Bekijk volle/desktop versie : Man/vrouw gaat vreemd.., 2e kans of niet?



Pagina's : [1] 2 3

28-04-2004, 17:56
Stel je voor,

Je man/vrouw gaat vreemd... en jullie zijn samen getrouwd
Je komt erachter...
Hij geeft het zelf ook toe...
Hij zegt dat hij van je houdt en je hem een kans moet geven...



Geef je hem zelf nog kansen of zeg je van.... : Adios

28-04-2004, 18:07


Salaam,
ik zelf zou denk ik wel twijfelen over of ik wel/niet zou vergeven maar ik heb onlangs wat gelezen over "de echtgenoot die zich laat bedriegen"

"...De overspelige man trouwt niet anders dan de overspelig vrouw of een afgodaanbidster en geen trouwt haar behalve een overspelige man of een afgodaanbidder. Zoiets is verboden voor de gelovigen"
(qor'aan 24:3)

De profeet(saw) zei: Drie mensen komen niet in het paaradijs. Dat is degene die niet plichtsgetrouw naar zijn ouders is, de bedrogen echtgenoot (diegene die het overspel van zijn vrouwen goedkeurt) en de vrouwen die als mannen zijn."

uit het boek: De grote zonden

anyway het is moeilijk en je kan er pas over praten als het je echt overkomt en hopelijk is dat nooit inscha'Allah

28-04-2004, 18:10
no eenmaal vreemd gegaan heeft ie het 4 ever and ever bij mij verpest..als we kinderen samen hebben zou ik wel bij m blijven maar hij zou voor mij niet meer bestaan..de nodige dingen zou ik met m bespreken that s it..als we geen kinderen zouden hebben...adiosssssssss amigoss al gaat het gepaard met veel pijn in mn hart maar er zijn meer vissen in de zee die wel trouw blijven..

28-04-2004, 18:21

Citaat:
Origineel gepost door L7hobi_zina
Stel je voor,

Je man/vrouw gaat vreemd... en jullie zijn samen getrouwd
Je komt erachter...
Hij geeft het zelf ook toe...
Hij zegt dat hij van je houdt en je hem een kans moet geven...



Geef je hem zelf nog kansen of zeg je van.... : Adios
ik schop haar zo hard ....dat ze naar dar driouch vliegt

harder als maradonne een penaltie neemt

28-04-2004, 18:21


Qawtra

SweetAxangel: Hmm.. dat kan ik wel begrijpen.., maar ik zelf al had ik kinderen zou ik toch niet bij hem kunnen blijven..., dan blijven ik liever alleen ongelukkig dan dat ik met hem ongelukkig moet blijven..

Misschien is het ook wel erg voor je kinderen.., maar ik zou zelf mijn moeder gelukkig willen zien dan dat zij ongelukkig zou zijn met mijn vader...
Want dat doet dan nog meer pijn....


28-04-2004, 18:23

Citaat:
Origineel gepost door Fallujah
ik schop haar zo hard ....dat ze naar dar driouch vliegt

harder als maradonne een penaltie neemt
Dan weet jij niet wat liefde is...

28-04-2004, 18:26
Vergeven... Ja.
Vergeten... Nee.

Ik zou hem dolgraag een kans willen geven. Maar ik weet al, dat ook al proberen we het samen nog eens, het al zodanig is verpest.
Ik zou hem niet meer kunne vertrouwen.
Met alles wat hij doet zou ik er iets achterzoeken.
Ik zou hem het leven zuur maken op die manier, en de mijne ook.

Dus, al zou ik hem die kans geven, het is gewoon voorbij.

28-04-2004, 18:29

Citaat:
Origineel gepost door L7hobi_zina
Qawtra

SweetAxangel: Hmm.. dat kan ik wel begrijpen.., maar ik zelf al had ik kinderen zou ik toch niet bij hem kunnen blijven..., dan blijven ik liever alleen ongelukkig dan dat ik met hem ongelukkig moet blijven..

Misschien is het ook wel erg voor je kinderen.., maar ik zou zelf mijn moeder gelukkig willen zien dan dat zij ongelukkig zou zijn met mijn vader...
Want dat doet dan nog meer pijn....

Nee ik zou bewust niet weggaan..ik zou sowieso niet de kinderen achterlaten dus moeten ze wel met mij mee mocht ik weggaan..maar dan heb ik het gevoel of ie er nog goed van afkomt..hij gaat vreemd ik ga dan weg zodat die andere vrouw vaker over de deur kan komen en hij hoeft de kinderen ook niet meer te verzorgen e.d...neej neej neej dat gaat niet..boontje komt op zn loontje ik zou m daar vet voor terug pakken

28-04-2004, 20:52
Ik zou het hem niet vergeven. Dat is het enige wat bij mij vast staat, vreemdgaan staat bij mij gelijk aan de deur! Ik vind dat zodra een man het in zijn hoofd haalt om vreemd te gaan en zijn vrouw voor hem dus niet meer volstaat dat het dan over moet zijn! Maakt me niet uit hoeveel ik op dat moment van hem houd, ik zal mijn kracht om over hem heen te komen putten uit het feit dat hij mij heeft bedrogen met een ander.

28-04-2004, 20:59
ik vin t maar een enge gedachte... en hoop dat niemand dat meemaakt inshallah...
ik zou het heeeeeeeeel moeilijk vinden...
xxx

28-04-2004, 21:29
vreemdgaan............discussie gesloten!!!

Hij pakt zn spulletjes en vertrekt, om nooit meer terug te komen

28-04-2004, 21:32

Citaat:
Origineel gepost door L7hobi_zina
Stel je voor,

Je man/vrouw gaat vreemd... en jullie zijn samen getrouwd
Je komt erachter...
Hij geeft het zelf ook toe...
Hij zegt dat hij van je houdt en je hem een kans moet geven...



Geef je hem zelf nog kansen of zeg je van.... : Adios
Adios
Lbeb a l7beb

Bij moet ie het echt niet verpesten.

28-04-2004, 21:40


Nee! daar is het gat van de deur

28-04-2004, 21:57
Deze discussie heb ik de laatste tijd vaak genoeg gevoerd met mijn vriendinnen...iedereen denkt er anders over...Ik zou zelf niet weten wat te doen in zo`n situatie...wat ik wel zou doen is vragen wat er mis is gegaan of wat ik verkeerd heb gedaan dat hij zoiets bij me flikt...ik moet gewoon weten waarom die zoiets doet...
voor de rest zal ik weten dat het moeilijk zal gaan worden om met iemand verder te gaan die je niet meer vertrouwd en jah als die het 1 keer doet waarom dan niet nog een keer....

Faatje

28-04-2004, 22:01

Citaat:
Origineel gepost door L7hobi_zina
Stel je voor,

Je man/vrouw gaat vreemd... en jullie zijn samen getrouwd
Je komt erachter...
Hij geeft het zelf ook toe...
Hij zegt dat hij van je houdt en je hem een kans moet geven...



Geef je hem zelf nog kansen of zeg je van.... : Adios
Laat ik t zo zeggen;
Ik schop `m eigenhandig de deur uit en hoef die rotkop nooit meer te zien.


Pagina's : [1] 2 3