Bekijk volle/desktop versie : huishoude



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

28-04-2004, 14:03
jah eens ff een ander onderwerp aan kaarte behalve vriendjes en vriendinnetjes onderwerpe.

jallah zid, in hoeverre helpe jullie thuis met het huishoude?
wa doen jullie zoal door de week?
ist is alleen zondag kuisdag?



Tatou.

28-04-2004, 14:12


door de week jammer genoeg niet erg veel... ben echt doodmoe als ik thuis kom... het meeste doe ik in het weekend... opruimen... afwassen enzo. doe ik weleens doordeweeks, maar grote schoonmak is echt in het weekend... en voor de rest doet me moeder eigenlijik alles de hele week... dus is het in het weekend al best schoon (minder te doen voor moi)

xxx

28-04-2004, 14:26
Ik word gek van m'n moeder......Ik elke dag dweilen-afwassen-bedden opmaken-eten maken-en heb geen tijd voor mezelf over........Alleen zaterdag kan ik effe winkel ofzo.

28-04-2004, 14:35
ik doe alles

28-04-2004, 14:39


Ik doe meestal de afwas en daarna afdrogen. Dweilen doe ik meestal 2 of 3 keer per week. De was ophangen en zo nu en dan strijken. Ik probeer wel zo veel mogelijk te doen zodat mijn moeder dat niet hoeft te doen.

28-04-2004, 15:28
IK woon op mij zelf en doe dus alles

28-04-2004, 19:43

Citaat:
Origineel gepost door marjam123
door de week jammer genoeg niet erg veel... ben echt doodmoe als ik thuis kom... het meeste doe ik in het weekend... opruimen... afwassen enzo. doe ik weleens doordeweeks, maar grote schoonmak is echt in het weekend... en voor de rest doet me moeder eigenlijik alles de hele week... dus is het in het weekend al best schoon (minder te doen voor moi)

xxx
jah, ken t ook. was bij mij tzelfde geval toen ik fulltime werkte. dan wast meestal alles int weekend doen, terwijl het door de weeks meestal gewoon de afwas en afdroog was.

Tatou.

28-04-2004, 19:45

Citaat:
Origineel gepost door _SiMa_FoR_LiFe_
Ik word gek van m'n moeder......Ik elke dag dweilen-afwassen-bedden opmaken-eten maken-en heb geen tijd voor mezelf over........Alleen zaterdag kan ik effe winkel ofzo.
je werkt/studeert ni?

ewa je mag blij zn da je zaterdag vrij krijgt van je ma

Tatou.

28-04-2004, 19:49

Citaat:
Origineel gepost door Crazy_Yas
ik doe alles
wa noem je alles

Tatou.

28-04-2004, 19:51

Citaat:
Origineel gepost door RisLaine
Elke Dag LuierDag.



:staart:


kan ik mij ni permittere

Tatou.

28-04-2004, 19:52

Citaat:
Origineel gepost door meknessia86
Ik doe meestal de afwas en daarna afdrogen. Dweilen doe ik meestal 2 of 3 keer per week. De was ophangen en zo nu en dan strijken. Ik probeer wel zo veel mogelijk te doen zodat mijn moeder dat niet hoeft te doen.


Tatou.

28-04-2004, 19:54

Citaat:
Origineel gepost door zeytoena
Wees blij, want wat jij nu allemaal oet neem je mee. ZOdra ik tijd heb maak ik schoon en eten zodra ik kan kook ik en dat gebeurt wel vaak
bedoel je da je ni veel doet? wnt ksnap em ni zo...

Tatou.

28-04-2004, 19:55



Citaat:
Origineel gepost door Johanna
IK woon op mij zelf en doe dus alles
jah, dan kun je ni anders é

Tatou.

28-04-2004, 20:53
Sinds mij zus het huis uit is doe ik en me zusje op zaterdag het huisgouden heerlijk vooral als iedereen weg is muziek op we beginnen beneden en eindigen op zolder!! En sinds krot leer ik ook al brood bakken van me ma ja dat kan ik nog niet....en beetje bij beetje word ik de ideale huisvrouw

28-04-2004, 21:34

Citaat:
Origineel gepost door rachidabella
Sinds mij zus het huis uit is doe ik en me zusje op zaterdag het huisgouden heerlijk vooral als iedereen weg is muziek op we beginnen beneden en eindigen op zolder!! En sinds krot leer ik ook al brood bakken van me ma ja dat kan ik nog niet....en beetje bij beetje word ik de ideale huisvrouw
volgens mij eet men nog liever niks dan jouw brood


Pagina's : [1] 2 3 4 5 6