Bekijk volle/desktop versie : Studie Universiteit Utrecht



01-06-2009, 23:18
lieve mensen,

Weten jullie misschien of je daar ook een stilte ruimte hebt, om te bidden?

alvast bedankt!

02-06-2009, 13:10


ik weet niet of alle 17 gebouwen er 1 hebben maar het unnik-gebouw zeker. en anders het azu ziekenhuis wat op steenworp afstand ligt.

02-06-2009, 23:09

Citaat door ibawen:
ik weet niet of alle 17 gebouwen er 1 hebben maar het unnik-gebouw zeker. en anders het azu ziekenhuis wat op steenworp afstand ligt.



Hmm shokran. Nou ik ga onderwijskunde doen, dus sociale wetenschappen. Weet je in welke gebouw dat dan is?

02-06-2009, 23:18
langeveldgebouw zit precies tegenover het unnik gebouw

02-06-2009, 23:31



Citaat door ibawen:
langeveldgebouw zit precies tegenover het unnik gebouw



Oké dus kan bidden in het unnik gebouw? En hoe kom ik daar eigenlijk met openbaar vervoer?

03-06-2009, 00:30

Citaat door meisjexuitxrdam:
Oké dus kan bidden in het unnik gebouw? En hoe kom ik daar eigenlijk met openbaar vervoer?


bus 12
bus 12S
bus 11

03-06-2009, 10:52

Citaat door meisjexuitxrdam:
lieve mensen,

Weten jullie misschien of je daar ook een stilte ruimte hebt, om te bidden?

alvast bedankt!



salaam meid,

Je kunt bidden in het van Unnik gebouw. Dat is het gebouw tegenover de bieb & het langeveld gebouw. Jij gaat met onderwijskunde vooral in het unnikgebouw & langeveldgebouw aanwezig zijn, dus perfect.

Je kan trouwens ook altijd bidden in de 'gevangeniskamertjes ' in de bibliotheek. Dat zijn kleine kamertjes waarvan de deur dicht kan, en waar je kunt studeren. Het is wel heel krap.. maar toch, beter dan niets.

04-06-2009, 00:48

Citaat door HETONDERZOEK:
salaam meid,

Je kunt bidden in het van Unnik gebouw. Dat is het gebouw tegenover de bieb & het langeveld gebouw. Jij gaat met onderwijskunde vooral in het unnikgebouw & langeveldgebouw aanwezig zijn, dus perfect.

Je kan trouwens ook altijd bidden in de 'gevangeniskamertjes ' in de bibliotheek. Dat zijn kleine kamertjes waarvan de deur dicht kan, en waar je kunt studeren. Het is wel heel krap.. maar toch, beter dan niets.



haha grappig gevangeniskamertjes... inchallah! Shokran en kun je ook ergens woedoe doen?

04-06-2009, 00:49

Citaat door meisje_99:
bus 12
bus 12S
bus 11



vanaf het station?

04-06-2009, 22:58

Citaat door meisjexuitxrdam:
vanaf het station?


yeps klopt vanaf cientraal stution

12S is beste die stopt nauwelijks bij de tussenhaltes, de 11 gaat langs de stad die doet er over et algmeen langer over
en de 12 zit er tussen in

04-06-2009, 23:33

Citaat door meisje_99:
yeps klopt vanaf cientraal stution

12S is beste die stopt nauwelijks bij de tussenhaltes, de 11 gaat langs de stad die doet er over et algmeen langer over
en de 12 zit er tussen in



haha thnx! dan weet ik dat ook voor volgend schooljaar inchallah! Fijn om te weten dat je daar ook kunt bidden hamdoelilah!

05-06-2009, 00:09

Citaat door meisjexuitxrdam:
haha thnx! dan weet ik dat ook voor volgend schooljaar inchallah! Fijn om te weten dat je daar ook kunt bidden hamdoelilah!



you're welcome, no thankxs
succes met je studie allahie 3awen!

05-06-2009, 02:17



Citaat door meisje_99:
you're welcome, no thankxs
succes met je studie allahie 3awen!



Dankjewel! Jij ook...