Bekijk volle/desktop versie : Advies gevraagd voor het openen van een Marokkaans winkeltje.



Pagina's : [1] 2 3

02-06-2009, 14:54

Ik wil een Marokkaans winkeltje openen in Den Haag,
En mijn vraag aan jullie is....

Aan wat is er een tekort in Den Haag op het gebied van Marokkaanse goederen?
Zowel dames als heren.. Graag Advies.
En waar in Den Haag vind jij dat dit winkeltje moet komen.


02-06-2009, 15:36


Persoonlijk denk ik dat je beter in een andere stad een winkeltje kunt openen, want in feite zijn er behoorlijk veel van dat soort winkeltjes in denhaag.

02-06-2009, 15:42
mmmmm.... tsjah Effe denken....
Wat voor winkeltje wordt het dan?... Dat wil ik eerst weten want dan kan ik je ook ongeveer vertellen waar ik vind dat het moet komen...

02-06-2009, 16:24

Citaat door waarjijkijken:
Persoonlijk denk ik dat je beter in een andere stad een winkeltje kunt openen, want in feite zijn er behoorlijk veel van dat soort winkeltjes in denhaag.



ja inderdaad, en als je wil dat je winkeltje slaagt moet je ervoor zorgen dat er zo weinig mogelijk concurrenten zijn .. en dat is niet het geval in Den Haag... dan wordt je gelijk weggestampd door die andere winkels ...

succes nog

02-06-2009, 16:30



Citaat door Arif_ennachi:
mmmmm.... tsjah Effe denken....
Wat voor winkeltje wordt het dan?... Dat wil ik eerst weten want dan kan ik je ook ongeveer vertellen waar ik vind dat het moet komen...

Ik wil natuurlijk klein beginnen, maar mijn doel is dat als een bruidspaar het winkeltje binnen loopt, dat ze daar dus alles kunnen regelen voor hun bruiloft.
Maar voor nu wil ik het klein houden, dus wil ik weten waar er behoefte aan is, zoals..Marokkaanse tasjes die heel moeilijk in Den Haag te vinden zijn.


02-06-2009, 16:36

Citaat door waarjijkijken:
Persoonlijk denk ik dat je beter in een andere stad een winkeltje kunt openen, want in feite zijn er behoorlijk veel van dat soort winkeltjes in denhaag.



Daarom wil ik van jullie weten waar jullie nog behoefte aan hebben.
Want niet alles uit Marokko is hier te verkrijgen.
&later wil ik het uitbreiden naar een Kapperszaak, schoonheidssalon, nagelstudio
kortom alles wat je nodig hebt voor een bruiloft.
Want nu is het zo dat je je negeffa uit amsterdam haalt,
je haren laat doen in Rotterdam en je nagels in Utrecht, bij wijs van spreken.


02-06-2009, 16:37

Citaat door chikita:
ja inderdaad, en als je wil dat je winkeltje slaagt moet je ervoor zorgen dat er zo weinig mogelijk concurrenten zijn .. en dat is niet het geval in Den Haag... dan wordt je gelijk weggestampd door die andere winkels ...

succes nog


Ik wil het anders doen dan al die marokkaanse winkeltjes,
en dat met jullie hulp.

Bedankt.

02-06-2009, 16:40

Citaat door saaaartje_^:
Ik wil het anders doen dan al die marokkaanse winkeltjes,
en dat met jullie hulp.

Bedankt.


Ach zo, lijkt me leuk meid . Heb toch een suggestie, nergens heb ik degelijk goeie instrumenten gevonden in die winkeltjes, hierbij denk ik aan: bendier, die enorme blazer( ben naam kwijt), derbouka, echte dakka marakchia spullen dan...


02-06-2009, 17:15

Citaat door chikita:
Ach zo, lijkt me leuk meid . Heb toch een suggestie, nergens heb ik degelijk goeie instrumenten gevonden in die winkeltjes, hierbij denk ik aan: bendier, die enorme blazer( ben naam kwijt), derbouka, echte dakka marakchia spullen dan...




Thank you,
Daar had ik echt nooit aan gedacht


02-06-2009, 21:39
Hmm als dit je manier is van een marktonderzoek...zou ik zeggen...Ga erop UIT en begin een grootschalig marktonderzoek...er is genoeg informatie

02-06-2009, 22:26

Dit is pas het begin van mijn marktonderzoek.

Ik ben morgen eindelijk klaar met mijn examens en dan gaan ik en mijn vriendinnen eropuit

maar als je nog advies hebt ..... graag!


03-06-2009, 09:04
Ik wens je veel suc6 zuster ...

03-06-2009, 11:25


In den haag hebben ze geen winkels waar je mooi stof kan kopen..
en bedankjes enzo.

03-06-2009, 12:48

Dat was mij ook al opgevallen
bedankt voor het advies !!


03-06-2009, 15:27
Als je zoiets wilt beginnen hier in denhaag dan zou ik goed kijken naar de locatie. Wat ik je sterk zou afraden is om in de schilderswijk iets te beginnen wellicht iets buiten de schilderswijk of tegen transvaal aan. Daar zijn de marokkaanse winkeltjes beperkt en als die er zijn dan zijn het enkel winkeltjes die kado artikelen verkopen.

Pagina's : [1] 2 3