Bekijk volle/desktop versie : Mijn vrouw mag later niet op m.nl



Pagina's : [1] 2

02-06-2009, 16:10

02-06-2009, 16:12


volgens mij bezit jij m.nl
ze zou er niet eens op kunnen.

02-06-2009, 16:12

Citaat door knucklecracker:
volgens mij bezit jij m.nl
ze zou er niet eens op kunnen.
Hij moet zelf eerst afkicken.......!!!!!

02-06-2009, 16:12
Ik bezit ook je dikke lelijke moeder, en je vader kan er toch ook gewoon op?

02-06-2009, 16:15



Citaat door miss_bnibouyach:
Hij moet zelf eerst afkicken.......!!!!!



Citaat door mohameddddddddd:
Ik bezig ook je dikke lelijke moeder, en je vader kan er toch ook gewoon op?


Has biya Allah wa ni3ma elwakil.

Ik ga hier verder niet op in.
Het is sneu dat je meteen zo begint,zo zie je maar dat mensen niet tegen een grap kunnen.

02-06-2009, 16:15

Citaat door knucklecracker:



Has biya Allah wa ni3ma elwakil.

Ik ga hier verder niet op in.
Het is sneu dat je meteen zo begint,zo zie je maar dat mensen niet tegen een grap kunnen.



JIj bent als grap onstaan

02-06-2009, 16:17

Citaat door knucklecracker:



Has biya Allah wa ni3ma elwakil.

Ik ga hier verder niet op in.
Het is sneu dat je meteen zo begint,zo zie je maar dat mensen niet tegen een grap kunnen.
24/7 en 365 dagen in een normaal jaar en 366 dagen in een schrikkeljaar aanwezig.......en hij heeft het over dat zijn vrouw niet op m.nl mag ik zou als zijn vrouw......die pc uit het raam flikkeren......!!!!Kijken wie dan ontwenningsverschijnselen krijgt........!!!!

02-06-2009, 16:18

Citaat door miss_bnibouyach:
24/7 en 365 dagen in een normaal jaar en 366 dagen in een schrikkeljaar aanwezig.......en hij heeft het over dat zijn vrouw niet op m.nl mag ik zou als zijn vrouw......die pc uit het raam flikkeren......!!!!Kijken wie dan ontwenningsverschijnselen krijgt........!!!!



Wie wilt nou een ho er als jou als vrouw, heel m.nl hier afgedate, en afgelikt en komt hier doen alsof anderen fulltime hier zijn.

JIj bent hier net zovaak alleen de dates kun je er aftrekken dat je op HC zat te slenteren

02-06-2009, 16:20

Citaat door mohameddddddddd:
Wie wilt nou een ho er als jou als vrouw, heel m.nl hier afgedate, en afgelikt en komt hier doen alsof anderen fulltime hier zijn.

JIj bent hier net zovaak alleen de dates kun je er aftrekken dat je op HC zat te slenteren
Wat ben je snel op je knakworstjes getrapt.....ouders erbij halen en mij nu zehma afkraken.....dit is iets voor jou

http://www.zoekeenzinvolleven.nl!!!!

02-06-2009, 16:20

Citaat door miss_bnibouyach:
Wat ben je snel op je knakworstjes getrapt.....ouders erbij halen en mij nu zehma afkraken.....dit is iets voor jou

http://www.zoekeenzinvolleven.nl!!!!



Die ouders van jullie hebben zeker scheten tijdens de sex gelaten dat is het enige wat uit jullie stinkend bek komt

02-06-2009, 16:21

Citaat door mohameddddddddd:
Die ouders van jullie hebben zeker scheten tijdens de sex gelaten dat is het enige wat uit jullie stinkend bek komt
Heb liever echte ouders.......dan iemand die zomaar uit een container is gevist.......!!!!!

02-06-2009, 16:23

Citaat door miss_bnibouyach:
Heb liever echte ouders.......dan iemand die zomaar uit een container is gevist.......!!!!!



Ja zoek ze op en vraag ze waarom ze je hebben weggeooid ik dnek omdat je zo stinkt stinkdier

02-06-2009, 16:24


Ga eerst zelf afkicken a junk.

02-06-2009, 16:26

Citaat door mohameddddddddd:
Ja zoek ze op en vraag ze waarom ze je hebben weggeooid ik dnek omdat je zo stinkt stinkdier
Kon je niets beters verzinnen.....????

02-06-2009, 16:26
iemand is vandaag met een verkeerd been uit bed gestapt

Pagina's : [1] 2