Bekijk volle/desktop versie : Iemand ideeën voor workshops?



02-06-2009, 12:41
Hey..

Ik ben op zoek naar mensen die workshops geven. Wij organiseren een verwendag voor alle secretaresses in de omgeving Breda. Voor deze dag zijn we op zoek naar verschillende workshops. In ruil hiervoor krijg je reclame en is tegen betaling. Het liefst gratis. Heb je ideeën of kun je workshops geven? Laat het me dan zo snel mogelijk weten.



Kusje,
Lala_maghribia

02-06-2009, 15:25


Ik kan het wel maar zo geen zin in.. Heb er al zoveel gehad en begin het een beetje zat te worden... Maar mocht je tips willen hebben hoe en wat dan hoor ik het wel..

03-06-2009, 10:39

Citaat door donnaguy:
Ik geef zelf workshops henna. Is het de bedoeling dat het een demonstratie is of wil je de vrouwen echt aan het werk zetten?


Demonstratie.. en het liefst ook zelf zetten bij mensen als je wilt

03-06-2009, 10:40

Citaat door Diamanten_Lover:
Ik kan het wel maar zo geen zin in.. Heb er al zoveel gehad en begin het een beetje zat te worden... Maar mocht je tips willen hebben hoe en wat dan hoor ik het wel..


Wat voor workshop kun je geven dan??

03-06-2009, 10:54



Citaat door lala_maghribia:
Wat voor workshop kun je geven dan??


Mijn workshops zijn saai.. Gaat meer over projecten..
Zoals als doodlopende straten, of wijken..

Maar kbedoelde meer als je tips wilt hebben over hoe z'n workshop samen te stellen..

Wrm stel je deze vraag niet bij De Wereld van de Marokkaanse vrouw.. Misschien dat daar veel een workshop willen houden over koken, of koekjes recepten, Naaien en noem maar op..