Bekijk volle/desktop versie : Man doodt verkrachte tienerdochter 'om eer te redden'



Pagina's : [1] 2

28-04-2004, 15:17
Man doodt verkrachte tienerdochter 'om eer te redden'

Uitgegeven: 28 april 2004 15:07

ISTANBUL - De Turkse politie heeft een man en dertien van diens familieleden opgepakt omdat hij zijn veertienjarige dochter na een verkrachting zou hebben vermoord 'om de eer van de familie te redden'. Dat meldden Turkse media woensdag.

Turkije, dat graag lid wil worden van de Europese Unie, staat onder druk van Brussel en mensenrechtengroeperingen om harder op te treden tegen eerwraak, waarbij vrouwen door mannelijke familieleden worden vermoord als zij de eer van de familie zouden hebben geschonden.

In dit geval ging het om de veertienjarige Nuran Halitogullari, die vorige maand op weg naar een markt in Istanbul door een man werd ontvoerd en verkracht. De man hield het meisje vier dagen in zijn huis gevangen. De politie hield hem aan en bracht Nuran terug naar haar ouders.


Dat dit tegenwoordig nog gebeurd

28-04-2004, 15:37


Hij was de eer helemaal nooit verloren, dus er was ook niks om te redden.Meskiena dat meisje.... wollah als ze nog leefde had ik met haar meegeleefd.... Die vader is na de moord op zijn dochter pas echt de eer van de familie verloren... Eikel!!!

Nu ben ik echt kwaaaaaaad......

Sweet_Chic

28-04-2004, 15:40
Wat een stelletje idioten

28-04-2004, 15:47

Citaat:
Dit is echt absurd. Ik kan nog een beetje inkomen als je dochter een xxxx is en ze laat zich door jan en alleman pakken in boxen en je vermoord haar.
Dus als jouw dochter een allemansmeisje is dan vindt je het geoorloofd/begrijpelijk dat jij haar zou doden?

28-04-2004, 15:50



Citaat:
Origineel gepost door Devante
Dit is echt absurd. Ik kan nog een beetje inkomen als je dochter een xxxx is en ze laat zich door jan en alleman pakken in boxen en je vermoord haar . Maar een meisje die verkracht is. Dit vind ik echt achterlijk en zeer bizar.
ben ik de enige die hier verbaast over is!!
Moord is moord.....!!.....
iets gruwelijkers kun je niet begaan of het nou wel of niet aan het meisje ligt.

pedofiele ophangen vind ik wel goed

Karouch

28-04-2004, 16:13
echt erg... dat dat nog steeds gebeurt....

28-04-2004, 16:21

Citaat:
Origineel gepost door said2reffie
helemaal mee eens ,pedofiele zijn vaak homo,s .die en stuk door gedraaider dan homo,s .als er ook zo en lijst komt dan stem ik er op ,dat is mijn mening
zeer ongelukkig uitgedrukt....

28-04-2004, 16:23

Citaat:
Origineel gepost door Devante
Dit is echt absurd. Ik kan nog een beetje inkomen als je dochter een xxxx is en ze laat zich door jan en alleman pakken in boxen en je vermoord haar. Maar een meisje die verkracht is. Dit vind ik echt achterlijk en zeer bizar.
Hoe durf jij te zeggen dat je dit absurd vindt als je morrd op je eigen dochter wel toestaat enkel en alleen omdat ze toevallig xxxx is?
Moord is altijd onzinnig!

28-04-2004, 16:24

Citaat:
Origineel gepost door Karouch
zeer ongelukkig uitgedrukt....
mee eens. Ik snap nog steeds niet wat er staat...

28-04-2004, 16:38
Alsof zij er wat aan kan doen. De man die haar verkracht heeft moeten ze juist vermoorden en niet hun dochter.

28-04-2004, 16:43
lijpe mensen hier maar om terug te komen op de story...ja inderdaad wel erg zeg...Allah zal em wel straffen het is niet aan ons om te oordelen over iets waar we niet bij zijn geweest..

maga salaam

28-04-2004, 17:07

Citaat:
Origineel gepost door esiyaa
Alsof zij er wat aan kan doen. De man die haar verkracht heeft moeten ze juist vermoorden en niet hun dochter.
dit is nu precies wat ik dacht! echt ongelofelijk, wat een familie :verdomme:

28-04-2004, 17:56



Citaat:
Origineel gepost door Devante
Dit is echt absurd. Ik kan nog een beetje inkomen als je dochter een xxxx is en ze laat zich door jan en alleman pakken in boxen en je vermoord haar. Maar een meisje die verkracht is. Dit vind ik echt achterlijk en zeer bizar.
Grote bullshit,

Al gaat ze op de markt staan om zichzelf te verkopen. Het is te allen tijden belachelijk, barbaars en achterlijk om je eigen dochter te vermoorden omdat jij het niet eens bent met haar keuze.

En als je haar dan vermoord omdat ze tegen haar wil verkracht is...Tsja...ik begrijp het echt niet meer hoor.
Wat heeft pa eigenlijk met de dader gedaan?

28-04-2004, 18:22
Echt belachelijk !!!

28-04-2004, 19:12

Citaat:
Origineel gepost door abdoull
eerwraak bulshit ze denken alleen maar oh wat zullen de buren nu van ons denken ik hoop dat hij zelf ook verkracht zal worden
Ja, kan tie zien hoe het is om verkracht te worden!! Alsof dat meisje het voor haar eigen plezier doet

Pagina's : [1] 2