Bekijk volle/desktop versie : Meiden Die Thuis Zijn Verloofd, Melden.



Pagina's : [1] 2 3

01-06-2009, 20:00
Meld jullie hierzo eventjes.

01-06-2009, 20:07


Ik had mijn verloving thuis gehouden

01-06-2009, 20:15

Citaat door roosje 85:
Ik had mijn verloving thuis gehouden


Oké, hoe heb je gehouden? Had je de mannen in een ander huis? Wat voor een jurk had je aan. Hoeveel mensen had je? Etc etc.


Citaat door DahiaLaisa:


Zelfde geld voor jou.

01-06-2009, 20:16
ik ook en me zusje ook

01-06-2009, 20:16



Citaat door miss_rif21:
ik ook en me zusje ook

Oké, hoe heb je gehouden? Had je de mannen in een ander huis? Wat voor een jurk had je aan. Hoeveel mensen had je? Etc etc.

01-06-2009, 20:17
mannen hadden we in een andere huis bij de buren en we hadden het allebij simpel gehouden!

01-06-2009, 20:18
Ik had zijn binnen familie en mijn binnen familie uitgenodigd..
De mannen heb ik bij me tante gedaan..
Ik had ongeveer 30 vrouwen..
Had eerst een paarse jurk aan.. Gewoon een nette maar simpel..
En toen iedereen der was had ik een witte aan..
En ging ook gewoon meedansen enz..

Ik had het simpel gehouden..

01-06-2009, 20:18
wij hadden sadaka voor de mannen gedaan en volgende dag hadden we de verloving alleen vrouwen maar later kwam wel zijn broers om fotos te maken ect ik heb het gewoon thuis gehouden lekker knus

ik had wel een neggafa voor me jurk kapsel makeup

ik had 3 jurken aan eerst me eige tackchita
en toen de lebsa en later gwoon een kaftan

01-06-2009, 20:20

Citaat door miss_rif21:
mannen hadden we in een andere huis bij de buren en we hadden het allebij simpel gehouden!


Citaat door DahiaLaisa:
Ik had zijn binnen familie en mijn binnen familie uitgenodigd..
De mannen heb ik bij me tante gedaan..
Ik had ongeveer 30 vrouwen..
Had eerst een paarse jurk aan.. Gewoon een nette maar simpel..
En toen iedereen der was had ik een witte aan..
En ging ook gewoon meedansen enz..

Ik had het simpel gehouden..


Oke, had je ook stoeltjes ingehuurd? Of zaten jullie op de bank? Hoe lang heeft je mannetje bij je gezeten? Zulke dingetjes wil ik weten. Wat hadden jullie gegeten? Van hoe laat tot hoe laat hadden jullie het gevierd.


Citaat door serveerelwardat:
wij hadden sadaka voor de mannen gedaan en volgende dag hadden we de verloving alleen vrouwen maar later kwam wel zijn broers om fotos te maken ect ik heb het gewoon thuis gehouden lekker knus

ik had wel een neggafa voor me jurk kapsel makeup

ik had 3 jurken aan eerst me eige tackchita
en toen de lebsa en later gwoon een kaftan


Oké, ja! Super als ik het thuis wil houden wil ook een negaffa gewoon 2jurken. Meer dan genoeg.

01-06-2009, 20:22
Mijn ouders hebben een heel groot huis, met een zeer grote tuin.
Dus de vrouwen hebben wij binnen gedaan. Ronde Tafels en stoelen heb ik gehuurd en gedecoreerd. Ik heb 2 kleedjes aan gedaan. Een blauwe en een witte.

Voor de mannen hebben wij 2 grote witte feesttenten gehuurd, ronde tafels en stoelen.

Eten: sla, kipbestilla, barbecue en ijs.

Wij hadden ongeveer een 80 personen.

01-06-2009, 20:24

Citaat door roosje 85:
Mijn ouders hebben een heel groot huis, met een zeer grote tuin.
Dus de vrouwen hebben wij binnen gedaan. Ronde Tafels en stoelen heb ik gehuurd en gedecoreerd. Ik heb 2 kleedjes aan gedaan. Een blauwe en een witte.

Voor de mannen hebben wij 2 grote witte feesttenten gehuurd, ronde tafels en stoelen.

Eten: sla, kipbestilla, barbecue en ijs.

Wij hadden ongeveer een 80 personen.


Oke dan, leuk! Super het ding is wij wonen zelf in een eengezinswoning met achtertuin. Maar me aanstaande woont in een flat van 4 hoog. Alleen wonen we zo ver van elkaar af 200KM Intotaal.

We zoeken een tussenoplossing of in mijn huis, en in het huis van mn tante. Of toch in Utrecht in het flatje.

01-06-2009, 20:24

Citaat door Lella_Aaroussa:
Oke, had je ook stoeltjes ingehuurd? Of zaten jullie op de bank? Hoe lang heeft je mannetje bij je gezeten? Zulke dingetjes wil ik weten. Wat hadden jullie gegeten? Van hoe laat tot hoe laat hadden jullie het gevierd.



Oké, ja! Super als ik het thuis wil houden wil ook een negaffa gewoon 2jurken. Meer dan genoeg.



ik zou als ik jou was gewoon een verloving thuis houden is veel gezelliger en als je een tuin heb huur dan een partytent me nicht had installatie gehuurd en decoratie die hebben we voor haar opgezet en we hebben ook voor dr geserveerd bij de gasten we hebben stoelen tafels gehuurd en ze had een visagiste uit alfen die ook makeup kleding en haar doet




01-06-2009, 20:25


Jah ik had extra stoelen gehuurd..
Me man kwam binnen bij me 2de jurk,
heeft ie me ring omgedaan, fotos gemaakt en een beetje gedanst..

Ik had van Catering Arabia bestelt,
eerst hadden we salade, daarna vlees en daarna fruit..
Tussen door als hapjes hadden we loupias, koekjes mini pastillas en briout.
Mijn schoonfamilie kwam om 5 uur binnen, en tussen 1 a 2 uur ging iedereen weg..

01-06-2009, 20:26

Citaat door serveerelwardat:
ik zou als ik jou was gewoon een verloving thuis houden is veel gezelliger en als je een tuin heb huur dan een partytent





Een partytent is echt een leuk idéé ja! Uhm, dan moeten ze toch naar mijn huis toe komen al is het een hele eind rijden. Dan moeten ze maar achter mijn man aanrijden. Ik heb namelijk een groter huis, inclussief tuin. Dus is super leuk.. met Marokkaanse poefjes barbequew aan. En voor de deur gewoon balonnen. En dan kan ik van de trap afkomen, we hebben ook een trap en boven in één van me kamers omkleden. Supppper

01-06-2009, 20:27

Citaat door DahiaLaisa:
Jah ik had extra stoelen gehuurd..
Me man kwam binnen bij me 2de jurk,
heeft ie me ring omgedaan, fotos gemaakt en een beetje gedanst..

Ik had van Catering Arabia bestelt,
eerst hadden we salade, daarna vlees en daarna fruit..
Tussen door als hapjes hadden we loupias, koekjes mini pastillas en briout.
Mijn schoonfamilie kwam om 5 uur binnen, en tussen 1 a 2 uur ging iedereen weg..


Decoreren ben ik zelf goed in ben echt een Crea bea, dus tafelkleden etc kan ik zelf wel gaan halen. In iedergeval hoeveel was jij intotaal kwijt?

Liefs.

Pagina's : [1] 2 3