Bekijk volle/desktop versie : Moeilijke vader



Pagina's : [1] 2 3 4

02-06-2009, 11:55
Selam oe alikom
Ik wil jullie graag mijn verhaal delen en vroeg me af of er mensen zijn die ook zoiets hebben en wat ze er tegen doen.

Mijn vader is een moeilijk man om mee te leven. Hij maakt altijd ruzie met zijn kinderen of vrouw of de familie. Tegen zijn collega's doet hij altijd heel aardig. Er hoeft maar 1 ding verkeerd te gaan en hij interpeteerd het weer als iets heel ernstigs. Hij vind bijna alle meisjes slecht waar ik mee om ga .Ik hou geen vrienden op deze manier over. Het is niet eens dat hij de meisjes slecht vind maar de vaders of moeders. Als ik bijvoorbeeld de ramen dicht moet doen en vergeet de rolgordijnen dicht te doen begint ie al helemaal tekeer te gaan. Ik wil eigenlijk nooit bij hem in de buurt komen, omdat ik gewoon bang ben dat hij boos op mij word.
En als hij begint te schreeuwen moet ik altijd huilen, want ik kan er echt niet meer tegen. Ik weet gewoon echt niet meer wat ik moet.

02-06-2009, 11:57


Aaah meisje toch, hoe komt het dan dat hij zo alles op andere afreageerd?
Is het zo dat hij gestresst is ofzo?

02-06-2009, 11:59
Bedoel je dat hij streng is? Dat hij onleefbaar is?
Ach meid, hij zal een moeilijke karakter hebben.
Ik zou liefde en zachtheid opzoeken en geven aan mijn moeder en zussen/broers mocht ik in jou plaats zijn, zodat thuis komen niet elke dag opnieuw hel is.
Voor de rest kan je niet veel maken vrees ik, het is nu eenmaal je papa...

02-06-2009, 12:04
Ik denk dat je niet veel kan doen en dat dat eenmaal een karaktereigenschap is.

Mijn vader is heel makkelijk, maar laatste tijd wordt hij om de kleinste dingen boos. Ik denk dat dat komt door de stress van vakantie, . Mijn zusjes hebben gister de volle laag gekregen, gelukkig was ik niet thuis, .

02-06-2009, 12:04


gewoon volhouden meid

zou ik zeggen

zometeen ben je getrouwd

en woon je bij je man

en ga je m meschien nog missen

02-06-2009, 12:06
ej meid is hij misschien verslaafd? al is het aan sigaretten veel zijn dan er stressig en agressief.

02-06-2009, 12:07

Citaat door Dienares18:
ej meid is hij misschien verslaafd? al is het aan sigaretten veel zijn dan er stressig en agressief.



dacht ik oook al aan

maar het zijn meer de gene
die joints roken die snel gestressed zijn


of het kan natuurlijk ook ziekte zijn

suikerziekte
hoge bloeddruk
dat soort dingen?

02-06-2009, 12:08
Streng op zijn eigen manier. Het is niet eens islamitisch gezien. Zijn karakter is gewoon zo vreemd. Niemand snapt hem nooit waarom hij altrijd boos word maar toch is iedereen bang voor hem. Door hem wil ik gewoon nooit thuis zijn. Ik krijg zoveel stress van hem, moet echt door me tenen door het huis heen.

02-06-2009, 12:09
hij heeftveel suiker ziekte en iedereen zegt dat het altijd daar door komt ik geloof dat gewoon niet het is gewoon zijn karakter hij is zo gevormd.

02-06-2009, 12:10

Citaat door nadoria1234:
Streng op zijn eigen manier. Het is niet eens islamitisch gezien. Zijn karakter is gewoon zo vreemd. Niemand snapt hem nooit waarom hij altrijd boos word maar toch is iedereen bang voor hem. Door hem wil ik gewoon nooit thuis zijn. Ik krijg zoveel stress van hem, moet echt door me tenen door het huis heen.


ik moet meteen denken aan iets

dit soort mannen zijn een van de gehate mannen
van onze profeet sala 3lieh w salam

wat voor een man is of was jou opa?

02-06-2009, 12:11

Citaat door nadoria1234:
Streng op zijn eigen manier. Het is niet eens islamitisch gezien. Zijn karakter is gewoon zo vreemd. Niemand snapt hem nooit waarom hij altrijd boos word maar toch is iedereen bang voor hem. Door hem wil ik gewoon nooit thuis zijn. Ik krijg zoveel stress van hem, moet echt door me tenen door het huis heen.



Komt mij zooo bekend voor! Dat je die 'moeilijke momenten' probeerd te mijden. Hoe oud ben je? Zoals een lid hier heeft gezegt, voor je het weet woon je lekker met je mannetje, dus volhouden insaAllah.

Gair insaAllah

02-06-2009, 12:11
Uit zijn buurt blijven, wachten totdat je een geschikte partner hebt gevonden, trouwen en hem niet uitnodigen voor de bruiloft. Dat zal hem leren

02-06-2009, 12:13


jeetje, dit soort karakter/gedrag herken ik zo sterk. pff ik wens je veel sber en sterkte

02-06-2009, 12:15
ik denk ook dat het aan de vaders van deze vaders ligt

de vader van mijn moeder
was egt een schat van een mens

mensen nog op deze dag prijzen hem lay rahmoe

en zijn zonen nu ook al tegen de 50 lijken presies op hem

heel zacht voor hun kinderen

en eten pas als al hun kinderen al gegeten hebben

en dan de vader van mijn vader

is erg hard en toont weinig emoties

en zijn zoons lijken ook veel weer op hem


wie denkt ook dat het daar aan ligt?>

02-06-2009, 12:17

Citaat door S_Deluxe:
Nou lekker is dat zeg hé.
Je groeit op in een hel met een vader die geen moer om je lijkt te geven maar meer om zijn eer en bla bla bla vervolgens wordt je door gestuurd naar een gestoorde Marokkaanse man die je alle hoeken laat zien. (ze zullen wel niet allemaal zo zijn maar laten we eerlijk zijn de meeste 80% is zo.)



pfff laten we maar hopen dat het deze meid niet zal overkomen

maar idd je weet het nooit

daarom zeg ik ook elke dag elhamdoellah

dat ik mijn man heb leren kennen

en hij gelukkig bij die andere 20 % hoort

Pagina's : [1] 2 3 4