?

Hoeveel weeg je en hoeveel kg wil je afvallen.

03-06-2009, 11:40
Hey Mercy,

Ik heb vandaag 3 xl crackers genomen met beleg en koffie.
Avond iets fris, salade en kipfilet denk ik.

Ik wil er in totaal 10 kilo afhebben. Maar wil er eerst 5 af, en dan gaan we door met de andere 5 (werkt sneller )
Zit nu op de 75.

En jij?

Ik zie dat je nog 6 weken hebt voor Maroc! het gaat je lukken hoor voor die tijd!!

03-06-2009, 16:34



Citaat door sandous:
Hey Mercy,

Ik heb vandaag 3 xl crackers genomen met beleg en koffie.
Avond iets fris, salade en kipfilet denk ik.

Ik wil er in totaal 10 kilo afhebben. Maar wil er eerst 5 af, en dan gaan we door met de andere 5 (werkt sneller )
Zit nu op de 75.

En jij?

Ik zie dat je nog 6 weken hebt voor Maroc! het gaat je lukken hoor voor die tijd!!


Klinkt goed!

Hoe bak je kipfilet?

Ik heb net twee kleine stukjes Marokkaanse brood met beleg op en straks slaatje. Om 13.00 een klein gebakje op.


Ik weeg 65 kg. nog 14 kg te gaan.

Ja over 6 weken vertrek ik naar Marokko. Voor de vakantie wil ik 5 kg afvallen en tijdens mijn vakantie nog es 5 kg. Daarna is het ramadan dan val ik sowieso af. Hoop dat ik voor mijn 18e verjaardag die 14 kg kwijt ben geraakt.

03-06-2009, 20:17
Je wilt dus 51 wegen? Aah woog ik nu maar 65 maar komt inshallah wel!!!

Ik doe kipfilet snijden in lange stukken, marineren en een lepel olijfolie. En dan in een grill (waar je ook tostis maakt).

Maak dan een salade (heel veel groente!), gegrilde kipfilet en een spa rood

Nou je hebt 6 weken nog, zullen we ons best doen dat je in die 6 weken al 6 kilo zult afvallen!!!