Bekijk volle/desktop versie : Doden na ongeregeldheden in Iran.



Pagina's : [1] 2

01-06-2009, 22:54
TEHERAN - Bij ongeregeldheden in de Iraanse stad Zahedan zijn vijf mensen omgekomen en tientallen gewond geraakt, meldde de Iraanse televisie maandag. In de overwegend door soennieten bewoonde stad nabij de grens met Afghanistan en Pakistan ontplofte vorige week een bom bij een sjiitische moskee waardoor 25 doden vielen.

De gevechten gingen tussen voor- en tegenstanders van een soennitische geestelijke. Volgens een woordvoerder van het veiligheidsapparaat is een aantal mensen opgepakt dat sektarische verdeeldheid wilde zaaien. De rust zou inmiddels zijn hersteld. Sektarisch geweld is zeldzaam in Iran. De onrust komt kort voor de presidentsverkiezingen van 12 juni.
De autoriteiten geven westerse vijanden van Iran de schuld van de zelfmoordaanslag op de moskee donderdag. Drie mannen werden zaterdag opgehangen in Zahedan voor hun aandeel in de aanslag die is opgeëist door een radicale soennitische groep. Zahedan ligt in de provincie Sistan-Baluchestan, dat een bolwerk is van drugssmokkelaars.

bron

01-06-2009, 22:55


Wel, het bevestigt ons beeld van de islam.

01-06-2009, 22:58

Citaat door porcus:
Wel, het bevestigt jouw beeld van de islam.

typfoutje, kan gebeuren

01-06-2009, 22:59

Citaat door porcus:
Wel, het bevestigt ons beeld van de islam.
Islam is wrede!

01-06-2009, 22:59



Citaat door porcus:
Wel, het bevestigt ons beeld van de islam.


het bevestigd jouw beeld van islam, blijf spreken in de persoonsvorm a.u.b.

verder zou ik je willen aanmoedigen om islam te leren zodat je afkomt van je vooroordelen, en wanneer je je horizon hebt verbreed zou je misschien vervolgens de conclusie kunnen trekken dat het hier meer om een cultuureel verschijnsel gaat in plaats van een religie

01-06-2009, 23:00
Dit is toch geen nieuws .... just an other day in Iran.

01-06-2009, 23:00

Citaat door Mourri:
typfoutje, kan gebeuren
jouw beeld blijft hetzelfde, Islam is wrede.

01-06-2009, 23:01

Citaat door Cherub:
Islam is wrede!



islam=vrede geloof me nou maar

01-06-2009, 23:01
Het geweld aldaar maakt je echt moe...........

01-06-2009, 23:02
Heerlijk te horen dat het daar eindelijk heibel wordt, dat het volk z'n ongenoegen gaat uiten.

01-06-2009, 23:03

Citaat door mr_firefist:
het bevestigd jouw beeld van islam, blijf spreken in de persoonsvorm a.u.b.

verder zou ik je willen aanmoedigen om islam te leren zodat je afkomt van je vooroordelen, en wanneer je je horizon hebt verbreed zou je misschien vervolgens de conclusie kunnen trekken dat het hier meer om een cultuureel verschijnsel gaat in plaats van een religie

je snapt het niet want overal waar veel moslims wonen is het een paradijs op aarde, hoewel de meidia anders willen doen geloven, onder leiding van Wilders.

01-06-2009, 23:03

Citaat door kiwie:
islam=vrede geloof me nou maar


Heb je het artikel gelezen?

01-06-2009, 23:03


mossad is bezig in iran . echt jammer

01-06-2009, 23:04

Citaat door Cherub:
jouw beeld blijft hetzelfde, Islam is vrede.

weer een typfoutje

Kan gebeuren, maakt niet uit

01-06-2009, 23:05

Citaat door Cherub:
je snapt het niet want overal waar veel moslims wonen is het een paradijs op aarde, hoewel de meidia anders willen doen geloven, onder leiding van Wilders.


met sarcasme hoef je niet bij mij aan te kloppen, oke ?

hoi ho0o0o0o0o0i

Pagina's : [1] 2