Bekijk volle/desktop versie : Ben van plan om binnekort hoofddoek te dragen?



02-06-2009, 20:56
[Maar ik weet niet hoe dat zou zij , maar ik vind het heel mooi bij andere meiden staan ,Mascha allah wollah]

02-06-2009, 20:58


het staat bij elke meid ; tis even wennen maar mashAllah g0ed van je ...

02-06-2009, 21:00

Citaat door Bollekee:
het staat bij elke meid ; tis even wennen maar mashAllah g0ed van je ...


Jaakloptt


Citaat door Monalisaa:
succes

Dankjewell!

02-06-2009, 21:13

Citaat door Lala_mamitaa:
[Maar ik weet niet hoe dat zou zij , maar ik vind het heel mooi bij andere meiden staan ,Mascha allah wollah]


meid ik zou zeggen gewoon doen zo was ik ook ik ga het binnenkort dragen maar kwam er iederekeer niet van.
ik draag het nou 3 jaar en heb er geen enkel spijt van gehad.
het voelt heel erg goed het geeft je echt een heel goed gevoel.
doe het meid!!

02-06-2009, 21:15



Citaat door Lala_mamitaa:
[Maar ik weet niet hoe dat zou zij , maar ik vind het heel mooi bij andere meiden staan ,Mascha allah wollah]


Kwestie van oefenen.

02-06-2009, 21:19

Citaat door Lala_mamitaa:
Ben van plan om binnekort hoofddoek te dragen?



nee

02-06-2009, 21:28

Citaat door Lala_mamitaa:
[Maar ik weet niet hoe dat zou zij , maar ik vind het heel mooi bij andere meiden staan ,Mascha allah wollah]




Zit er ook aan te denken, ik bedoel het hoort er gewoon bij. En elke keer wil ik het weer dragen, maar ik laat me te veel beinvloeden door anderen die zeggen nee meid nog niet, je bent nog jong enz. Maar elke keer denk ik stel je voor dat ik er morgen misschien niet meer ben. Ik ben er nu over uit dat ik het na de zomer meteen in de ramadan maand ga beginnen te dragen insallah.

02-06-2009, 21:36
Het gaat er niet om dat je het mooi staat of wel. Hijaab draag je omwille van Allaah.

In de eerste instantie raad ik je aan om kennis op te doen omtrent de bedekking.. Laat die kennis in je hart doordringen voordat je je gaat bedekken.

(Voor het geval deze kennis niet binnendringt, raad ik je aan om Allaah te leren kennen)

Overigens, wanneer je kennis vergaart kom je wel tegen hoe je je dient te bedekken. Hijaab is zeker niet alleen je haar bedekken maar meer. (lange gewaad & jurk)

Bestudeer de voorwaarden, zoek op waarom je je moet bedekken en doe dit uit liefde voor Allaah! Ondanks het een verplichting is.

Leer Allah kennen door middel zijn Eigenschappen te bestuderen zo zal je liefde voor jouw Schepper toenemen en je zult alles voor hem doen.....

Veel succes zuster, mijn pm staat aan. Je kunt mij pm-en als je hulp nodig hebt.

Wa hayaaki llaah zuster

02-06-2009, 21:39
Hijaab of hoofddoek, denk daar eerst over na.
Volg niet de hoofddoeken van deze tijd, dat is geen hijaab.

02-06-2009, 21:41

Citaat door Nedurlandse:
Hijaab of hoofddoek, denk daar eerst over na.
Volg niet de hoofddoeken van deze tijd, dat is geen hijaab.

Helemaal met je eens meid

02-06-2009, 21:46
Ja..............

02-06-2009, 21:48
Je moet er niet te veel bij nadenken. Begrijp me niet verkeerd, je moet weten waarom je het doet, en je moet het natuurlijk op de juiste manier doen, hé. Maar als je er de hele tijd over nadenkt ga je beginnen twijfelen etc.

02-06-2009, 21:48


Zoals het hoort

Citaat:
Zoals het nu wordt gedragen

Citaat:

Citaat: