Bekijk volle/desktop versie : scheinheilige mensen



Pagina's : [1] 2

28-04-2004, 16:42
IK heb even een vraagje?

Waarom zijn de mensen hier op marokko.nl zehma zo scheinheilig

zogenaamd met hun haram relatie....

Want we weten allemaal dat de meeste hier een relatie hebben gehad of zelfs nog 1 hebben....

TOCH........................... EERLIJK....

28-04-2004, 16:49



Citaat:
Origineel gepost door Cannabisgirl
IK BEN HET HELEMAAL MET JE EENS, MAAR ALS ZE ZO GOED WETEN WAT HARAM IS EN WAT NIET. DAN WETEN ZE GEHEID DAT LIEGEN OOK HARAM IS.
juist oke dan, ik dacht dat ik de enige was

28-04-2004, 16:59

Citaat:
Origineel gepost door papa
Daar zit wel wat in ja hoewel ik Jerry Springer vaak ook grote onzin vind. Ik heb nooit begrepen waarom mensen zo moeilijk doen over relaties. Ik vind dat zoiets ieder zijn/haar eigen keuze is en snap niet dat er dan zoveel over geouwehoerd wordt op een internetforum. Alsof de mensen vanachter hun PC/Macintosh even met pasklare oplossingen komen. Die vinden het eerder leuk om elkaar zwart te maken en uit te lachen als ik zo naar de meeste reacties op deze website kijk. Het zegt trouwens wel wat over het niveau van sommige mensen in dit land.
Bij deze: je hebt helemaal gelijk

28-04-2004, 17:08
Groot gelijk, scheinheilig, hypocriet, zijn allemaal woorden die m'n gedachten passeren als ik sommige forums lees. Net of ze allemaal zo "heilig" zijn en de waarheid in pacht hebben..............

28-04-2004, 17:14


Jah....

Maar ik heb totale respect voor diegene die hier echt geen (haram) relatie aangaan en zo ken ik er wel een paar...

Maar ik kan wel begrijpen wat je hiermee met deze topic wil vertellen...

28-04-2004, 17:15

Citaat:
Origineel gepost door __nightmare__
IK heb even een vraagje?

Waarom zijn de mensen hier op marokko.nl zehma zo scheinheilig

zogenaamd met hun haram relatie....

Want we weten allemaal dat de meeste hier een relatie hebben gehad of zelfs nog 1 hebben....

TOCH........................... EERLIJK....
Meid , jij kan dat nu wel mooi zeggen. Maar toch zijn er die er geeen hebben gehad. Misschien vreemd voor jou. Maar ze bestaan wel. En die gene die schijnheilig doen. Waar maak je je dan druk om. Zij begaan dan ook een zonde ( liegen mag ook nie)



Ps ik heb er geen gehad, of je het nu wil geloven of niet. ik hoef jouw geen verantwoording af te leggen. En alla ( swt) ziet alles duss....
Heb jij er dan wel eentje??

28-04-2004, 17:16
zo ja ,dan hoop ik dat je inziet dat je niet goed bezig bent.
en zo nee, houden zo. Mannen lopen nie weg!

28-04-2004, 17:32
blablabla altijd dezelfde onzin hier.......
We weten allemaal dat bijna iedereen wel eens een relatie heeft gehad niks nieuws.........
Als iedereen nou gewoon bij zich zelf begint we wijzen altijd naar anderen die doet dit of dat nou en, iedereen zal voor zijn eigen fouten boeten..........

28-04-2004, 17:43

Citaat:
Origineel gepost door omaymaa
Meid , jij kan dat nu wel mooi zeggen. Maar toch zijn er die er geeen hebben gehad. Misschien vreemd voor jou. Maar ze bestaan wel. En die gene die schijnheilig doen. Waar maak je je dan druk om. Zij begaan dan ook een zonde ( liegen mag ook nie)



Ps ik heb er geen gehad, of je het nu wil geloven of niet. ik hoef jouw geen verantwoording af te leggen. En alla ( swt) ziet alles duss....
Heb jij er dan wel eentje??
Meid ik zeg het inderdaad heel mooi ik zei namelijk de MEESTE


Ps: Ik heb jou niet gevraagd om een verantwoording af te leggen

De mensen die een relatie hebben/ en of hebben gehad en die hier komen zeggen dat ze nog nooit een relatie hebben gehad weten wel wat ik bedoel

28-04-2004, 17:46

Citaat:
Origineel gepost door izyen_tamza
schijnhelig van jullie dat jullie het niet recht voor hun neus durven te zeggen........


Ik zeg dat ze hier scheinheilig zijn als ik ze zou kennen dan zou ik het wel recht in hun gezicht zeggen maar helaas ik heb het hier over m.nl...



PS: Mensen die liegen over dat ze nog nooit een relatie hebben gehad en ze weten van zichzelf dat ze dat wel hebben gehad... houden zichzelf alleen voor de gek en die dat jongen of dat meisje

28-04-2004, 18:28
Ben Bijna 19 jaar En Heb Nog Nooit Een Vriend Gehad..

28-04-2004, 19:14
ja en dan, ik heb niet gevraagt wie wel of geen relatie heeft gehad, ik bedoel dat de meeste hier scheinheilig bezig zijn. Nogmaals: Ze zeggen dat ze nog nooit een vriend hebben gehad terwijl zij ondertussen een vriend hebben of er 1 hebben gehad.

28-04-2004, 19:30


veel relaties heb ik gehad ,en heb ik nu nog

28-04-2004, 19:44
Heilige Maria's hiero en alles geloven wat ze hier zeggen want als je elke reactie leest dan heeft niemand iets verkeerds misdaan zehma

28-04-2004, 20:12

Citaat:
Origineel gepost door Najiha
Heilige Maria's hiero en alles geloven wat ze hier zeggen want als je elke reactie leest dan heeft niemand iets verkeerds misdaan zehma
Dat bedoel ik

Pagina's : [1] 2