Bekijk volle/desktop versie : Dit heb ik zoooo lang niet meer gezien!



01-06-2009, 19:05
Let op alle doelpunten van Marokko in wk 1998.

Hadji 1x
Basser 2x
Hadda 2x

In totaal dus 5 keer gescoord, maar HOE!!!

Let op die Lange hoge passen vanuit het middenveld. Wie van het Marokko dat we nu hebben kan dit. Tahar was de meester in dit. Kijk!

Marokko - Noorwegen Highlights


Marokko - Schotland Highlights

01-06-2009, 19:18


Als alloudi er is zul je weer doelpunten zien

02-06-2009, 12:31
Soooo, echte wrede wedstrijden die 2 goals van Hadda vond ik echt de mooiste man, was echt een wrede voetballer op het WK

02-06-2009, 13:51
dat is net jammer dat het voor jullie verpest is tegen noorwegen

02-06-2009, 14:03


Mooi man ....ik geniet ervan als ik Marokko zo zie voetballen

wat een prachtige tijd zeg

02-06-2009, 14:04
wat een keeper fucking niet te geloven

02-06-2009, 14:24

Citaat door RedouanAll:
wat een keeper fucking niet te geloven




Zeker niet te geloven, maar het is toch waargebeurd helaas..
Slechtste keeper in de Marokkaanse historie gewoon. Slaat een bal weg alsof hij een bitchslap uitdeelt..

02-06-2009, 15:26
Maar ik hoor niemand iets zeggen over die lange passes vanuit het middenveld.. Noem eens een goal die we op die manier hebben gemaakt afgelopen 10 jaar. Onze doelpunten komen nu alleen door penalties, langs de flanken en van die vreemde tik tak dingentjes. Verder noooooit zn gruwelijke goal gezien als toen. Kijk hoe Hadda(Camacho) wegloopt bij die 2e doelpunt van Marokko tegen Noorwegen. Die was eccccht gruwelijk.

02-06-2009, 15:49

Citaat door MarocinoRifino:
Maar ik hoor niemand iets zeggen over die lange passes vanuit het middenveld.. Noem eens een goal die we op die manier hebben gemaakt afgelopen 10 jaar. Onze doelpunten komen nu alleen door penalties, langs de flanken en van die vreemde tik tak dingentjes. Verder noooooit zn gruwelijke goal gezien als toen. Kijk hoe Hadda(Camacho) wegloopt bij die 2e doelpunt van Marokko tegen Noorwegen. Die was eccccht gruwelijk.



Ik kan mij de goal van Marouane Chamakh nog herinneren tegen Zimbabwe.. De bal kwam niet vanuit het middenveld, sterker nog, vanuit de verdediging

Maar goed, ik begrijp je punt wel.